Oh jemig, ik zou me ook wezenloos schrikken!quote:Op maandag 31 januari 2011 12:43 schreef miss_sly het volgende:
Ja, zo stom is dat. De kans dat er iets gebeurt, is zo vreselijk klein, en toch...brrr, ik moest echt even moeite doen om niet in huilen uit te barsten. En dan mag mopperen best even
Nee hoor, bruin! En die sjaal heb ik voor 1 euro hier op de markt gekocht. Niet vanwege de stof, maar vanwege de kleur blauw, die vond ik zo mooi.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:14 schreef Twinkly het volgende:
Kobus in de dierentuinIs zijn bivakmuts nou paars oeke? Ik dacht dat je een bruine voor hem gekocht had. Ik heb toevallig zaterdag een paarse voor Niels besteld (en die kwam net al binnen! Super snelle service zeg). Die sjaal van Kobus lijkt me zo heerlijk, waar heb je die gekocht?
Wat is er dan m.b.t. je zwangerschap? Ben je misselijk? Slaap je nog slechter? Heb je last van je been?quote:Op maandag 31 januari 2011 13:50 schreef wickie het volgende:
Hier gaat het wat minder, zwangerschap hakt er flink in.
Mette was vannacht ziek, overgeven, heel zielig. Maar vanochtend toch wel weer happy.
Toen belde mijn moeder vanochtend, mijn opa is gisteravond overleden![]()
Het zat er aan te komen, we waren ook speciaal dit weekend er heen geweest, opa genoot nog erg van het zien van Mette. Ik had niet verwacht dat het zo snel zou gaan, maar het is beter zo.
Ik vind Minke ook echt een bomenklimmer in de dop.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:49 schreef Lijnloos het volgende:
Hier alles wel prima, MInke heeft uitgevonden hoe ze kan gaan staan vanuit zit (dus zonder optrekken aan iets) en vind klimmen de BOM! (zie filmpjes in mijn blog)... En verder is ze gewoon heel lief!(En ben ik helemaal gaar van het weekend + keelpijn, dus weinig te melden).
Jááá, precies! Heel treffend omschreven.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:04 schreef oeke het volgende:
En dat staan vanuit niets, dat vond ik misschien nog wel indrukwekkender dan lopen of praten. Gewoon omdat het bijna de evolutie van de mens liet zien.
Dat valt ook allemaal niet mee, vooral niet in combinatie met je leuke, lieve dreumes. Heel goed dat je je nog een dagje ziek hebt gemeld!quote:Op maandag 31 januari 2011 14:03 schreef wickie het volgende:
Ja intense moeheid (had ik de vorige keer ook) maar nu extra door die stomme hoge hartslag. Dat in combi met slechte nachten (door misselijk, benen, jeuk..) en dreumes die overactief is (maar wel heel lief hoor). Die ook erg slecht slaapt.
Ach komt wel goed, hoort erbij, ik heb vandaag me nog een dagje ziekgemeld op werk en de hele ochtend geslapen, dat doet erg goed.
Het ging beter ja, we hebben laatst een hele goede week gehad. Daarna begon de verkoudheid weer, 's nachts wakker worden en helemaal dicht zitten. Gelukkig is ze helemaal gewend geraakt aan het neussprayen. Ze komt soms overdag met de flacon naar me toe en snift dan als ze hem bij haar neus houdt (dop zit er dan op hoor). Dan moet ik dus even sprayen, ze heeft door dat het verlicht denk ik.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Weet je waarom Mette slecht slaapt? Is dat eigenlijk nog beter geweest de laatste tijd?
Heel herkenbaar... maar dan nog effe wat aggresiefer bijna bij Minke. Zo ben ik afgelopen week al een paar keer in mijn gezicht geslagen terwijl ik haar vast had en even wat uit haar handen pakte. Dan wordt ze helemaal driftig en begint ze van zich af te meppen... tja, dat mijn gezicht dan in de weg zit, is schijnbaar geen probleem. Wel accepteerd ze het dan als ik haar even "boos" terecht wijs en is het ook weer goed. zo leuk, dat baby-karakter van haar vaderquote:Op maandag 31 januari 2011 14:22 schreef Claudia_x het volgende:
Ik begin hier wat contouren van peutergedrag te zien. Ik zit nu op de bank met Lena en Ivan is allemaal boekjes op de bank aan het uitstallen terwijl hij soms even gefrustreerd raakt, "nee nee" roept en zich dramatisch op de grond stort. Als ik het negeer raapt hij zichzelf na een tijdje weer op en gaat hij verder met hetgeen hij bezig was.
Ik krijg het nu ook niet meer voor elkaar om dingen van hem af te pakken. Ik wou net zijn boekje even bekijken, maar ik mocht dat pas toen ik dat netjes aan hem vroeg.![]()
Ik word trouwens een beetje moe van mensen die dingen aan hem geven waar hij niet mee mag spelen. Ik ben dan namelijk op den duur weer de klos en kan het van hem afpakken. Ik wil gewoon duidelijk zijn: hij mag óf wel óf niet ergens mee spelen, dat maak ik hem meteen kenbaar en als het niet mag dan mag het ook écht niet. Vanochtend hadden we een intake van het consultatiebureau en die vrouw gaf hem de boekjes van Lena. Het is klaarblijkelijk heel verleidelijk om een dreumes alles te geven waar hij om vraagt.
Ik dus ookquote:Op maandag 31 januari 2011 14:40 schreef miss_sly het volgende:
Ow Claudia, ik zie het Ivan gewoon doen, de tragedie opvoeren![]()
![]()
Ja, en zo jong als ze zijn, weten ze exact wanneer ze ergens succes mee hebben en onthouden dat ook.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:48 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik dus ook![]()
![]()
ik zou geloof ik mn lach niet kunnen inhouden als hij zo'n act zou opvoeren
Herkenbaar!quote:Op maandag 31 januari 2011 14:46 schreef huuphuup het volgende:
Mijn dreumes zit op het moment een pizzabroodje pesto over haar broek en shirt uit te smeren en ik heb gewoon de energie niet om het te corrigeren![]()
Hahaha, precies! Zo heeft Ivan de grootste lol met nephoesten en nepniezen. Heeft 'ie van mij.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, en zo jong als ze zijn, weten ze exact wanneer ze ergens succes mee hebben en onthouden dat ook.
Harry zegt het niet maar weet het wel. Als we de trap oplopen en ik ga zijn kamer op dan gaat ie al in hevig verzet en laat zijn 'ik ben heul niet moe' jengel horenquote:Op zondag 30 januari 2011 19:33 schreef Sorbootje het volgende:
Isabeau heeft me trouwens weer van mijn stoel laten vallen. Oma was op visite en toen oma weg ging, ging ik Isabeau naar bed brengen. Zegt Isabeau: 'Doei oma, slapen!' Ze vertelde gewoon wat ze ging doen. En dan ben je 15 maanden... muppet!
Voor mij wel hoor!quote:Op maandag 31 januari 2011 20:15 schreef innepin het volgende:
Er zat trouwens bij het cb-boekje een formuliertje met vragen die je moest beantwoorden voor de 18-maanden afspraak. Één van de vragen was "Hoeveel woorden kent je kind?" Ik ben ze op gaan schrijven en kom op 36! Het zal vast helemaal niet zo uitzonderlijk zijn, maar ik deed toch eventoen ik de lijst zag...
Fok!-wet in actie...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:37 schreef Brighteyes het volgende:
Ik had niks moeten zeggen gisteren.![]()
Van 12 tot 01 was het mis vannacht.
Maar goed, daarna wel geslapen tot half 7, dus op zich valt het nog wel mee.
haha dito hier!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Voor mij wel hoor!![]()
Ik weet niet wat er onder 'praten' verstaan wordt, maar Oscar komt echt nog niet verder dan 'Poe', 'die', 'auwo' en 'jaja' (voor Sasha) en Nehnehneh voor als hij iets niet wil. Oh, en 'mauw' voor zijn muis.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:35 schreef Stiemie het volgende:
Het CB vroeg anderhalve maand geleden bij Esmee of ze al zinnen van 2 woorden sprak... Ja maar alleen als ze geen boek aan het lezen isHier hebben we poe=poes linne=linde oto=auto titte=stoel enzo.
hahahahaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:35 schreef Stiemie het volgende:
Het CB vroeg anderhalve maand geleden bij Esmee of ze al zinnen van 2 woorden sprak... Ja maar alleen als ze geen boek aan het lezen isHier hebben we poe=poes linne=linde oto=auto titte=stoel enzo.
Heuj heuj, niks toch brabanders heej!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:23 schreef innepin het volgende:
Ik zei keiveelIk lijk wel een brabander
Ik wist niet dat dat echt Brabant was!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:29 schreef seilram het volgende:
[..]
Heuj heuj, niks toch brabanders heej!
Zo zeg ik tegen Joep: "Moet je drinken?" "Moet je een koekje?". Lief kan hier helemaal niet tegen en is me continu aan het verbeteren. Maar dat is echt brabants... dat zit er echt zo ingehamerd bij mij. Ik vraag nooit.. wil je?
Dat vind ik ook! Ik leer ook wel als hij iets wil, dan vraag je "mag ik?". ... maar als ik het zelf vraag, ook aan mijn bezoek hoor... dan heb ik altijd over moet... "Moet je wat drinken?". Kweenie, dat flap ik er echt uit. Gelukkig praat ik geen plat Tilburgs, dat is nog veel erger. Dat kan ik zelf niet eens aanhoren, brrr.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:32 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat echt Brabant was!Ik leer het hier de oudste altijd af als hij bijv vraag "ik moet een koekje". Vind het zelf best brutaal overkomen eigenlijk.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:09 schreef Vlindur het volgende:
'ons' mam/pap/opa/oma![]()
Verder vind ik Babo's echt super. Maar dat 'ons'..![]()
![]()
Alles redelijk hier. Maar ik reageer niet omdat mn reageer skillz lang niet zo goed zijn als dat van jullie. Dus hou ik me maar stil
![]()
Rienk zegt nog geen woord. Dus ik vind het wel heel knap hoor!
Opschepsterquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:43 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb ook even een grofweg geteld hoeveel woordjes Senna kent, en ik wil even wel zo vresleijk trots doen hier: ik kom even snel al boven de 100![]()
Goed he van ons meisje?!
Ik wilde het al niet posten, maar ik wilde ook graag een keertje ongegeneerd trots doen...sorryquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:57 schreef innepin het volgende:
[..]
OpschepsterKom ik aan met m'n zesendertig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |