FB en miniflower, gefeliciteerd en welkom!!

Hoe heeft miniflower het gehad? Vond ze het leuk, al die drukte? Wat heeft ze allemaal gekregen?

Claudia, wat klinkt dat mooi en intiem, zulke momenten met Ivan

Ik kan me voorstellen dat het echt lastig was, die erste dagen, dat verdrietige gezichtje en dan 'nee' moeten zeggen.. Maar misschien was dat juist ook wel even goed, je bént er dan in elk geval weer om nee te zeggen, ofzoiets.. Nouja, dat klinkt ook wel weer heel zwaar op de hand, beetje onbedoeld.. Maar je snapt me denk ik wel

Wickie, wat LIEF!

Zo heftig is Stef gelukkig niet met zijn knuffel, hoewel hij het beest wel móet hebben als hij het ziet. Nouja, we zien wel, het is ook wel heel schattig inderdaad

Bar, wat een lastige zeg

Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet zeggen eigenlijk, het zijn gewoon dingen die je bezighouden en juist door wat er allemaal gebeurd is weet je niet meer wat nou waarvandaan komt.. Supergoed van je om het CB te bellen, ik denk dat zij wellicht wel wat voor je kunnen betekenen!

Stef heeft vandaag de vogeltjes gevoerd met mijn ouders terwijl wij druk bezig waren met zijn kamertje. Hij vond het geweldig! Meeuwen vond hij supermooi, die vliegen heel hoog en draaien rondjes enzo.. Hij ging ze nadoen met zijn armpjes, echt heel schattig

En toen hij na het eten nog even in zijn kamertje mocht spelen werd hij helemaal wild, hij vond alle nieuwe dingen die we gemaakt hadden geweldig, hij rende rond en ging dan telkens trappelen (een soort van rennen op één plek, iets dat hij doet als hij iets echt enórm geweldig vind), het was zo aandoenlijk

Qua tandjes en kiezen blijft het maar gaan, ik heb ook geen idee meer wat er nu wel en niet op springen staat en wat er al is. Volgens mij is de score ondertussen 4 kiezen en 1 hoektand door, ik zie nog een hoektand door het tandvlees schemeren en onderin zie ik nog een blauwe plek tussen een kies en de voortanden die hij al had in. Het is net alsof zijn gebit (en zijn stoelgang

) ineens zijn ontploft, het stopt gewoon niet meer geloof ik

Wel sneu, als hij slaapt slaapt hij erg onrustig en eens in de zoveel tijd kermt of huilt hij in zijn slaap..
Ssserpente, lekker laten 'doeken' toch? Ik vind het er wel lief uitzien (a hell of a lot better dan een kind dat constant sabbelt op de kont van zijn poesje

Stef heeft het staartje verkozen tot sabbelplek, ik denk omdat daar ook de labels zitten

)