abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91818993
Het dreumestopic (1-2 jaar) Deel 107

Dreumesen:

28 januari 2009: Danique Nova, dochter van Fruppel
02 februari 2009 Jair Amitai, zoon van Tinuviel & Iamredleader
06 februari 2009: Joshua, zoon van Joshua.
28 maart 2009: James Joseph Danyel, zoon van S_oepstengel
*** 30 maart 2009: Hannah Niesje, dochter van Texelonia en Micha ***
31 maart 2009, Bram Teunis George, zoon van Sugarsnap
09 april 2009: Julian, zoon van nummer_zoveel
20 mei 2009: Robin en Viggo, zoons van MamaNik
05 juni 2009: Morris, zoon van Memmel
07 juni 2009: Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: "tweeling", zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
27 juni 2009: Jorja, dochter van Jeetjejom
09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van Stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: 'Flip', zoon van RockabeIIa
28 september 2009: 'Driekus', zoon van mefke79
29 september 2009: 'Xeentje', dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
27 oktober 2009: Mette, dochter van Wickie
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
23 november 2009: Emma, dochter van WupWup
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk, zoon van Vlindur
18 december 2009: Dyon, zoon van Meimeltje
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
30 december 2009: Isa dochter van NieuweUser
07 januari 2010, Aviva Gabrielle, dochter van DaviniaHR
15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi
22 januari 2010: Tirza, dochter van Elmo76

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 24-01-2011 23:12:38 ]
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_91819144
Mijn laatste post:
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 21:06 schreef oeke het volgende:
Huup! Wat een fijn nieuws! *O*
Oh, gelukkig maar zeg. Ook al is het een lange weg om haar darmen op het goede pad te brengen, het is de beste optie die eruit had kunnen komen, nietwaar?
*O*

Inca, zoen voor Stef, wat sneu, al dat poepen, heb je al naar zijn dieet gekeken, wat Sserpente zegt? Ko reeg erge diarree van appeldiksap en appelsap bv.
Grappig dat zijn billetjes kietelden. :D
Oja, en over de stoel is alles al gezegd. ;)

MeNicole, welkom terug! Ik moest laatst nog aan je denken.Fijn om te horen hoe het gaat, al is het jammer dat Leander de gebaren niet lijkt op te nemen op dit moment. Hopelijk komt dat nog.
En gefeliciteerd begreep ik! Nog een kindje erbij. O+

Ach, Sserpente, je tutmadammetje. O+ Wat is er dat ze zo tut?
En fijn dat dat werkt, van later slapen. Hoe laat Ko hier ook naar bed gaat, 6.30 is wel het moment om je ogen open te doen hoor. :O

Isabeau, wat klets je een hoop! :D En wat fijn dat je zo lief voor je zieke mama bent! O+

Mette, hopelijk heb je snel je groeistapje gemaakt zodat je weer wat relaxter bent! ;)

Ik weet niet precies wat er met Ko was. Misschien toch een terugval, hoewel ik vandaag verder niks gemerkt heb. Hij heeft heerlijk gespeeld met Senna, die nog steeds net zo leuk is als altijd! O+
En na zijn slaapje zijn we op zijn aandringen nog even saampjes naar buiten geweest om met de bal te spelen, en is hij heen en weer naar de Kruidvat gelopen, en heeft hij 2 trappen opgeklommen. :o
Dus ik dacht dat hij wat energie kwijt moest, na het zieke niks doen.

En hij heeft sinds vandaag 2 woordjes aan elkaar. En ik moet er echt hard om lachen:
Kopje thee! Oftewel, toppetje thee. c_/ _O-
pi_91819155
Gister ging Ivan met de blauwe dop van de Labello in zijn mond rennend de gang door. :X

Kobus zegt 'toppetje thee'? :D
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_91819422
Haha, ja! Met het kopje erbij en het theepotje. O+

Die doppen, ik word er gek van. :X
Ko pakt altijd mijn lege spa flesjes af en draait de dop eraf en erop en rent ermee rond terwijl die dop in zijn mond zit, inderdaad.
Hij kan het nu ook al een hele tijd met colaflessen en het gaat maar niet over. :{
pi_91819509
Haha, 'toppetke thee' is wel errug schattig, hoor! Dat verdient eigenlijk een filmpje!

Er is verder niets hoor, dat ze zo tut, ze wil alleen de hele dag op schoot boekjes lezen. Gewoon, omdat het kan... Nou ja, eigenlijk niet dus, dat is juist het probleem. :P
pi_91819682
Hier wordt gelukkig niet meer gerend met doppen in de mond, ik vond dat ook altijd doodeng :X

De dop van de colafles wil ze wel nog steeds hebben maar dan om steeds op de fles te draaien, het lukt best wel aardig moet ik zeggen! Helemaal vastgedraaid krijgt ze hem natuurlijk niet daar heeft ze de kracht nog niet helemaal voor, maar erop en aandraaien gaat wel.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91820557
Ko met zn toppetje thee O+.

Huup, ik las dat er goed nieuws was in de zin van dat de dingen waar ze naar hebben gekeken, uitgesloten konden worden? Fijn *O*
Fake it till you make it...
  maandag 24 januari 2011 @ 21:30:43 #8
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_91820592
Huup, goed nieuws lees ik! Hopelijk zet de behandeling snel zoden aan de dijk. Ze heeft nog steeds last, toch? Dan hoop ik maar een beetje dat op de volgende foto blijkt dat ze nog niet helemaal leeg is, en dat de pijn daar vandaan komt. Of dat het komt door het opgerekt-zijn wat je beschrijft, dat t dan (snel!) vanzelf wegtrekt tijdens het krimpen. In ieder geval iets waar nog wat aan te doen is.

Toppetje thee O+ aaaah Ko'tje... Ultieme gezelligheid.

Thomas had gelogeerd bij opa en oma (meegegaan na de verjaardag hier gisteren) en was vandaag met oma in het buurthuis aan het opruimen. Hij had zo de hele vrijwilligersploeg om zijn kleine vingertje gewonden als ik het zo hoorde. Hij reageert goed op de antibiotica, en zit weer lekker in zijn velletje zo te zien. Ook geen diarree deze keer, gelukkig.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_91820958
Fijn dat ie geen diarree had, Cara.

Leuk he, om je eigen kind tussen de mensen te zien? O+ Wij hadden dit weekend een verjaardag bij vrienden met een zoontje van twee. Lente heeft de dag van d'r leven gehad. Ze heeft de hele middag rondgerend tussen iedereen die maar een boekje wilde lezen en klom bij jan en alleman op schoot. Van eenkennigheid heeft ze iig nog nooit gehoord.

Vanaf wanneer worden kinderen over het algemeen eigenlijk eenkennig?
  Moderator maandag 24 januari 2011 @ 21:36:51 #10
5428 crew  miss_sly
pi_91821059
huup, fijn dat er geen nare, enge dingen uit de onderzoeken zijn gekomen! Goed dat ze zo meedenken en er nu verder wel aan gewerkt wordt.

Ko, toppetje thee O+ het is ook echt een heel schattig serviesje, oeke! De geluidjes ook, geweldig! Wat naar dat Ko toch weer niet helemaal lekker was en paracetamol nodig had. Hopelijk slaapt hij goed en is hij morgen weer een stuk beter!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_91821150
Aah Ko, wat gezellig zeg, gaat ie je toppetjes thee inschenken met zijn mooie serviesje. Geweldig! Hopelijk issie morgen ook weer helemaal lekker te pas, en niet meer ziek.
Maar toch, het is toch ook wel genieten als ze weer eens lekker tegen je aan liggen he...?

Ivan met de Labello, haha, dat krijgt Lars hier niet gedaan hoor, die zou net als Amélie met zijn vingertje erin gaan roeren.
Lars heeft het keer op keer voorzien op de vaseline pot,....deksel erop en eraf, (dat is de afleidingstruc) en als ik dan niet oplet met zijn vingertjes in de pot.

Vandaag was Lars aan het knikkeren met aardappelen, net zo geconcentreerd elke aardappel nakijken haha.
Heb er een filmpje van, wie mijn hyves heeft kan em daar bekijken.
Meike had wel even zoiets van: dat mag niet...grommmm! toen Lars Jip en Janneke ging kleuren, maar echt een issue was het ook niet voor dr. Pfiew.....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  dinsdag 25 januari 2011 @ 08:56:25 #12
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_91836540
Hahah knikkeren met aardappelen! Geniaal!

Oeke, wat gezellig bij jullie <3
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_91836681
Iris is ziek, spugen en koorts :{
pi_91836694
Ko gaat dus lekker toppetjes thee zetten... O+ Heerlijk Oeke!
Ca.ra, wat fijn dat Thomas weer helemaal de goeie kant op gaat met de AB. En zo lief dat ie bij Opa en Oma ging helpen, lijkt me geweldig als je zulke verhalen over je kind hoort. O+

Och Nijna, wat naar... Beterschap voor Iris! :*
  dinsdag 25 januari 2011 @ 09:21:23 #15
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_91837039
Nijna beterschap met Iris :*. Hier in de regio hoor je echt overal buikgriep, buikgriep, buikgriep. *met afklops* zijn wij nog niet getroffen...
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_91837068
Huup, wat fijn dat er niets ernstigs aan de hand is met Amélie! Hopelijk kunnen ze toch de symptomen verhelpen en groeit ze er snel overheen :*

Arme Iris, beterschap! :*

Kobus een beetje van slag, wat lief dat hij wel bij jou op schoot in slaap kon vallen oeke O+
"Toppetje thee"! Wat schattig! O+

Haha die Lars! Ik heb het filmpje gezien :D Aardappels stuiteren ook zo leuk!

Thomas en Lente die het zo gezellig vinden met andere mensen O+
Zo waren wij gisteren bij de tandarts en had Niels grote lol in de wachtkamer :D Aan iedereen de duplo laten zien die daar was en leunen tegen de benen van mensen.
Volgens mij is er een fase van eenkennigheid rond de 8 maanden en weer aan het begin van de peutertijd als ze echt ontdekken dat ze een individu zijn.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_91837574
Huup wat fijn dat ernstige dingen nu uitgesloten zijn! Nog een lange weg te gaan, maar ik hoop dat het eind van de weg positief uitpakt voor Amélie!

Iris en Ko ziek, beterschap :*

Lars lekker spelen met aardappels! Heeft hij er ook nog van geproefd? Dat deed Finn laatst, het beviel hem niet echt haha!

Finn was gisteravond niet zo lekker, vlak nadat ik hem in bed had gelegd spuugde hij het hele bed onder. Helaas was ik steeds vergeten een extra hoeslaken bij de kopen, dus ik moest snel alles wassen en drogen, voordat hij in bed lag was het 22.00uur. Gelukkig was hij wel op de bank al in slaap gevallen. Nu heeft hij gelukkig nergens meer last van.
De laatste 4 nachten zijn ook echt weer drama! Veel wakker, niet meer willen slapen en 's ochtends op onmogelijke tijden willen opstaan.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 10:18:00 #18
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_91838506
Iris, Kobus en Finn beterschap! Wat naar dat er weer zoveel niet lekker zijn en jullie moeten nog spugen ook ....

Joep zit aan een abkuur. Hij was vorige week gewoon vrolijk, maar kei verkouden en iedere avond zo 38,2 - 38,3 dus dat is gewoon niet goed. In het weekend was dat weer, dus gisterochtend naar de huisarts. Die zei ook: hij is wel vrolijk en oogt helemaal niet ziek! Nee dat klopt ook, maar ja. Er zat wel slijm vast op de longen, dus toch een kuur... Maar ik geef probiotica erbij, zodat zijn darmflora op peil blijft.

Ca.ra fijn dat ie lekker opknapt!!

Huup, wat een heerlijk nieuws!

Karin, ik heb je hyves niet, maar het klinkt erg gezellig en vermakelijk :D
Niet mieten! Door gieten!
  Moderator dinsdag 25 januari 2011 @ 12:07:04 #19
5428 crew  miss_sly
pi_91842255
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 12:51 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Op een bepaald moment heb je een soort status quo gevonden als gezinnetje en dat is fijn en geruststellend. Met nog een kind erbij gooi je dat overhoop: je weet niet wat voor kind je krijgt en hoe de dynamiek verandert. Het is een behoorlijke sprong in het diepe!
Deze woorden spoken maar door mijn hoofd. Dat is namelijk zo ontzettend hoe het nu is. We hebben nu'echt een status quo als gezin, we kennen elkaar, weten wat we kunnen verwachten. Het is zo gemakkelijk en comfortabel zo, heerlijk! En ik bedoel dit dan ook echt als geniet-post, want ik zit in een heerlijke comfortabele zone nu, met een fijn gezinnetje, een kind dat het fijn doet, we hebben het gezellig, geen grote problemen.

Ik geniet!

maar kan me zonder meer voorstellen dat het na even zoeken weer net zo fijn en comfortabel kan zijn met een tweede, hoor. Dus niet dat ik het een-kind-gezin wil promoten :P
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 25 januari 2011 @ 12:24:32 #20
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_91842822
Wat een boel leuke en fijne verhalen over het gezin O+

Beterschap Iris,Finn en Ko !

SSerpente hier hangt Roy ook zo aan mij, zodra hij me ziet wilt hij dat ik hem pak alleen ik mag er niet mee gaan zitten dan word hij boos.
Dus ik loop weer wat af met Roy in de armen O+

Verder is hij nog steeds erg onrustig vannacht van 01.00 tot 03.00 uur wakker geweest niet meer willen slapen, en om 05.00 was hij weer wakker en ook niet meer willen slapen ;(
Hoesten snottebellen en huilen.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_91843651
Dag lieve mama's!
Ik heb een paar dagen gemist en ben niet erg bijgelezen, maar ik zag net wel het goede nieuws van Huup. Fijn Huup! Hopelijk gaat dit behandelplan goed werken en hoeft Amelie nooit meer zo'n buikpijn te hebben :*

Serpente, Xeentje is eenkennig vanaf dat ze kon kruipen zeg maar. Alleen papa, mama en de kdv leidsters mogen haar vasthouden. Het lijkt nu wel eindelijk iets minder te worden.

Voor alle zieke kindjes een hele dikke beterschapsknuffel! En een extra knuffel voor Bar :*

Xeentje heeft gisteren haar eerste stapjes los gezet *O* De timing was zo apart.. exact op de minuut af 1 week na het overlijden van haar opa. De crematiedienst was afgelopen en wij zaten nog met de familie bij elkaar in de familiekamer, toen ze zomaar ineens vier stapjes los deed. We waren met een stuk of 20 familieleden daar en iedereen begon spontaan te klappen voor haar. Ze glunderde en klapte mee en deed het toen heel trots nog een keer O+ Mijn kleine meisje wordt groot O+
pi_91843697
Haha, als je over een paar weken maar niet ergens een rotte aardappel onder de bank vindt, Karin. :D

Arme Iris, beterschap voor je meiske, Nijna. :*

Thanks, Twink, kan dus zijn dat Lente dan alsnog eenkennig wordt. Tot nu toe heb ik er weinig van gemerkt iig. :) Grappig dat ie zo'n lol had in de wachtkamer. Leuk om te zien dat ze zich op de meest onverwachte plekken ineens kunnen vermaken. :D

Da's zwaar, FTA, die gebroken nachten. Mss zat ie wel tegen het ziek zijn aan te hikken. Hoop voor jullie dat ie straks weer lekker in z'n velletje zit en beter slaapt. :* En een extra hoeslaken is geen overbodige luxe idd. :')

Lullig is dat he, Seilram, als als ze bij de dokter ineens helemaal opleven? Lente heeft dat eens gedaan bij de HAP. Ze was thuis al zeker een half uur non stop aan het huilen. En niet zomaar huilen, echt gillen en krijsen. Dat had ik 'r nog nooit zien doen. Ook onderweg in de auto hield ze maar niet op. Ik was echt de wanhoop nabij. Maar zodra ik met 'r de wachtkamer van de HAP binnenstapte was het over... Ze rende rond, begon te lachen en met puzzeltjes te spelen. Kortom, niets meer aan het handje. Ik natuurlijk toch maar bij de ha naar binnen en bij zijn vraag wat eraan scheelde gezegd dat ze net "'t Is echt waar!" nog ontroostbaar huilde. De dokter lachte eens schamper, zei toen heel cynisch dat soms de aanblik van de dokter alleen al genezend werkte, gaf me een hand en wenste ons nog een fijne avond... Daar sta je dan. :D

Maar goed, wel fijn dat de ha jullie toch serieus nam, Seilram. Hoop dat ie snel opknapt! :*

Miss, wat klink je toch weer ongelooflijk gelukkig. O+

Pfoe, dat was voor jullie ook een kort nachtje, Bar. Trek je het nog een beetje?

