Jááá, precies! Heel treffend omschreven.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:04 schreef oeke het volgende:
En dat staan vanuit niets, dat vond ik misschien nog wel indrukwekkender dan lopen of praten. Gewoon omdat het bijna de evolutie van de mens liet zien.
Dat valt ook allemaal niet mee, vooral niet in combinatie met je leuke, lieve dreumes. Heel goed dat je je nog een dagje ziek hebt gemeld!quote:Op maandag 31 januari 2011 14:03 schreef wickie het volgende:
Ja intense moeheid (had ik de vorige keer ook) maar nu extra door die stomme hoge hartslag. Dat in combi met slechte nachten (door misselijk, benen, jeuk..) en dreumes die overactief is (maar wel heel lief hoor). Die ook erg slecht slaapt.
Ach komt wel goed, hoort erbij, ik heb vandaag me nog een dagje ziekgemeld op werk en de hele ochtend geslapen, dat doet erg goed.
Het ging beter ja, we hebben laatst een hele goede week gehad. Daarna begon de verkoudheid weer, 's nachts wakker worden en helemaal dicht zitten. Gelukkig is ze helemaal gewend geraakt aan het neussprayen. Ze komt soms overdag met de flacon naar me toe en snift dan als ze hem bij haar neus houdt (dop zit er dan op hoor). Dan moet ik dus even sprayen, ze heeft door dat het verlicht denk ik.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Weet je waarom Mette slecht slaapt? Is dat eigenlijk nog beter geweest de laatste tijd?
Heel herkenbaar... maar dan nog effe wat aggresiefer bijna bij Minke. Zo ben ik afgelopen week al een paar keer in mijn gezicht geslagen terwijl ik haar vast had en even wat uit haar handen pakte. Dan wordt ze helemaal driftig en begint ze van zich af te meppen... tja, dat mijn gezicht dan in de weg zit, is schijnbaar geen probleem. Wel accepteerd ze het dan als ik haar even "boos" terecht wijs en is het ook weer goed. zo leuk, dat baby-karakter van haar vaderquote:Op maandag 31 januari 2011 14:22 schreef Claudia_x het volgende:
Ik begin hier wat contouren van peutergedrag te zien. Ik zit nu op de bank met Lena en Ivan is allemaal boekjes op de bank aan het uitstallen terwijl hij soms even gefrustreerd raakt, "nee nee" roept en zich dramatisch op de grond stort. Als ik het negeer raapt hij zichzelf na een tijdje weer op en gaat hij verder met hetgeen hij bezig was.
Ik krijg het nu ook niet meer voor elkaar om dingen van hem af te pakken. Ik wou net zijn boekje even bekijken, maar ik mocht dat pas toen ik dat netjes aan hem vroeg.![]()
Ik word trouwens een beetje moe van mensen die dingen aan hem geven waar hij niet mee mag spelen. Ik ben dan namelijk op den duur weer de klos en kan het van hem afpakken. Ik wil gewoon duidelijk zijn: hij mag óf wel óf niet ergens mee spelen, dat maak ik hem meteen kenbaar en als het niet mag dan mag het ook écht niet. Vanochtend hadden we een intake van het consultatiebureau en die vrouw gaf hem de boekjes van Lena. Het is klaarblijkelijk heel verleidelijk om een dreumes alles te geven waar hij om vraagt.
Ik dus ookquote:Op maandag 31 januari 2011 14:40 schreef miss_sly het volgende:
Ow Claudia, ik zie het Ivan gewoon doen, de tragedie opvoeren![]()
![]()
Ja, en zo jong als ze zijn, weten ze exact wanneer ze ergens succes mee hebben en onthouden dat ook.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:48 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik dus ook![]()
![]()
ik zou geloof ik mn lach niet kunnen inhouden als hij zo'n act zou opvoeren
Herkenbaar!quote:Op maandag 31 januari 2011 14:46 schreef huuphuup het volgende:
Mijn dreumes zit op het moment een pizzabroodje pesto over haar broek en shirt uit te smeren en ik heb gewoon de energie niet om het te corrigeren![]()
Hahaha, precies! Zo heeft Ivan de grootste lol met nephoesten en nepniezen. Heeft 'ie van mij.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, en zo jong als ze zijn, weten ze exact wanneer ze ergens succes mee hebben en onthouden dat ook.
Harry zegt het niet maar weet het wel. Als we de trap oplopen en ik ga zijn kamer op dan gaat ie al in hevig verzet en laat zijn 'ik ben heul niet moe' jengel horenquote:Op zondag 30 januari 2011 19:33 schreef Sorbootje het volgende:
Isabeau heeft me trouwens weer van mijn stoel laten vallen. Oma was op visite en toen oma weg ging, ging ik Isabeau naar bed brengen. Zegt Isabeau: 'Doei oma, slapen!' Ze vertelde gewoon wat ze ging doen. En dan ben je 15 maanden... muppet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |