abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 januari 2011 @ 22:12:36 #101
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_92057030
FB en miniflower, gefeliciteerd en welkom!! *O* Hoe heeft miniflower het gehad? Vond ze het leuk, al die drukte? Wat heeft ze allemaal gekregen? :)

Claudia, wat klinkt dat mooi en intiem, zulke momenten met Ivan O+ Ik kan me voorstellen dat het echt lastig was, die erste dagen, dat verdrietige gezichtje en dan 'nee' moeten zeggen.. Maar misschien was dat juist ook wel even goed, je bént er dan in elk geval weer om nee te zeggen, ofzoiets.. Nouja, dat klinkt ook wel weer heel zwaar op de hand, beetje onbedoeld.. Maar je snapt me denk ik wel :)

Wickie, wat LIEF! O+ Zo heftig is Stef gelukkig niet met zijn knuffel, hoewel hij het beest wel móet hebben als hij het ziet. Nouja, we zien wel, het is ook wel heel schattig inderdaad :)

Bar, wat een lastige zeg :{ Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet zeggen eigenlijk, het zijn gewoon dingen die je bezighouden en juist door wat er allemaal gebeurd is weet je niet meer wat nou waarvandaan komt.. Supergoed van je om het CB te bellen, ik denk dat zij wellicht wel wat voor je kunnen betekenen! :*

Stef heeft vandaag de vogeltjes gevoerd met mijn ouders terwijl wij druk bezig waren met zijn kamertje. Hij vond het geweldig! Meeuwen vond hij supermooi, die vliegen heel hoog en draaien rondjes enzo.. Hij ging ze nadoen met zijn armpjes, echt heel schattig O+ En toen hij na het eten nog even in zijn kamertje mocht spelen werd hij helemaal wild, hij vond alle nieuwe dingen die we gemaakt hadden geweldig, hij rende rond en ging dan telkens trappelen (een soort van rennen op één plek, iets dat hij doet als hij iets echt enórm geweldig vind), het was zo aandoenlijk :)

Qua tandjes en kiezen blijft het maar gaan, ik heb ook geen idee meer wat er nu wel en niet op springen staat en wat er al is. Volgens mij is de score ondertussen 4 kiezen en 1 hoektand door, ik zie nog een hoektand door het tandvlees schemeren en onderin zie ik nog een blauwe plek tussen een kies en de voortanden die hij al had in. Het is net alsof zijn gebit (en zijn stoelgang :')) ineens zijn ontploft, het stopt gewoon niet meer geloof ik :o Wel sneu, als hij slaapt slaapt hij erg onrustig en eens in de zoveel tijd kermt of huilt hij in zijn slaap..

Ssserpente, lekker laten 'doeken' toch? Ik vind het er wel lief uitzien (a hell of a lot better dan een kind dat constant sabbelt op de kont van zijn poesje :') Stef heeft het staartje verkozen tot sabbelplek, ik denk omdat daar ook de labels zitten :{ )
3!
pi_92057845
Ik heb um gevonden voor Stef: http://www.smallable.com/(...)-light-grey-cat.html
Morgen zoek ik nog wel ff verder. Ik O+ van zoeken

Beterschap voor alle zieke kleintjes.
pi_92058022
Incantrix, wat een lieve uitgebreide post. Ik reageer er later even op want ga nu naar bed. :O :z
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_92058378
Pfoe, Stef wat een hoop tanden al zeg. Vogeltjes voeren O+
En wat is het kamertje mooi geworden O+
Incantrix ik wil je al heel lang zeggen dat ik je een heerlijk mens vind. Ik heb je nog nooit ontmoet maar je postings gewoon geweldig altijd. Fijn dat jij er bent!

Ssserpente, lekker laten sabbelen, toch niks mis mee.

Flowerbox en miniflower welkom :*

Bar, heel moeilijk... Als je twijfelt gewoon aankaarten inderdaad. Bespreken met CB en misschien toch met de fysio, die ziet hem regelmatig en kan misschien toch een inschatting maken.
Maar een dikke :* voor jullie, wat een moeilijke verschrikkelijke zware periode hebben jullie achter de rug. Maar wat een mooi mannetje een vechtertje.

Ivan O+ O+ met recht grote broer O+

En ik denk dat ik de knuffel maar even in het Knuffeldouble topic moet gooien. Het is een olifant van de safari-dieren serie van de Super de Boer die je 2 jaar geleden kon sparen. Van alle knuffels die we hebben heeft ze die als favo gekozen }:|
Niet handig, want niet geweldige kwaliteit en niet meer te krijgen... We hebben er nu 2 (schoonmoeder kwam er toevallig eentje tegen).
Ze gaat ook echt haar knuffel kusjes geven (en dan moet ik dat ook doen), eten geven en vooral overal mee naar toe slepen. In bed slaapt ze ook echt arm in arm met een knuffel.

Oja we zitten inmiddels op 4 losse stapjes en vandaag behoorlijke looptochten door huis aan de hand. Het gaat langzaam maar er is progressie *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door wickie op 29-01-2011 23:00:55 ]
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  zaterdag 29 januari 2011 @ 22:54:19 #105
95408 Incantrix
pi_92058693
*O* Sabine *O* Jahaaa, ik heb 'm besteld, wat superdupergeweldig, enórm veel dank :* :*

Flowerbox, lekker slapen! :*

Wickie, wat lief van je! :* Ik vind het ook zo enorm leuk om jou hier te spreken altijd, je bent lief :* En och, knuffels kusjes geven O+ Stef knuffelt er wel echt mee, maar kusjes.. Nee (ons ook niet meer trouwens :{ ) En dikke *O* voor de stapjes!!

(En dan ga ik nu écht slapen :))
3!
  zaterdag 29 januari 2011 @ 22:56:13 #106
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_92058766
Flowerbox, welkom en gefeliciteerd!

Stef, dat is gaaf, vogeltjes voeren :)

Joep is vandaag meegeweest naar een optreden van mijn lief. Hij was zo stoer. Het was bij monsters of mariaheide. Grote zaal. Gelukkig moest lief al om 14.00 spelen, dus het was vrij leeg (jammer voor lief, fijn voor Joep ;)). Eerste half uur blijf ie in mijn armen hangen, beetje kijken, zo van: wat is dat hier en wat moet ik hier nu weer mee en toen kwam ie los. Ik had een paar balonnen meegenomen en dat viel ook bij de andere kinders in de smaak. Dus rennen, gek doen, vallen, chips eten, nog meer rennen, beetje drinken. Om 16.30 was ie helemaal op en zijn we lekker naar huis gegaan :)

Ow en Joep sabbelt op oren...
Niet mieten! Door gieten!
pi_92059301
Flowerbox, gefeliciteerd met je meisje! *O*
1 jaar alweer, wat vliegt de tijd he, als ze zo klein zijn.

Claudia, wat lief dat Ivan zo helpt, als zijn pet ernaar staat. En die voorkeur voor bepaalde handelingen vind ik zo leuk he? Dat hoort voor mij dan echt bij de motorische ontwikkeling die hij op dat moment doorgaat.
En fijn dat het jullie lukt om ook tijd voor hem in te ruimen, en hem vrijheid geeft door zijn grenzen te bewaken. Ik denk dat het hem vooral vertrouwen geeft als je vasthoudt aan de vaste regels. :Y

Bar, wat een achtbaan hebben jullie toch ingezeten. En daar voel en zie je nog steeds de gevolgen van lijkt me zo. Goed om het aan te kaarten en er op te letten, je wil toch het beste voor je schatje. :*

Mette, ben je zo dol op je knuffels, meisje? Wat lief! O+
Haha, je hebt het veranderd, Wickie, ik was al aan het denken in welk land een olifant een boerderij-dier is. :P

Wat heerlijk Inca, dat Stef zijn nieuwe kamertje zo mooi vond! Ik snap hem helemaal hoor, het is ook een geweldig kamertje voor een dreumes! O+
Zielig is dat huilen in de slaap he? :*

Sserpente, laat haar maar lekker met haar doekje, het gaat vast vanzelf over.
Later denk je er met weemoed aan terug denk ik. O+

Joep, dan heb je wel een goede dag gehad, dus? Klinkt leuk, je eerste concert, met ballonnen! *O*

Met Kootje gaat alles goed, hij hellept graag, boodschappen in de koelkast te zetten, was uit de machine te halen, en hij begint ook wat roekelozer te worden. Dwz dat hij graag op stoelen klimt. Net op het moment dat we zijn beugel van de triptrap hebben gehaald. :s)
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_92059688
Zo zeg, al zonder beugel :s) wat goed zeg. Ko is een mooi mannetje O+

:@ Ja beetje dom van me, mn vader was hele verhalen aan me aan het vertellen toen ik aan het typen was. Iklas het terug en dacht.. hmmm... dat kan niet echt..

Oja motorische ontwikkeling, ik verbaas me over de verfijning waarmee Mette iets kan doen (soms kan ze ook lekker lomp zijn hoor, ze gooit graag met dingen).
Maar ze is al zo behendig met duplo, echt een torentje bouwen. Deskeltjes op potjes doen en dat soort werk. Yoghurt eten met een lepeltje gaat ook met de dag beter.
En vandaag zei ze 'oma' nadat we dat voor hadden gedaan O+

En nou ga ik slapen want ze is weer hardstikke verkouden, dus wie weet wat er nog gaat gebeuren vannacht. Ik slaap alleen want R. is een avondje uit, dus als ze bij me in bed beland vind ik dat helemaal niet erg.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_92068236
Leuk is dat he, die verfijnde maniertjes en bewegingen. Kobus houdt ook enorm van dopjes op en af draaien. Als hij lastig is op het aankleedkussen geef ik hem zijn vitamine D flesje, open-dicht-open-dicht. :)
Hopelijk heeft Mette lekker geslapen ondanks de verkoudheid. En jij ook!

Ko wordt de laatste dagen steeds vroeg wakker met een volle poepluier. Helaas gaat hij daarna niet nog een uurtje slapen. :O
Op zich ben ik er zelfs dan nog best blij mee hoor, van 20.00 tot 7 uur doorgeslapen, alleen sliep ik zelf helemaal niet goed. }:|
  Moderator zondag 30 januari 2011 @ 09:44:05 #110
5428 crew  miss_sly
pi_92068357
verfijnd houdt Senna niet zo van :D Ze kan het wel, maar dat kost dan net wat meer moeite, en dan doet ze het niet. Bijv een puzzelstukje helemaal goed leggen: ze legt het dan wel op de goede plek, als het gemakkelijk gaat half er in, maar om het dan net even goed te schuiven, no way :N ze is een beetje gemakkelijk :D

En vannacht heeft ze overgegeven. Ze was al onrustig gisteravond, nog even een uurtje eruit geweest van 9-10. Toch weer naar bed, maar ze bleef maar regelmatig even huilen en jengelen. Dus ging schaap er heen om haar nog een keer te troosten, vond hij al dat het wat raar rook en toen hij haar uit bedje pakte, moest ze weer overgeven -O- zo zielig. Nou ja, douchen, opruimen, bij ons in bed want schoon en toen heeft ze prima geslapen. Schaap ook, ik wat minder tussen hen in :') Om 6 uur wakker want toen had ze natuurlijk honger. Ze heeft inmiddels 3,5 boterham gegeten, dus het maagje is tot rust :D Gelukkig ga ik dadelijk naar de sauna; wat zal ik uitrusten, relaxen en bijkomen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 30 januari 2011 @ 11:58:47 #111
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92070683
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 14:31 schreef huuphuup het volgende:

[..]

nee maar ik heb wel een flinke boodschappentas voor je om hem in mee te smokkelen O+ wat een puppeke zeg O+
Ik heb maar een heel klein tasje nodig! :o
Hij is echt pieppiepklein maar heul schetig. En toen begon het ook nog te pruttelen O+
en toen was ik blij dat mijn borsten zindelijk zijn
En mijn grote kleine vent heeft daar rondgestapt aan 1 handje met iedereen die in de kamer zat :D

Bar, ik denk dat het altijd goed is om je zorgen ergens neer te leggen. Dan maak je het in je hoofd in elk geval niet groter dan het is...
Harry is niet in de buurt van de baby geweest omdat hij 1 dag eerder nog koorts had en ik de oorzaak niet zeker weet (ik denk tand).
pi_92070848
Asy, als harry aan het stappen is. Loopt hij dan op z'n gehele voet, plat zeg maar?
Mart loopt echt op z'n tenen. En nu vroeg ik mij af of dit 'gewoon' is. :)
  zondag 30 januari 2011 @ 12:07:13 #113
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92071023
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 12:02 schreef ymme het volgende:
Asy, als harry aan het stappen is. Loopt hij dan op z'n gehele voet, plat zeg maar?
Mart loopt echt op z'n tenen. En nu vroeg ik mij af of dit 'gewoon' is. :)
Volgens mij beginnen alle kindertjes op hun tenen, zo ook Harry in het begin.
Nu loopt hij (meestal) op de platte voet. Ik hou hem maar aan 1 hand vast en ook nog laag (ter hoogte van zijn borst zeg maar) zodat hij zelf zijn evenwicht moet bewaren.
Als je hem aan 2 handen boven zijn hoofd vast houdt dan gaat hij ballorig doen en aan je armen hangen en dan zo vooruit 'lopen'.

Ca.ra hoe is het vannacht nog met Thomas gegaan?
pi_92071508
Bar, Nathan was het eerste jaar ook veel ziek en ook een aantal malen in het ziekenhuis gelegen. Hij was ook vrij laat met dingen als kruipen, en praten. Lopen begon hij met 13 maanden mee maar echt praten met een jaar of 2 pas. Hij zei wel al mama en papa en riep de hond Dido maar meer kwam er niet uit. Nu is hij 3 en klets de oren van je hoofd. Het hoeft natuurlijk niks te betekenen zijn achterstand, elk kind heeft zijn eigen tempo maar mocht je je ongerust maken leg het je huisarts of CB voor.
  zondag 30 januari 2011 @ 16:06:26 #115
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92081658
Even advies gevraagd.
Harry drinkt prima uit een gewone beker of glas en ook uit een rietjesbeker. Enige 'probleem' is dat hij deze niet zelf vast houdt en hij dus van ons afhankelijk is qua drinken. Wij bieden dus meermalen per dag de rietjesbeker aan en bij de maaltijden drinkt hij (meestal) uit een beker/glas.
Gisteren waren we bij vrienden en dat meisje heeft een kleine fles met zo'n gat in het midden. Die fles ligt dan overal een beetje te slingeren en op een gegeven moment heeft Harry deze gevonden en begon er zelf aan te drinken alsof hij nooit anders gedaan had.

Nou vragen lief en ik ons opeens af of we niet voor hem zo'n fles moeten halen zodat hij wat meer zelf zijn drinkbehoefte kan stillen. Aan de andere kant vinden we het eigenlijk smerig dat zo'n fles overal rondslingert en zijn we meer van het 'ga ergens zitten als je iets te eten/drinken krijgt'. Wat is wijsheid?

Never mind. Hij vindt zojuist zijn rietjesbeker op tafel, gooit hem eraf, gaat zitten, pakt de beker en lurkt eraan alsof hij het al jaaaaaaaaaaren doet... 8)7

[ Bericht 13% gewijzigd door Asyniur op 30-01-2011 16:12:34 ]
  zondag 30 januari 2011 @ 16:09:45 #116
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_92081839
Dat zijn de fijne posts Faja, dat soort verhalen vind je nooit als je er naar zoekt. Internet staat alleen maar vol drama's lijkt het soms wel. De goede afloop is schijnbaar te 'gewoontjes' om te melden.
Neemt niet weg dat t voor Bar natuurlijk nog steeds fijn is om even een onpartijdige professional mee te laten kijken.

Thomas heeft redelijk goed geslapen, dus wij ook. Een paar keer (half) wakker geweest, maar geen urenlange drama's en vanochtend was hij ook lekker vrolijk. Hij blaft wel als een zeehondje momenteel, en soms zit hij gigantisch te reutelen. We geven hem wat acetylcysteïne om het hoesten wat makkelijker te maken.

Zo, inmiddels is het een paar uur later. Thomas heeft een middagslaapje gedaan van wel drie kwartier -O- toen werd hij wakker van zijn knie die weer uit de kom ging. We hebben het nog geprobeerd met de spalk aan, maar hij wou niet meer slapen. Terwijl hij echt nog wel moe is: gapen, oogjes wrijven en hij ziet maar pipsjes.
Maar slapen ging niet meer, mama erbij hielp niet en papa erbij hielp maar even. Dus we zijn maar weer beneden nu, en hij heeft me toch een humeurtje!! oei! Alles wat niet naar zijn zin gaat is meteen brullen. Fijnnnnn...
Nu ga ik m even knuffelen, kijken of dat wat helpt, hij voelt zich echt niet lekker.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  zondag 30 januari 2011 @ 16:13:45 #117
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92082026
Och arme Thomas. HIer helpt in zo'n geval een (half) uurtje later terugleggen wel.
En ondertussen gewoon een DVD aan op repeat ;)
pi_92082060
_O- Harry, klein eigenwijsje :D

Och wat sneu voor Thomas!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 30 januari 2011 @ 16:22:31 #119
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_92082521
Qua drinken voor Harry, werkt de 'sink or swim'-methode niet? Alleen een rietjesbeker neerzetten en niks aanreiken. Zelf pakken of dorst hebben? (alhoewel ik niet weet hoe en of dat dan weer combineert met de borstvoeding... opa en oma zijn vast niet zo standvastig dat ze t een dagje voor je willen doen he?)
Ah, al niet meer nodig. Hihihi, eigenwijze kabouter!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  zondag 30 januari 2011 @ 16:42:14 #120
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_92083549
Vanochtend was hij wel lekker vrolijk trouwens, ik had alleen een tijd om het filmpje te uploaden. Met trots presenteren wij u: Thomas de one-man-band!

Inmiddels is hij aan zijn tweede appel bezig. Brood ging er niet echt in met de lunch, schijnbaar is appel lekkerder vandaag.
pi_92084848
O+ Thomas O+

Sjogel, bejjenou?

De toekomstige winnares van X-factor/Idols/Popstars/TVOH :D

[ Bericht 30% gewijzigd door Vicky op 30-01-2011 17:54:06 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_92091041
Ik zie een muzikale carriere als duo weggelegd voor Thomas en Tess! <3
Lieve filmpjes!

Vandaag een íets fitter Isabeautje, maar 't hield nog niet over. Vanavond wel goed gegeten. Ik had het niet verwacht, maar ze was helemaal wég van mijn venkel uit de oven!
pi_92091622
Isabeau heeft me trouwens weer van mijn stoel laten vallen. Oma was op visite en toen oma weg ging, ging ik Isabeau naar bed brengen. Zegt Isabeau: 'Doei oma, slapen!' Ze vertelde gewoon wat ze ging doen. En dan ben je 15 maanden... muppet! :D

(sorry dat ik zo vreselijk trots ben. Ik neem me iedere keer voor om terughoudend te zijn met dit soort verhalen, maar het gaat me verrekte slecht af)
pi_92091822
Sorbo, ze is geweldig! Je 15 maanden muppet O+ . Ik zag ook dat filmpje met de kat op bed. Heerlijk kind is ze!
  zondag 30 januari 2011 @ 19:40:22 #125
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_92091910
Joh waarom terughoudend zijn Sorbootje: je hebt gewoon een lekker muppie om ontzettend trots op te zijn hoor! }:|

De Tess en Thomas-band :D O+

Kijk mijn trotsie nou O+

Helaas waren we niet helemaal juist gekleed voor de Amsterdam International Fashion Week die er ook was :')
pi_92091989
Omdat ik het niet op mijn geweten wil hebben dat moeders van kindjes die nog niet zoveel kletsen er onzeker van worden, terwijl het he-le-maal niets zegt.. Snap je?

En zie Smeetje nou! Ik vind d'r hartstikke fashionable!
pi_92092330
aaaah lief, Stiemie....klein lopend kaboutertje O+

Nog een beetje beterschap voor Isabeau, al knapt ze gelukkig op :* Taalwonder....jeetje!

Jeetje het is toch wat met Thomas en zijn knie, zetten jullie die dan zelf weer in de kom? En doet dat dan niet mega mega veel pijn? :*

Ik heb hier toch weer zo gelachen, mijn vriend was aan het opdrukken op de vloer O-) , Lars gaat er naast liggen en het nadoen, echt hilarisch!!!! _O-
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_92092486
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 19:49 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik heb hier toch weer zo gelachen, mijn vriend was aan het opdrukken op de vloer O-) , Lars gaat er naast liggen en het nadoen, echt hilarisch!!!! _O-
Haha. Ik kan me helemaal voorstellen hoe grappig dat moet zijn. Ik zie het gewoon voor me. :D

Stiemie, wat heerlijk, zo'n lopend grietje O+ .
pi_92092553
Mijn zoon was vandaag mee naar de bibaboerderij (theatervoorstelling) en helaas was was hij ineens koortsig, maar hij heeft de hele voorstelling gevochten tegen de slaap en de koorts om toch maar alles te kunnen zien. Dat alleen al vond ik een voorstelling waard. O+

Daarna viel hij als een blok in slaap, nog tijdens het verlaten van de zaal. :D
pi_92092665
Knap van R dat hij het toch zo goed volhield!
Was het een leuke show? Mijn moeder gaat er ook heen met Meike.

En van dat opdrukken, o echt, ik kwam niet meer bij, ik heb er een filmpje van, maar ik zal het mijn vriend niet aandoen om hem al opdrukkend het internet op de slingeren. (hij staat wel op mijn hyves btw)
pi_92092729
Oh dan ga ik straks even spieken :P .

Mijn dochter vond het geweldig van het begin tot het einde. En die heb ik gisteren voor het eerst wat van de bibaboerderij laten zien op youtube. het verhaal was voor mijn nog geen driejarige te moeilijk denk ik, maar de figuren en de liedjes bleven boeien tot het einde. ^O^

En R vond het dus ook letterlijk de moeite waard. ;)
  zondag 30 januari 2011 @ 20:05:58 #132
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_92093074
Leuk! E is 2 wk geleden met papa nog naar zandkasteel geweest, en ik twijfelde nog over bibaboerderij. In april wil ik met dr naar piet piraat.

Wat lief Sorboo! Lekker trots zijn en vooral hier komen vertellen. Heerlijk!

O+ Esmee en papa.

Haha dat opdrukkrn!

Fabi zit aan de antibiotica, maar het gaat al stukkrn beter. Hij is wel heel mager ineens.
Er zat een ruisje op zn long
pi_92093172
Oh Amaranta, wat sneu. Veel beterschap voor de kleine man. Dat hij maar snel weer wat spekjes kweekt :* .

Ik ga even een oefententamen maken. Ik ben er straks weer even.

Karin, ik zag je pm, maar ik ga nu eerst even wat nuttigs doen. :') ;)
pi_92093668
Haai!

Mag ik heel even m'n rommelmarktopbrengst komen showen? Ik heb zulk leuk speelgoed gekocht. O+

Dat pianootje is helemaal van hout en dat vogelkussen is handgemaakt en gevuld met schapenwol.

Ik kan zo gelukkig worden van een rommelmarkt. O+

Zo, nu even bijlezen. :P

[ Bericht 4% gewijzigd door Ssserpente op 30-01-2011 20:44:34 ]
pi_92093859
Nou show dan! Ik zie niks! :D
pi_92093905
Ik had het het gevoel dat er iets ontbrak. :')
pi_92094263
:9~ koopjes :9~ leuk Ssserpente, de dame helemaal blij zeker
pi_92094420
Heel blij! Ik heb ook nog twee magneetspellen. Alles totaal, inclusief wat hierboven staat 6,75. :D

[ Bericht 3% gewijzigd door Ssserpente op 30-01-2011 20:49:48 ]
pi_92094759
Ff crossposten uit het knuffel doubletopic hoor:
zocht er nou iemand een Lodgerdoekje? Ik kwam een net een tegen in een doos met gekregen kleertjes.
pi_92094774
Doe je netjes ^O^

die Lodgerdoekjes, Lily zocht ze een tijdje terug, ik heb er 6 gestuurd ofzo, dus ik denk dat ze wel genoeg heeft, maar je weet het maar nooit
pi_92095030
Dat lijkt me wel genoeg dan idd. :P

Dat opdrukken. :D Ga meteen ff kijken!
  zondag 30 januari 2011 @ 20:40:43 #142
95408 Incantrix
pi_92095221
Och Amaranta en Groofs, beterschap voor jullie ventjes! Groofs, wel heel lief dat hij het zó leuk vond dat hij zichzelf echt wakker heeft zitten houden O+

Karin, whahaha, wat gewéldig! Dat nadoen vind ik toch zó fantastisch he, echt, je lacht je rot om zulke dingen :D Ik heb alleen geen hyves :'( Mag ik gene PM ofzo? O-)

Wat een superkoopjes, Ssserpente O+ Dat vógeltje O+ En ooh, echt, ik heb pas sinds Stef er is de charme van rommelmarkten ontdekt, daarvoor zag ik er eigenlijk altijd alleen maar oude zooi in (lief is er nogal van, dus ik ga meestal wel mee op koninginnedag enzo).. Leuk!

Sorbo, hou eens op zeg! o|O En ons dan de geweldige verhalen en filmpjes van je meisje ontzeggen?? :'(

Hiero gaat het allemaal wel lekker, Stef is nog steeds elke keer gillend enthousiast als hij in zijn kamer is en loopt alleen maar te 'Die! Die! Die!'-en O+ Dat is nog eens eer van je werk hebben, haha! Zijn naar bed gaan-ritueel is wel ineens exponentieel veel langer geworden, nu moeten we elke keer (ook 's-middags :D) een rondje doen langs de schilderijtjes, de wolk, de plant, de muntjes, Mario en het vraagtekenblokje :P
3!
pi_92096112
Idd Sorbo, ik vind het nu wel genoeg met dat gepoch. Lente krijgt er een minderwaardigheidscomplex van. :P

Trix, het kamertje is ook zo mooi! Heb Nils zelfs net even naar boven geroepen om naar de foto's te komen kijken.

Groof, wat klinkt dat dapper van R. O+
pi_92099359
Leuk Sserpente! *O* Dat pianootje gaat Lente vast heel leuk vinden.
Ik heb ook zo'n zin in koninginnedag, lekker vrijmarkten. *O*

Tess, wauw, wat kan jij al goed een liedje zingen. Ik herken het gewoon! :D
Dat kan Ko nog niet hoor, of misschien zing ik niet vaak genoeg voor hem. :@

Thomas ook al zo lekker met muziek bezig. Dat is hier ook al favoriet. Piano spelen, klappen en dansen. O+

Leuk Groof, dat jullie naar het theater waren, en dat R er echt van genoten heeft. En beterschap voor je jongetje. :*

Wat leuk Inca, dat hij er zo van geniet, hebben jullie goed gedaan! :Y

We waren vanmiddag naar Artis weer en dit keer liep alles heel soepel, de gorrillas werden gevoerd, de pelikanen etc. Ko was zo onder de indruk, heel mooi om te zien, fluisteren aap aap. O+
En ik vind hem stoer, hij klimt zo zijn triptrap op en af! Hij vond het eerst wat spannend maar nu doet hij het gewoon. 8-)
pi_92099425
Oek, wat vind je van dat vogeltje?
  zondag 30 januari 2011 @ 21:33:21 #146
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_92099488
Ssserpente we hebben hier precies hetzelfde blauwe pianootje. Is nog van mij en mijn broertje geweest O+
pi_92099861
Ehm, ik vind het een leuk vogeltje, ik denk alleen dat ik zelf de stof niet zo lekker zou vinden, maar dat weet ik niet zeker. Of laat ik het anders zeggen, ik zou hem zelf niet snel kopen, maar ik weet niet precies waarom. :@
Waarom wil je dat weten? :D
  Moderator zondag 30 januari 2011 @ 21:38:55 #148
5428 crew  miss_sly
pi_92099907
Goede opbrengst, Sserpente! Dat pianootje O+

Esmee aan de wandel *O*

Beterschap nog voor Isabeau, Fabian en R :*

Leuk Artis oeke, wat leuk als alles dan klopt :Y

Mijn dagje sauna was een succes, temeer daar Senna niet meer overgegeven heeft en dus niet meer ziek is, ze met papa een fijne dag heeft en al lekker lag te slapen toen ik net thuis kwam, ipv nog te spoken O+ Morgen even heel erg bijknuffelen *O*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_92100089
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 21:38 schreef oeke het volgende:
Ehm, ik vind het een leuk vogeltje, ik denk alleen dat ik zelf de stof niet zo lekker zou vinden, maar dat weet ik niet zeker. Of laat ik het anders zeggen, ik zou hem zelf niet snel kopen, maar ik weet niet precies waarom. :@
Waarom wil je dat weten? :D
Haha, omdat ik er twee heb gekocht. Dus als je 'm leuk had gevonden, had ik er een voor je bewaard. Ik moest namelijk aan jou denken toen ik 'm zag.
pi_92100398
Oh! Wat lief! Nouja, het is net mijn smaak niet ofzo. :@
Haha, dit wordt alleen maar erger he? :')

Fijn Miss, dat klinkt goed, en morgen lekker knuffelen inderdaad, daar heb ik nu alweer zin in... ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')