Ik heb 'm gevonden bij lepetittom.com (of .nl, weet ik niet meer), hij is van het merk Anne-Claire Petit. Mocht je 'm tegenkomen: gráág, haha! Het grijze poesje dus, je hebt er ook hondjes en konijntjes van en ze waren er in 3 kleurstellingen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:34 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Waar komt dat ding vandaan dan Incantrix? Ik wil hier ook best even rondkijken hoor
Ja, zo heb ik het ook gedaan. Ik hoop het voor je. het scheelt een hoop stress als hij de nieuwe accpteert, dan kun je voortaan wassen zoveel je wil.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:32 schreef Incantrix het volgende:
Oh, Groofs, dat is wel fijn dan! Ik ga morgen nog even een winkel hier in de buurt bellen die ook dit merk zou moeten verkopen, misschien dat zij nog even voor me kunnen kijken ofzo.
Ja, ik ben er erg blij meequote:
Dat zou fijn zijn, hij is echt zó vies nuquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:39 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Ja, zo heb ik het ook gedaan. Ik hoop het voor je. het scheelt een hoop stress als hij de nieuwe accpteert, dan kun je voortaan wassen zoveel je wil.
S was ook heel hecht met twee knuffels en die heeft nu gelukkig uiteindelijk al haar bedknuffels geadopteerdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:37 schreef Incantrix het volgende:
Oeke, dat vind ik ook wel echt heel liefRuikt naar mama
[..]
Ik heb 'm gevonden bij lepetittom.com (of .nl, weet ik niet meer), hij is van het merk Anne-Claire Petit. Mocht je 'm tegenkomen: gráág, haha! Het grijze poesje dus, je hebt er ook hondjes en konijntjes van en ze waren er in 3 kleurstellingen.
Ik vind Jellycat Cordy Roy-knuffeltjes ook echt zó lief! Het is nu zeker te laat om Stef nog over te zetten heh?
Ik gooi hm af en toe stiekem in de was als hij het dus niet ziet en naar school toe moet. Hij mag niet in de was van hm, dus dan maar zo. Gelukkig komt hij er bijna droog weer uit, dus als ik terug kom uit mn werk en hij uit school heeft hij B 's avonds weerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:32 schreef Incantrix het volgende:
Ohja, Memmel, de neus van deze is ook al kapotgevretenEn hoe doe je dat dan precies? Gewoon om de dag doorwisselen ofzo? Stom eigenlijk, ik heb er nooit bij nagedacht, hij keek er nooit naar om dus ik dacht dat het wel losliep
![]()
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:51 schreef Asyniur het volgende:
En mijn broer belt zojuist: hij is papa geworden van een piepklein jongetje: Levi
Er was een kindje bij de bso tegen hm aangebotst waardoor hij een tand door zn lip had....hij mocht toen een sticker uitkiezen en die wilde hij op zn voorhoofdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:56 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Aaah harry is grote neef! gefeliciteerd Asy!
En Meimel, die sticker
Nee joh, gewoon zo laten. Als je het gaat verschuiven gaan mensen toch weer eerder posten. Dat is gewoon door het inlezen en het verschil in ontwikkeling die kindertjes doormaken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:52 schreef Ca.ra het volgende:
Ik vind trouwens dat we de grens tussen grote baby en dreumes moeten verschuiven, 1 jaar is volgens mij net te laat. Ergens rond de 11 maanden zie je iedereen hier mee komen posten, of vergis ik me nou?
Wat lief!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:04 schreef miss_sly het volgende:
Grappig trouwens: als ik met Senna filmpjes kijk op de laptop van andere kindjes of van zichzelf, zegt ze altijd eerst heel blij: Ko!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |