abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92010437
Wat schattig, al die knuffelkindjes. Wel onhandig als je er maar 1 hebt inderdaad. }:|
Ko heeft geen knuffel maar loopt de laatste tijd ineens rond met mijn T-shirt en zijn speen. Die vist hij dan allebei uit bed, hij slaapt met een steeds wisselend, gedragen shirt van mij.
Zo schattig daar heeft hij blijkbaar af en toe behoefte aan. O+
Zijn leuke witte konijn met flaporen die al vanaf vroeg in zijn bed ligt is alleen maar interessant om eruit te gooien. :')
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_92010524
Waar komt dat ding vandaan dan Incantrix? Ik wil hier ook best even rondkijken hoor
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_92010551
Och Thomas, nog steeds zo ziek. Arm jongetje. Gelukkig kreeg je wel 2 danoontjes. :Y) :*
  vrijdag 28 januari 2011 @ 21:37:55 #29
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_92010774
Oeke, dat vind ik ook wel echt heel lief O+ Ruikt naar mama O+

quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 21:34 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Waar komt dat ding vandaan dan Incantrix? Ik wil hier ook best even rondkijken hoor
Ik heb 'm gevonden bij lepetittom.com (of .nl, weet ik niet meer), hij is van het merk Anne-Claire Petit. Mocht je 'm tegenkomen: gráág, haha! Het grijze poesje dus, je hebt er ook hondjes en konijntjes van en ze waren er in 3 kleurstellingen.

Ik vind Jellycat Cordy Roy-knuffeltjes ook echt zó lief! Het is nu zeker te laat om Stef nog over te zetten heh? :P
3!
pi_92010932
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 21:32 schreef Incantrix het volgende:
Oh, Groofs, dat is wel fijn dan! Ik ga morgen nog even een winkel hier in de buurt bellen die ook dit merk zou moeten verkopen, misschien dat zij nog even voor me kunnen kijken ofzo.

Ja, zo heb ik het ook gedaan. Ik hoop het voor je. het scheelt een hoop stress als hij de nieuwe accpteert, dan kun je voortaan wassen zoveel je wil. :Y)
  Moderator vrijdag 28 januari 2011 @ 21:40:21 #31
5428 crew  miss_sly
pi_92010957
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 21:30 schreef Ssserpente het volgende:
Oooh, Miss, wat staat ie lief! O+
Ja, ik ben er erg blij mee O+

och arme Thomas, hoop dat ie snel opknapt :*

Senna is ook neit van de knuffels. Ze heeft een knuffeldoekje en een knuffel Nijntje in bed liggen en dat is het wel. Hetzelfde knuffeldoekje heeft ze op het kdv en dat gebruikt ze wel echt om te kunnen slapen, heb ik begrepen, maar thuis doet ze er niet veel mee.

oeke, dat is wel heel schattig van Ko O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 28 januari 2011 @ 21:41:57 #32
95408 Incantrix
pi_92011060
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 21:39 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

Ja, zo heb ik het ook gedaan. Ik hoop het voor je. het scheelt een hoop stress als hij de nieuwe accpteert, dan kun je voortaan wassen zoveel je wil. :Y)
Dat zou fijn zijn, hij is echt zó vies nu :r Thnx voor de tip trouwens, ik had die winkel wel gevonden, maar had eigenlijk al bedacht dat dat vast niks op zou leveren. Toch even eerst proberen dus!
3!
pi_92011075
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 21:37 schreef Incantrix het volgende:
Oeke, dat vind ik ook wel echt heel lief O+ Ruikt naar mama O+

[..]

Ik heb 'm gevonden bij lepetittom.com (of .nl, weet ik niet meer), hij is van het merk Anne-Claire Petit. Mocht je 'm tegenkomen: gráág, haha! Het grijze poesje dus, je hebt er ook hondjes en konijntjes van en ze waren er in 3 kleurstellingen.

Ik vind Jellycat Cordy Roy-knuffeltjes ook echt zó lief! Het is nu zeker te laat om Stef nog over te zetten heh? :P
S was ook heel hecht met twee knuffels en die heeft nu gelukkig uiteindelijk al haar bedknuffels geadopteerd :Y) . Gewoon zo'n nieuwe knuffel ook in zijn bedje leggen, wie weet hoe snel hij hem niet meer kan missen O+ .
pi_92011294
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 21:32 schreef Incantrix het volgende:
Ohja, Memmel, de neus van deze is ook al kapotgevreten :P En hoe doe je dat dan precies? Gewoon om de dag doorwisselen ofzo? Stom eigenlijk, ik heb er nooit bij nagedacht, hij keek er nooit naar om dus ik dacht dat het wel losliep :|W
Ik gooi hm af en toe stiekem in de was als hij het dus niet ziet en naar school toe moet. Hij mag niet in de was van hm, dus dan maar zo. Gelukkig komt hij er bijna droog weer uit, dus als ik terug kom uit mn werk en hij uit school heeft hij B 's avonds weer ;)

Bij Kyllian is het ontstaan doordat hij vanaf 15 maanden naar het kdv ging en hij dus een knuffel mee mocht nemen. Dat is dus zijn lievelingsknuffel geworden en is hij nooit meer vanaf gekomen. Heeft waarschijnlijk veiligheid voor hem geboden.

Als hij moe wordt vraagt hij om B. Zoals gisteren na het eten en even later lag hij er zo bij:

Sowwy, btje offtopic :P
  vrijdag 28 januari 2011 @ 21:48:58 #35
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_92011509
Aww Trix die corduroy beestjes zijn echt leuk! Ik zou t ook proberen. Maar de vraag is dan... koop je er meteen twee?

Dank voor de beterschapswensen allemaal, ik zal ze morgen doorgeven aan Thomas. Althans, laten we hopen dat t morgen is en niet vannacht ;)
Hij is niet echt heel erg ziek hoor, maar hij zit gewoon niet helemaal lekker in zijn velletje en dat is wel duidelijk te merken.

Kyllian heeft altijd zo'n lieve, zachte uitstraling. Heerlijk dat hij zo even zijn rust kan pakken op de bank. Zo nu en dan OT is juist leuk :Y
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 21:49:36 #36
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92011551
Dat bolle buikje van Senna O+
En inderdaad wat praat ze goed!

Ca.ra, hangplant had 's avonds nog meer koorts en vandaag is hij nog erger dan gisteren. Alles is reden om meteen te gaan huilen en hij heeft vandaag nog niet alleen geslapen. Hij ligt nu sinds half 8 in bed, maar ik ben al 2x boven geweest....
  vrijdag 28 januari 2011 @ 21:51:02 #37
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92011631
En mijn broer belt zojuist: hij is papa geworden van een piepklein jongetje: Levi O+
pi_92011638
Thomas en Harry, beterschap mannetjes :*
  vrijdag 28 januari 2011 @ 21:51:37 #39
95408 Incantrix
pi_92011667
Groofs, haha, ik ga zo even aan lief vertellen dat ik wat reservepoesjes ga kopen én een shitload aan jellycat-knuffels, just in case ;)

Meimeltje, off-topic? Kíjk dan hoe cute! O+ Net een dreumes :P

Ca.ra, haha zat ik dus ook net aan te denken, zul je zien, accepteert hij die dadelijk, gaan die er ook weer uit ofzo :P

Nouja, ik ga maar eerst even slapen en over knuffels dromen ofzo. Zou wel fijn zijn als het lukt zo'n beetje, dus is echt al de zoveelste keer dat ik een hele zoektocht doe :')

Ooohh, Asy, wat gááf! Gefeliciteerd!! :*
3!
pi_92011678
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 21:51 schreef Asyniur het volgende:
En mijn broer belt zojuist: hij is papa geworden van een piepklein jongetje: Levi O+
Gefeliciteerd *O*
Een neefje voor Harry!!
  vrijdag 28 januari 2011 @ 21:52:23 #41
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_92011706
Ik vind trouwens dat we de grens tussen grote baby en dreumes moeten verschuiven, 1 jaar is volgens mij net te laat. Ergens rond de 11 maanden zie je iedereen hier mee komen posten, of vergis ik me nou?

Tante Asy, gefeliciteerd! En grote neef Harry natuurlijk ook. Snel weer beter worden!

[ Bericht 5% gewijzigd door Ca.ra op 28-01-2011 22:25:16 ]
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_92012030
Aaah harry is grote neef! gefeliciteerd Asy!

En Meimel, die sticker _O-
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 28 januari 2011 @ 21:57:42 #43
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_92012096
Beterschap Thomas en Harry! :*

En gefeliciteerd tante Asy!!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
  Moderator vrijdag 28 januari 2011 @ 21:58:27 #44
5428 crew  miss_sly
pi_92012150
Gefeliciteerd Asy, wat leuk! een neefje voor Harry *O*

Ik vind de sticker op het hoofd van Kyllian ook echt geweldig :D
pi_92012214
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 21:56 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Aaah harry is grote neef! gefeliciteerd Asy!

En Meimel, die sticker _O-
Er was een kindje bij de bso tegen hm aangebotst waardoor hij een tand door zn lip had....hij mocht toen een sticker uitkiezen en die wilde hij op zn voorhoofd :D Gisteren dus 2 jongetjes hier die een ongelukje gehad hadden.
pi_92012280
Oh Asy, gefeliciteerd! En beterschap voor Harry! :*

Senna, wat staat dat jurkje je lief! Ik zal morgen eens het filmpje kijken samen met Ko. ;)
Ko springt ook zoals Senna, alleen heeft hij volgens mij wel door dat er iets niet klopt, hij kijkt zo beteuterd dan, en houdt na een paar keer proberen maar weer op. :D

Kyliian! O+
  Moderator vrijdag 28 januari 2011 @ 22:04:03 #47
5428 crew  miss_sly
pi_92012586
ow oeke, ja, Senna heeft ook wel door dat er iets niet klopt, maar ze heeft echt geen idee wat dat dan zou moeten zijn :D

Grappig trouwens: als ik met Senna filmpjes kijk op de laptop van andere kindjes of van zichzelf, zegt ze altijd eerst heel blij: Ko! O+
  vrijdag 28 januari 2011 @ 22:07:19 #48
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92012811
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 21:52 schreef Ca.ra het volgende:
Ik vind trouwens dat we de grens tussen grote baby en dreumes moeten verschuiven, 1 jaar is volgens mij net te laat. Ergens rond de 11 maanden zie je iedereen hier mee komen posten, of vergis ik me nou?

Nee joh, gewoon zo laten. Als je het gaat verschuiven gaan mensen toch weer eerder posten. Dat is gewoon door het inlezen en het verschil in ontwikkeling die kindertjes doormaken.

Dank voor de felicitaties!
Zondag mag ik mijn eierstokken vastsnoeren ;)
pi_92013100
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 22:04 schreef miss_sly het volgende:
Grappig trouwens: als ik met Senna filmpjes kijk op de laptop van andere kindjes of van zichzelf, zegt ze altijd eerst heel blij: Ko! O+
Wat lief! O+
Ik probeer Ko ook Senna te laten zeggen maar die naam is te moeilijk nog, geloof ik. ;)
pi_92013309
Gefeliciteerd tante Asy O+ Wat leuk! Heb je nog een draagdoek kunnen vinden voor je schoonzus, of was je daar niet naar op zoek?
Arme Harry, beterschap :*

Kyllian O+ Wat lief! Waarom heeft hij een sticker op zijn voorhoofd? :D

Dat jurkje van Senna O+

Beterschap Thomas :*

Wat schattig al die knuffelende kindjes <3 Niels heeft nog geen vaste knuffel, wel moet zijn hydrofiel en twee knuffels in bed liggen. Af en toe gooit hij die uit bed en gaat hij huilen zodat ik ze weer terug leg :D dan klopt alles weer en gaat hij slapen.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')