abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92091989
Omdat ik het niet op mijn geweten wil hebben dat moeders van kindjes die nog niet zoveel kletsen er onzeker van worden, terwijl het he-le-maal niets zegt.. Snap je?

En zie Smeetje nou! Ik vind d'r hartstikke fashionable!
pi_92092330
aaaah lief, Stiemie....klein lopend kaboutertje O+

Nog een beetje beterschap voor Isabeau, al knapt ze gelukkig op :* Taalwonder....jeetje!

Jeetje het is toch wat met Thomas en zijn knie, zetten jullie die dan zelf weer in de kom? En doet dat dan niet mega mega veel pijn? :*

Ik heb hier toch weer zo gelachen, mijn vriend was aan het opdrukken op de vloer O-) , Lars gaat er naast liggen en het nadoen, echt hilarisch!!!! _O-
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_92092486
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 19:49 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik heb hier toch weer zo gelachen, mijn vriend was aan het opdrukken op de vloer O-) , Lars gaat er naast liggen en het nadoen, echt hilarisch!!!! _O-
Haha. Ik kan me helemaal voorstellen hoe grappig dat moet zijn. Ik zie het gewoon voor me. :D

Stiemie, wat heerlijk, zo'n lopend grietje O+ .
pi_92092553
Mijn zoon was vandaag mee naar de bibaboerderij (theatervoorstelling) en helaas was was hij ineens koortsig, maar hij heeft de hele voorstelling gevochten tegen de slaap en de koorts om toch maar alles te kunnen zien. Dat alleen al vond ik een voorstelling waard. O+

Daarna viel hij als een blok in slaap, nog tijdens het verlaten van de zaal. :D
pi_92092665
Knap van R dat hij het toch zo goed volhield!
Was het een leuke show? Mijn moeder gaat er ook heen met Meike.

En van dat opdrukken, o echt, ik kwam niet meer bij, ik heb er een filmpje van, maar ik zal het mijn vriend niet aandoen om hem al opdrukkend het internet op de slingeren. (hij staat wel op mijn hyves btw)
pi_92092729
Oh dan ga ik straks even spieken :P .

Mijn dochter vond het geweldig van het begin tot het einde. En die heb ik gisteren voor het eerst wat van de bibaboerderij laten zien op youtube. het verhaal was voor mijn nog geen driejarige te moeilijk denk ik, maar de figuren en de liedjes bleven boeien tot het einde. ^O^

En R vond het dus ook letterlijk de moeite waard. ;)
  zondag 30 januari 2011 @ 20:05:58 #132
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_92093074
Leuk! E is 2 wk geleden met papa nog naar zandkasteel geweest, en ik twijfelde nog over bibaboerderij. In april wil ik met dr naar piet piraat.

Wat lief Sorboo! Lekker trots zijn en vooral hier komen vertellen. Heerlijk!

O+ Esmee en papa.

Haha dat opdrukkrn!

Fabi zit aan de antibiotica, maar het gaat al stukkrn beter. Hij is wel heel mager ineens.
Er zat een ruisje op zn long
pi_92093172
Oh Amaranta, wat sneu. Veel beterschap voor de kleine man. Dat hij maar snel weer wat spekjes kweekt :* .

Ik ga even een oefententamen maken. Ik ben er straks weer even.

Karin, ik zag je pm, maar ik ga nu eerst even wat nuttigs doen. :') ;)
pi_92093668
Haai!

Mag ik heel even m'n rommelmarktopbrengst komen showen? Ik heb zulk leuk speelgoed gekocht. O+

Dat pianootje is helemaal van hout en dat vogelkussen is handgemaakt en gevuld met schapenwol.

Ik kan zo gelukkig worden van een rommelmarkt. O+

Zo, nu even bijlezen. :P

[ Bericht 4% gewijzigd door Ssserpente op 30-01-2011 20:44:34 ]
pi_92093859
Nou show dan! Ik zie niks! :D
pi_92093905
Ik had het het gevoel dat er iets ontbrak. :')
pi_92094263
:9~ koopjes :9~ leuk Ssserpente, de dame helemaal blij zeker
pi_92094420
Heel blij! Ik heb ook nog twee magneetspellen. Alles totaal, inclusief wat hierboven staat 6,75. :D

[ Bericht 3% gewijzigd door Ssserpente op 30-01-2011 20:49:48 ]
pi_92094759
Ff crossposten uit het knuffel doubletopic hoor:
zocht er nou iemand een Lodgerdoekje? Ik kwam een net een tegen in een doos met gekregen kleertjes.
pi_92094774
Doe je netjes ^O^

die Lodgerdoekjes, Lily zocht ze een tijdje terug, ik heb er 6 gestuurd ofzo, dus ik denk dat ze wel genoeg heeft, maar je weet het maar nooit
pi_92095030
Dat lijkt me wel genoeg dan idd. :P

Dat opdrukken. :D Ga meteen ff kijken!
  zondag 30 januari 2011 @ 20:40:43 #142
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_92095221
Och Amaranta en Groofs, beterschap voor jullie ventjes! Groofs, wel heel lief dat hij het zó leuk vond dat hij zichzelf echt wakker heeft zitten houden O+

Karin, whahaha, wat gewéldig! Dat nadoen vind ik toch zó fantastisch he, echt, je lacht je rot om zulke dingen :D Ik heb alleen geen hyves :'( Mag ik gene PM ofzo? O-)

Wat een superkoopjes, Ssserpente O+ Dat vógeltje O+ En ooh, echt, ik heb pas sinds Stef er is de charme van rommelmarkten ontdekt, daarvoor zag ik er eigenlijk altijd alleen maar oude zooi in (lief is er nogal van, dus ik ga meestal wel mee op koninginnedag enzo).. Leuk!

Sorbo, hou eens op zeg! o|O En ons dan de geweldige verhalen en filmpjes van je meisje ontzeggen?? :'(

Hiero gaat het allemaal wel lekker, Stef is nog steeds elke keer gillend enthousiast als hij in zijn kamer is en loopt alleen maar te 'Die! Die! Die!'-en O+ Dat is nog eens eer van je werk hebben, haha! Zijn naar bed gaan-ritueel is wel ineens exponentieel veel langer geworden, nu moeten we elke keer (ook 's-middags :D) een rondje doen langs de schilderijtjes, de wolk, de plant, de muntjes, Mario en het vraagtekenblokje :P
3!
pi_92096112
Idd Sorbo, ik vind het nu wel genoeg met dat gepoch. Lente krijgt er een minderwaardigheidscomplex van. :P

Trix, het kamertje is ook zo mooi! Heb Nils zelfs net even naar boven geroepen om naar de foto's te komen kijken.

Groof, wat klinkt dat dapper van R. O+
pi_92099359
Leuk Sserpente! *O* Dat pianootje gaat Lente vast heel leuk vinden.
Ik heb ook zo'n zin in koninginnedag, lekker vrijmarkten. *O*

Tess, wauw, wat kan jij al goed een liedje zingen. Ik herken het gewoon! :D
Dat kan Ko nog niet hoor, of misschien zing ik niet vaak genoeg voor hem. :@

Thomas ook al zo lekker met muziek bezig. Dat is hier ook al favoriet. Piano spelen, klappen en dansen. O+

Leuk Groof, dat jullie naar het theater waren, en dat R er echt van genoten heeft. En beterschap voor je jongetje. :*

Wat leuk Inca, dat hij er zo van geniet, hebben jullie goed gedaan! :Y

We waren vanmiddag naar Artis weer en dit keer liep alles heel soepel, de gorrillas werden gevoerd, de pelikanen etc. Ko was zo onder de indruk, heel mooi om te zien, fluisteren aap aap. O+
En ik vind hem stoer, hij klimt zo zijn triptrap op en af! Hij vond het eerst wat spannend maar nu doet hij het gewoon. 8-)
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_92099425
Oek, wat vind je van dat vogeltje?
  zondag 30 januari 2011 @ 21:33:21 #146
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_92099488
Ssserpente we hebben hier precies hetzelfde blauwe pianootje. Is nog van mij en mijn broertje geweest O+
pi_92099861
Ehm, ik vind het een leuk vogeltje, ik denk alleen dat ik zelf de stof niet zo lekker zou vinden, maar dat weet ik niet zeker. Of laat ik het anders zeggen, ik zou hem zelf niet snel kopen, maar ik weet niet precies waarom. :@
Waarom wil je dat weten? :D
  Moderator zondag 30 januari 2011 @ 21:38:55 #148
5428 crew  miss_sly
pi_92099907
Goede opbrengst, Sserpente! Dat pianootje O+

Esmee aan de wandel *O*

Beterschap nog voor Isabeau, Fabian en R :*

Leuk Artis oeke, wat leuk als alles dan klopt :Y

Mijn dagje sauna was een succes, temeer daar Senna niet meer overgegeven heeft en dus niet meer ziek is, ze met papa een fijne dag heeft en al lekker lag te slapen toen ik net thuis kwam, ipv nog te spoken O+ Morgen even heel erg bijknuffelen *O*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_92100089
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 21:38 schreef oeke het volgende:
Ehm, ik vind het een leuk vogeltje, ik denk alleen dat ik zelf de stof niet zo lekker zou vinden, maar dat weet ik niet zeker. Of laat ik het anders zeggen, ik zou hem zelf niet snel kopen, maar ik weet niet precies waarom. :@
Waarom wil je dat weten? :D
Haha, omdat ik er twee heb gekocht. Dus als je 'm leuk had gevonden, had ik er een voor je bewaard. Ik moest namelijk aan jou denken toen ik 'm zag.
pi_92100398
Oh! Wat lief! Nouja, het is net mijn smaak niet ofzo. :@
Haha, dit wordt alleen maar erger he? :')

Fijn Miss, dat klinkt goed, en morgen lekker knuffelen inderdaad, daar heb ik nu alweer zin in... ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')