Lente kijkt nu niet meer alleen plaatjes als ze een boekje 'leest' en slaat zsm mogelijk de pagina's om, ze lijkt nu ook echt te begrijpen dat er een verhaaltje inzit. En ze vindt het prachtig! Ik heb een hoop antieke miniboekjes uit deze serie van de vriend van mn moeder gekregen en daar loopt ze de hele dag mee te slepen. Vooral "Oom Otto maakt een loopje" is favoriet. Gaat helemaal nergens over natuurlijk, want het enige dat Oom Otto doet is langs huisjes lopen, de eendjes voeren en bij de bakker twee koeken kopen, maar ze kan er geen genoeg van krijgen.

dinsdag 25 januari 2011 @ 13:00:04 #23
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_91843939
Xeentje, wat goed!!

Serpente, hij was niet alleen zo bij de dokter hoor. Je merkt gewoon niet aan het ventje dat ie ziek is joh! Hij is echt gewoon vrolijk, alleen al meer dan een week koorts en dat zat mij niet lekker, dus vandaar dat ik gebeld had.
Wat leuk dat Lente zelf aan het lezen is gegaan! Lief is dat :). Ik heb nu een boek van de bieb. Klip-klop klipperdeklop heet het en als ik dat voorlees ligt Joep helemaal in een deuk. (4 beestjes rijden op een paard zijn rug en gaan dan heeeeel hard en ze vallen eraf en dan lacht ie jongen!) Ow en over eenkennig. Joep is niet echt eenkennig, maar wel echt een mamahanger. Ik word de hele dag geknuffeld en bekust en dat doet ie bij niemand anders.

Miss, ik denk dat nu ik zwanger ben ook weleens... straks is alles helemaal anders. Die rust en tevredenheid die er nu is... dat is dan eventjes misschien wel weg. Hoeft niet tuurlijk, maar ik kan me er ook nog helemaal geen voorstelling van maken. Ik denk wel dat dit gevoel, wat ik nu heb, zeker terug komt! Dat alles weer ying en yang is.
Niet mieten! Door gieten!
pi_91845625
Xeentje *O*

Finn en Ko ook ziekig :*

Iris vanmorgen 3 keer gespuugd, maar daarna leek het wat beter... ze heeft ook wat fruit op dus hoop dat dat erin blijft. Ze ligt nu te slapen.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 15:33:40 #25
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_91850318
Hallo!
Ik heb een poging gedaan om een beetje bij te lezen, maar het enige wat is blijven hangen is dat er goed nieuws was over Amelie, maar dat het nog niet is wat het zijn moet. Hopelijk gaat het gauw beter met je meisje Huup! :*
Een hele bunch zieke, koortsige en :r kindjes. Beterschap allemaal!!
En Lente die graag boekjes leest! O+ Zooo schattig!
Oh en Isabeau die maar meer en meer woordjes zegt! O+ Cute!

En toen zaten we in dreumesland.......m'n meisje is nu ook een heuse dreumes :Y
De nacht voor haar verjaardag en de 2 nachten erna heeft ze even flink doorgefeest :') Lekker krijsen midden in de nacht. Het enige dat hielp was dat D. haar meenam naar beneden, ff spelen, beetje babytv kijken en dan ging ze gewoon weer slapen. Alle spanning van het hele gebeuren moest duidelijk verwerkt worden! Afgelopen nacht heeft ze gewoon weer prima als vanouds doorgeslapen! *O*

Tirza kon al een aantal weken een tijdje los staan, maar ze heeft gewacht tot haar verjaardag met haar eerste losse stapjes!! O+ De dag erna, toen feestje deel 2 was, hield ze nog even een demonstratie van 3 a 4 stapjes tussen iedereen in!
Hieronder nog even een fotoverslagje van haar verjaardagsweekend!
Lekker in pyjama kadootjes uitpakken!

Even afleiden zodat ze de kroon op haar hoofd liet voor de foto!

Fietsje gekregen!

Eerste keer taart! Zelluf doen! :Y)

Oeh, de eerste keer chips! Smaakt goed! ^O^

Feestdag 2, vriendje Harry was er ook! O+

Na al dat gefeest moet er ook gepoetst worden! :+

Jeujjj, ik ben een heuse dreumes! *O*

De feestjes zitten er op, het was gezellig! ^O^
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: