Die van R waren ook nergens meer te krijgen, maar ik kreeg een speelgoedwinkel zo ver hem voor mij te bestellen bij één of andere groothandel waar ikzelf niks kon bestellen. Hij heeft nu drie dezelfde van twee knuffels (6 dus!). Juist omdat hij echt panisch doet als hij zijn knuffel niet meteen ziet.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:25 schreef Incantrix het volgende:
Groofs, dat is fijn inderdaad, tegen de tijd dat Stef dus ineens enorm met dat beest rondsleept is heel dat ding al uit de handel
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:18 schreef Sorbootje het volgende:
Mefke, ik geloof dat ik die wantjes door haar strot geramd had. Maar verder ben ik heel vredelievend hoor.
Ik heb 'm gevonden bij lepetittom.com (of .nl, weet ik niet meer), hij is van het merk Anne-Claire Petit. Mocht je 'm tegenkomen: gráág, haha! Het grijze poesje dus, je hebt er ook hondjes en konijntjes van en ze waren er in 3 kleurstellingen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:34 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Waar komt dat ding vandaan dan Incantrix? Ik wil hier ook best even rondkijken hoor
Ja, zo heb ik het ook gedaan. Ik hoop het voor je. het scheelt een hoop stress als hij de nieuwe accpteert, dan kun je voortaan wassen zoveel je wil.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:32 schreef Incantrix het volgende:
Oh, Groofs, dat is wel fijn dan! Ik ga morgen nog even een winkel hier in de buurt bellen die ook dit merk zou moeten verkopen, misschien dat zij nog even voor me kunnen kijken ofzo.
Ja, ik ben er erg blij meequote:
Dat zou fijn zijn, hij is echt zó vies nuquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:39 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Ja, zo heb ik het ook gedaan. Ik hoop het voor je. het scheelt een hoop stress als hij de nieuwe accpteert, dan kun je voortaan wassen zoveel je wil.
S was ook heel hecht met twee knuffels en die heeft nu gelukkig uiteindelijk al haar bedknuffels geadopteerdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:37 schreef Incantrix het volgende:
Oeke, dat vind ik ook wel echt heel liefRuikt naar mama
[..]
Ik heb 'm gevonden bij lepetittom.com (of .nl, weet ik niet meer), hij is van het merk Anne-Claire Petit. Mocht je 'm tegenkomen: gráág, haha! Het grijze poesje dus, je hebt er ook hondjes en konijntjes van en ze waren er in 3 kleurstellingen.
Ik vind Jellycat Cordy Roy-knuffeltjes ook echt zó lief! Het is nu zeker te laat om Stef nog over te zetten heh?
Ik gooi hm af en toe stiekem in de was als hij het dus niet ziet en naar school toe moet. Hij mag niet in de was van hm, dus dan maar zo. Gelukkig komt hij er bijna droog weer uit, dus als ik terug kom uit mn werk en hij uit school heeft hij B 's avonds weerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:32 schreef Incantrix het volgende:
Ohja, Memmel, de neus van deze is ook al kapotgevretenEn hoe doe je dat dan precies? Gewoon om de dag doorwisselen ofzo? Stom eigenlijk, ik heb er nooit bij nagedacht, hij keek er nooit naar om dus ik dacht dat het wel losliep
![]()
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:51 schreef Asyniur het volgende:
En mijn broer belt zojuist: hij is papa geworden van een piepklein jongetje: Levi
Er was een kindje bij de bso tegen hm aangebotst waardoor hij een tand door zn lip had....hij mocht toen een sticker uitkiezen en die wilde hij op zn voorhoofdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:56 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Aaah harry is grote neef! gefeliciteerd Asy!
En Meimel, die sticker
Nee joh, gewoon zo laten. Als je het gaat verschuiven gaan mensen toch weer eerder posten. Dat is gewoon door het inlezen en het verschil in ontwikkeling die kindertjes doormaken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:52 schreef Ca.ra het volgende:
Ik vind trouwens dat we de grens tussen grote baby en dreumes moeten verschuiven, 1 jaar is volgens mij net te laat. Ergens rond de 11 maanden zie je iedereen hier mee komen posten, of vergis ik me nou?
Wat lief!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:04 schreef miss_sly het volgende:
Grappig trouwens: als ik met Senna filmpjes kijk op de laptop van andere kindjes of van zichzelf, zegt ze altijd eerst heel blij: Ko!
Ik bedoelde m niet letterlijk hequote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:07 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon zo laten. Als je het gaat verschuiven gaan mensen toch weer eerder posten. Dat is gewoon door het inlezen en het verschil in ontwikkeling die kindertjes doormaken.
Dank voor de felicitaties!
Zondag mag ik mijn eierstokken vastsnoeren
Ow...quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:14 schreef Twinkly het volgende:
KyllianWat lief! Waarom heeft hij een sticker op zijn voorhoofd?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:59 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Er was een kindje bij de bso tegen hm aangebotst waardoor hij een tand door zn lip had....hij mocht toen een sticker uitkiezen en die wilde hij op zn voorhoofdGisteren dus 2 jongetjes hier die een ongelukje gehad hadden.
Lees nou nog eens dat stukje van mijquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:35 schreef Twinkly het volgende:
Wat lief dat je neefje in de doek van Sonnetje mag Asy <3
Nou moe, doe ik het weer niet goedquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:37 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Lees nou nog eens dat stukje van mij
Vermoeidheid is a bitchquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:00 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Nou moe, doe ik het weer niet goedik geloof dat ik naar bed moet...
Oh! Het kindje van je vriendin mag in de doek![]()
Nou ok, dan ga ik maar naar bed. Doei
nee maar ik heb wel een flinke boodschappentas voor je om hem in mee te smokkelenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:17 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Vermoeidheid is a bitch
Kiektan wat ik vanmiddag al mag gaan bewonderen:
[ afbeelding ]
Heeft iemand tape/tye raps/iets anders waarmee ik mijn eierstokken kan vastzetten?
quote:
Aha, ik dacht al. Ik gebruik zelf vaak gewone pedaalemmerzakjes.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:39 schreef Claudia_x het volgende:
Euh, ik gebruik gewoon diepvrieszakjes.
ik koop ze hier bij de bigbazaar geurende luierzakjesquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:38 schreef flowerbox het volgende:
Bedankt Claudia!
waar koop je die luierzakjes trouwens? Lijkt me wel handig voor in de luiertas
Het verschilt. Meestal blijft hij gewoon lekker spelen, maar het komt ook voor dat hij juist op dat moment bij mij wil zitten. En tja, dat gaat dan even niet. Dat vertel ik hem en dat vat hij meestal wel goed op. Als ik denk dat hij niet in goede doen is (bijvoorbeeld omdat hij moe begint te worden) dan geef ik hem iets te eten net voordat ik ga voeden.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:39 schreef Twinkly het volgende:
IvanWat super dat hij het zo leuk vindt om mee te helpen met de verzorging van zijn zusje.
Ik wilde je nog vragen hoe het gaat als je Lena aan het voeden bent, gaat Ivan dan rustig spelen of juist alle boeken uit de kast trekken ofzo omdat hij weet dat je toch niet op kunt staan?
Awhquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:43 schreef Claudia_x het volgende:
Opzettelijk stoute dingen doen deed hij vooral de eerste dagen dat ik thuis was. Dat was heel sneu om te zien. Hij wist bijvoorbeeld dat hij niet aan de spulletjes onderin de commode mocht komen maar deed dat dan toch en wel met een heel verdrietig gezichtje omdat hij ook wist dat hij op z'n kop zou krijgen. Op zulke momenten voelde ik me wel eens heel naar om hem iets te ontzeggen. Maarja, ik wilde ook consequent zijn. Ik ben daardoor wel vlugger van m'n kraambed gekomen, want dat was een belangrijke trigger voor baldadig gedrag.
Wat bijzonder!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:41 schreef wickie het volgende:
Ze is echt een knuffel meisje en heeft er ook zeer veel hechting mee, ze moeten zelfs mee op de fiets, in de Beco eigenlijk overal. Ze kan ook best zonder maar ze is gelukkiger met, het zijn echt haar vriendjes.
Hij is nog steeds flink aan het inhalen! Dat wil zeggen, ik vind hem behoorlijk knuffelig. Dat is echt heerlijk.quote:
Hiervoor gebruikte ik ook geurende luierzakjes, namelijk die van de Etos. Maarja, diepvrieszakjes werken ook prima.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:41 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Aha, ik dacht al. Ik gebruik zelf vaak gewone pedaalemmerzakjes.
Ik heb maar een heel klein tasje nodig!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:31 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nee maar ik heb wel een flinke boodschappentas voor je om hem in mee te smokkelenwat een puppeke zeg
Volgens mij beginnen alle kindertjes op hun tenen, zo ook Harry in het begin.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:02 schreef ymme het volgende:
Asy, als harry aan het stappen is. Loopt hij dan op z'n gehele voet, plat zeg maar?
Mart loopt echt op z'n tenen. En nu vroeg ik mij af of dit 'gewoon' is.
Haha. Ik kan me helemaal voorstellen hoe grappig dat moet zijn. Ik zie het gewoon voor me.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:49 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik heb hier toch weer zo gelachen, mijn vriend was aan het opdrukken op de vloer, Lars gaat er naast liggen en het nadoen, echt hilarisch!!!!
Haha, omdat ik er twee heb gekocht. Dus als je 'm leuk had gevonden, had ik er een voor je bewaard. Ik moest namelijk aan jou denken toen ik 'm zag.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:38 schreef oeke het volgende:
Ehm, ik vind het een leuk vogeltje, ik denk alleen dat ik zelf de stof niet zo lekker zou vinden, maar dat weet ik niet zeker. Of laat ik het anders zeggen, ik zou hem zelf niet snel kopen, maar ik weet niet precies waarom.![]()
Waarom wil je dat weten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BJ, hoop dat je je snel wat beter mag voelen.
En verder... Hoi jongens.
Eigenwijs he?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:48 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, ik kom er wel overheen, hoor.Had al verwacht dat ie het net niet zou zijn.
quote:Op zondag 30 januari 2011 16:06 schreef Asyniur het volgende:
Never mind. Hij vindt zojuist zijn rietjesbeker op tafel, gooit hem eraf, gaat zitten, pakt de beker en lurkt eraan alsof hij het al jaaaaaaaaaaren doet...![]()
quote:Op zondag 30 januari 2011 22:12 schreef oeke het volgende:
We krijgen net een mailtje dat Ko al in maart kan gaan wennen op die andere creche!
Nee hoor, maar het regende toen etc. Nu was het gewoon zo'n soepele dag.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:19 schreef Claudia_x het volgende:
Jij hebt dus ook een fijne dag gehad, oeke? Mooi he, om je te verwonderen over de verwondering van je kind?Ging het de vorige keer trouwens niet goed in Artis? (Dat heb ik gemist.)
Ja, precies, 1 keer in de week draait de vader of de moeder samen met een andere ouder de ochtend.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:51 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Spannend oeke. Is dat die creche waar jij als ouder ook zo af en toe dienst hebt? En bevalt het kdv waar hij nu zit dan niet?
Dit is zóóó herkenbaar! En dan ook nog eens heel beteuterd naar (in ons geval 'lapje') staan wijzen en 'deze deze' roepen. Gooi hem er dan niet uit mutsje!quote:Op maandag 31 januari 2011 08:56 schreef Brighteyes het volgende:
als hij wakker wordt en we komen niet snel genoeg dan kwakt hij die muis uit bed en gaat nog een tandje harder brullen.
Dat is het hem vaak ook he. Je probeert links en rechts wat dingen waar je je vaak goed bij voelt en opeensquote:Op maandag 31 januari 2011 09:05 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat fijn dat je nou zomaar toevallig over de oplossing bent gestruikeld BEzo gaat het toch vaak vind ik, dat per ongeluk dingen werken.
Ja hoor, ik ben ook wel buiten geweest met haar, maar ik vond 8 uur wat vroeg. Ik liep nog in mijn badjas.quote:Op maandag 31 januari 2011 09:29 schreef huuphuup het volgende:
Isabeautje nog steeds koortstigmaar goed ingepakt mag ze in principe wel gewoon naar buiten toch? Misschien is frisse lucht wel even lekker voor haar, ik knap er altijd enorm van op.
Dat van die stinkluiers en zetpillen herken ik helemaal nietmaar dr gaan best wat zetpillen doorheen hier dus misschien ben k eraan gewend
Oh jemig, ik zou me ook wezenloos schrikken!quote:Op maandag 31 januari 2011 12:43 schreef miss_sly het volgende:
Ja, zo stom is dat. De kans dat er iets gebeurt, is zo vreselijk klein, en toch...brrr, ik moest echt even moeite doen om niet in huilen uit te barsten. En dan mag mopperen best even
Nee hoor, bruin! En die sjaal heb ik voor 1 euro hier op de markt gekocht. Niet vanwege de stof, maar vanwege de kleur blauw, die vond ik zo mooi.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:14 schreef Twinkly het volgende:
Kobus in de dierentuinIs zijn bivakmuts nou paars oeke? Ik dacht dat je een bruine voor hem gekocht had. Ik heb toevallig zaterdag een paarse voor Niels besteld (en die kwam net al binnen! Super snelle service zeg). Die sjaal van Kobus lijkt me zo heerlijk, waar heb je die gekocht?
Wat is er dan m.b.t. je zwangerschap? Ben je misselijk? Slaap je nog slechter? Heb je last van je been?quote:Op maandag 31 januari 2011 13:50 schreef wickie het volgende:
Hier gaat het wat minder, zwangerschap hakt er flink in.
Mette was vannacht ziek, overgeven, heel zielig. Maar vanochtend toch wel weer happy.
Toen belde mijn moeder vanochtend, mijn opa is gisteravond overleden![]()
Het zat er aan te komen, we waren ook speciaal dit weekend er heen geweest, opa genoot nog erg van het zien van Mette. Ik had niet verwacht dat het zo snel zou gaan, maar het is beter zo.
Ik vind Minke ook echt een bomenklimmer in de dop.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:49 schreef Lijnloos het volgende:
Hier alles wel prima, MInke heeft uitgevonden hoe ze kan gaan staan vanuit zit (dus zonder optrekken aan iets) en vind klimmen de BOM! (zie filmpjes in mijn blog)... En verder is ze gewoon heel lief!(En ben ik helemaal gaar van het weekend + keelpijn, dus weinig te melden).
Jááá, precies! Heel treffend omschreven.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:04 schreef oeke het volgende:
En dat staan vanuit niets, dat vond ik misschien nog wel indrukwekkender dan lopen of praten. Gewoon omdat het bijna de evolutie van de mens liet zien.
Dat valt ook allemaal niet mee, vooral niet in combinatie met je leuke, lieve dreumes. Heel goed dat je je nog een dagje ziek hebt gemeld!quote:Op maandag 31 januari 2011 14:03 schreef wickie het volgende:
Ja intense moeheid (had ik de vorige keer ook) maar nu extra door die stomme hoge hartslag. Dat in combi met slechte nachten (door misselijk, benen, jeuk..) en dreumes die overactief is (maar wel heel lief hoor). Die ook erg slecht slaapt.
Ach komt wel goed, hoort erbij, ik heb vandaag me nog een dagje ziekgemeld op werk en de hele ochtend geslapen, dat doet erg goed.
Het ging beter ja, we hebben laatst een hele goede week gehad. Daarna begon de verkoudheid weer, 's nachts wakker worden en helemaal dicht zitten. Gelukkig is ze helemaal gewend geraakt aan het neussprayen. Ze komt soms overdag met de flacon naar me toe en snift dan als ze hem bij haar neus houdt (dop zit er dan op hoor). Dan moet ik dus even sprayen, ze heeft door dat het verlicht denk ik.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Weet je waarom Mette slecht slaapt? Is dat eigenlijk nog beter geweest de laatste tijd?
Heel herkenbaar... maar dan nog effe wat aggresiefer bijna bij Minke. Zo ben ik afgelopen week al een paar keer in mijn gezicht geslagen terwijl ik haar vast had en even wat uit haar handen pakte. Dan wordt ze helemaal driftig en begint ze van zich af te meppen... tja, dat mijn gezicht dan in de weg zit, is schijnbaar geen probleem. Wel accepteerd ze het dan als ik haar even "boos" terecht wijs en is het ook weer goed. zo leuk, dat baby-karakter van haar vaderquote:Op maandag 31 januari 2011 14:22 schreef Claudia_x het volgende:
Ik begin hier wat contouren van peutergedrag te zien. Ik zit nu op de bank met Lena en Ivan is allemaal boekjes op de bank aan het uitstallen terwijl hij soms even gefrustreerd raakt, "nee nee" roept en zich dramatisch op de grond stort. Als ik het negeer raapt hij zichzelf na een tijdje weer op en gaat hij verder met hetgeen hij bezig was.
Ik krijg het nu ook niet meer voor elkaar om dingen van hem af te pakken. Ik wou net zijn boekje even bekijken, maar ik mocht dat pas toen ik dat netjes aan hem vroeg.![]()
Ik word trouwens een beetje moe van mensen die dingen aan hem geven waar hij niet mee mag spelen. Ik ben dan namelijk op den duur weer de klos en kan het van hem afpakken. Ik wil gewoon duidelijk zijn: hij mag óf wel óf niet ergens mee spelen, dat maak ik hem meteen kenbaar en als het niet mag dan mag het ook écht niet. Vanochtend hadden we een intake van het consultatiebureau en die vrouw gaf hem de boekjes van Lena. Het is klaarblijkelijk heel verleidelijk om een dreumes alles te geven waar hij om vraagt.
Ik dus ookquote:Op maandag 31 januari 2011 14:40 schreef miss_sly het volgende:
Ow Claudia, ik zie het Ivan gewoon doen, de tragedie opvoeren![]()
![]()
Ja, en zo jong als ze zijn, weten ze exact wanneer ze ergens succes mee hebben en onthouden dat ook.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:48 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik dus ook![]()
![]()
ik zou geloof ik mn lach niet kunnen inhouden als hij zo'n act zou opvoeren
Herkenbaar!quote:Op maandag 31 januari 2011 14:46 schreef huuphuup het volgende:
Mijn dreumes zit op het moment een pizzabroodje pesto over haar broek en shirt uit te smeren en ik heb gewoon de energie niet om het te corrigeren![]()
Hahaha, precies! Zo heeft Ivan de grootste lol met nephoesten en nepniezen. Heeft 'ie van mij.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, en zo jong als ze zijn, weten ze exact wanneer ze ergens succes mee hebben en onthouden dat ook.
Harry zegt het niet maar weet het wel. Als we de trap oplopen en ik ga zijn kamer op dan gaat ie al in hevig verzet en laat zijn 'ik ben heul niet moe' jengel horenquote:Op zondag 30 januari 2011 19:33 schreef Sorbootje het volgende:
Isabeau heeft me trouwens weer van mijn stoel laten vallen. Oma was op visite en toen oma weg ging, ging ik Isabeau naar bed brengen. Zegt Isabeau: 'Doei oma, slapen!' Ze vertelde gewoon wat ze ging doen. En dan ben je 15 maanden... muppet!
Voor mij wel hoor!quote:Op maandag 31 januari 2011 20:15 schreef innepin het volgende:
Er zat trouwens bij het cb-boekje een formuliertje met vragen die je moest beantwoorden voor de 18-maanden afspraak. Één van de vragen was "Hoeveel woorden kent je kind?" Ik ben ze op gaan schrijven en kom op 36! Het zal vast helemaal niet zo uitzonderlijk zijn, maar ik deed toch eventoen ik de lijst zag...
Fok!-wet in actie...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:37 schreef Brighteyes het volgende:
Ik had niks moeten zeggen gisteren.![]()
Van 12 tot 01 was het mis vannacht.
Maar goed, daarna wel geslapen tot half 7, dus op zich valt het nog wel mee.
haha dito hier!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Voor mij wel hoor!![]()
Ik weet niet wat er onder 'praten' verstaan wordt, maar Oscar komt echt nog niet verder dan 'Poe', 'die', 'auwo' en 'jaja' (voor Sasha) en Nehnehneh voor als hij iets niet wil. Oh, en 'mauw' voor zijn muis.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:35 schreef Stiemie het volgende:
Het CB vroeg anderhalve maand geleden bij Esmee of ze al zinnen van 2 woorden sprak... Ja maar alleen als ze geen boek aan het lezen isHier hebben we poe=poes linne=linde oto=auto titte=stoel enzo.
hahahahaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:35 schreef Stiemie het volgende:
Het CB vroeg anderhalve maand geleden bij Esmee of ze al zinnen van 2 woorden sprak... Ja maar alleen als ze geen boek aan het lezen isHier hebben we poe=poes linne=linde oto=auto titte=stoel enzo.
Heuj heuj, niks toch brabanders heej!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:23 schreef innepin het volgende:
Ik zei keiveelIk lijk wel een brabander
Ik wist niet dat dat echt Brabant was!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:29 schreef seilram het volgende:
[..]
Heuj heuj, niks toch brabanders heej!
Zo zeg ik tegen Joep: "Moet je drinken?" "Moet je een koekje?". Lief kan hier helemaal niet tegen en is me continu aan het verbeteren. Maar dat is echt brabants... dat zit er echt zo ingehamerd bij mij. Ik vraag nooit.. wil je?
Dat vind ik ook! Ik leer ook wel als hij iets wil, dan vraag je "mag ik?". ... maar als ik het zelf vraag, ook aan mijn bezoek hoor... dan heb ik altijd over moet... "Moet je wat drinken?". Kweenie, dat flap ik er echt uit. Gelukkig praat ik geen plat Tilburgs, dat is nog veel erger. Dat kan ik zelf niet eens aanhoren, brrr.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:32 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat echt Brabant was!Ik leer het hier de oudste altijd af als hij bijv vraag "ik moet een koekje". Vind het zelf best brutaal overkomen eigenlijk.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:09 schreef Vlindur het volgende:
'ons' mam/pap/opa/oma![]()
Verder vind ik Babo's echt super. Maar dat 'ons'..![]()
![]()
Alles redelijk hier. Maar ik reageer niet omdat mn reageer skillz lang niet zo goed zijn als dat van jullie. Dus hou ik me maar stil
![]()
Rienk zegt nog geen woord. Dus ik vind het wel heel knap hoor!
Opschepsterquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:43 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb ook even een grofweg geteld hoeveel woordjes Senna kent, en ik wil even wel zo vresleijk trots doen hier: ik kom even snel al boven de 100![]()
Goed he van ons meisje?!
Ik wilde het al niet posten, maar ik wilde ook graag een keertje ongegeneerd trots doen...sorryquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:57 schreef innepin het volgende:
[..]
OpschepsterKom ik aan met m'n zesendertig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |