Die van R waren ook nergens meer te krijgen, maar ik kreeg een speelgoedwinkel zo ver hem voor mij te bestellen bij één of andere groothandel waar ikzelf niks kon bestellen. Hij heeft nu drie dezelfde van twee knuffels (6 dus!). Juist omdat hij echt panisch doet als hij zijn knuffel niet meteen ziet.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:25 schreef Incantrix het volgende:
Groofs, dat is fijn inderdaad, tegen de tijd dat Stef dus ineens enorm met dat beest rondsleept is heel dat ding al uit de handel
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:18 schreef Sorbootje het volgende:
Mefke, ik geloof dat ik die wantjes door haar strot geramd had. Maar verder ben ik heel vredelievend hoor.
Ik heb 'm gevonden bij lepetittom.com (of .nl, weet ik niet meer), hij is van het merk Anne-Claire Petit. Mocht je 'm tegenkomen: gráág, haha! Het grijze poesje dus, je hebt er ook hondjes en konijntjes van en ze waren er in 3 kleurstellingen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:34 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Waar komt dat ding vandaan dan Incantrix? Ik wil hier ook best even rondkijken hoor
Ja, zo heb ik het ook gedaan. Ik hoop het voor je. het scheelt een hoop stress als hij de nieuwe accpteert, dan kun je voortaan wassen zoveel je wil.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:32 schreef Incantrix het volgende:
Oh, Groofs, dat is wel fijn dan! Ik ga morgen nog even een winkel hier in de buurt bellen die ook dit merk zou moeten verkopen, misschien dat zij nog even voor me kunnen kijken ofzo.
Ja, ik ben er erg blij meequote:
Dat zou fijn zijn, hij is echt zó vies nuquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:39 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Ja, zo heb ik het ook gedaan. Ik hoop het voor je. het scheelt een hoop stress als hij de nieuwe accpteert, dan kun je voortaan wassen zoveel je wil.
S was ook heel hecht met twee knuffels en die heeft nu gelukkig uiteindelijk al haar bedknuffels geadopteerdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:37 schreef Incantrix het volgende:
Oeke, dat vind ik ook wel echt heel liefRuikt naar mama
[..]
Ik heb 'm gevonden bij lepetittom.com (of .nl, weet ik niet meer), hij is van het merk Anne-Claire Petit. Mocht je 'm tegenkomen: gráág, haha! Het grijze poesje dus, je hebt er ook hondjes en konijntjes van en ze waren er in 3 kleurstellingen.
Ik vind Jellycat Cordy Roy-knuffeltjes ook echt zó lief! Het is nu zeker te laat om Stef nog over te zetten heh?
Ik gooi hm af en toe stiekem in de was als hij het dus niet ziet en naar school toe moet. Hij mag niet in de was van hm, dus dan maar zo. Gelukkig komt hij er bijna droog weer uit, dus als ik terug kom uit mn werk en hij uit school heeft hij B 's avonds weerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:32 schreef Incantrix het volgende:
Ohja, Memmel, de neus van deze is ook al kapotgevretenEn hoe doe je dat dan precies? Gewoon om de dag doorwisselen ofzo? Stom eigenlijk, ik heb er nooit bij nagedacht, hij keek er nooit naar om dus ik dacht dat het wel losliep
![]()
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:51 schreef Asyniur het volgende:
En mijn broer belt zojuist: hij is papa geworden van een piepklein jongetje: Levi
Er was een kindje bij de bso tegen hm aangebotst waardoor hij een tand door zn lip had....hij mocht toen een sticker uitkiezen en die wilde hij op zn voorhoofdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:56 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Aaah harry is grote neef! gefeliciteerd Asy!
En Meimel, die sticker
Nee joh, gewoon zo laten. Als je het gaat verschuiven gaan mensen toch weer eerder posten. Dat is gewoon door het inlezen en het verschil in ontwikkeling die kindertjes doormaken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:52 schreef Ca.ra het volgende:
Ik vind trouwens dat we de grens tussen grote baby en dreumes moeten verschuiven, 1 jaar is volgens mij net te laat. Ergens rond de 11 maanden zie je iedereen hier mee komen posten, of vergis ik me nou?
Wat lief!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:04 schreef miss_sly het volgende:
Grappig trouwens: als ik met Senna filmpjes kijk op de laptop van andere kindjes of van zichzelf, zegt ze altijd eerst heel blij: Ko!
Ik bedoelde m niet letterlijk hequote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:07 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon zo laten. Als je het gaat verschuiven gaan mensen toch weer eerder posten. Dat is gewoon door het inlezen en het verschil in ontwikkeling die kindertjes doormaken.
Dank voor de felicitaties!
Zondag mag ik mijn eierstokken vastsnoeren
Ow...quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:14 schreef Twinkly het volgende:
KyllianWat lief! Waarom heeft hij een sticker op zijn voorhoofd?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:59 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Er was een kindje bij de bso tegen hm aangebotst waardoor hij een tand door zn lip had....hij mocht toen een sticker uitkiezen en die wilde hij op zn voorhoofdGisteren dus 2 jongetjes hier die een ongelukje gehad hadden.
Lees nou nog eens dat stukje van mijquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:35 schreef Twinkly het volgende:
Wat lief dat je neefje in de doek van Sonnetje mag Asy <3
Nou moe, doe ik het weer niet goedquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:37 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Lees nou nog eens dat stukje van mij
Vermoeidheid is a bitchquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:00 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Nou moe, doe ik het weer niet goedik geloof dat ik naar bed moet...
Oh! Het kindje van je vriendin mag in de doek![]()
Nou ok, dan ga ik maar naar bed. Doei
nee maar ik heb wel een flinke boodschappentas voor je om hem in mee te smokkelenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:17 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Vermoeidheid is a bitch
Kiektan wat ik vanmiddag al mag gaan bewonderen:
[ afbeelding ]
Heeft iemand tape/tye raps/iets anders waarmee ik mijn eierstokken kan vastzetten?
quote:
Aha, ik dacht al. Ik gebruik zelf vaak gewone pedaalemmerzakjes.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:39 schreef Claudia_x het volgende:
Euh, ik gebruik gewoon diepvrieszakjes.
ik koop ze hier bij de bigbazaar geurende luierzakjesquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:38 schreef flowerbox het volgende:
Bedankt Claudia!
waar koop je die luierzakjes trouwens? Lijkt me wel handig voor in de luiertas
Het verschilt. Meestal blijft hij gewoon lekker spelen, maar het komt ook voor dat hij juist op dat moment bij mij wil zitten. En tja, dat gaat dan even niet. Dat vertel ik hem en dat vat hij meestal wel goed op. Als ik denk dat hij niet in goede doen is (bijvoorbeeld omdat hij moe begint te worden) dan geef ik hem iets te eten net voordat ik ga voeden.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:39 schreef Twinkly het volgende:
IvanWat super dat hij het zo leuk vindt om mee te helpen met de verzorging van zijn zusje.
Ik wilde je nog vragen hoe het gaat als je Lena aan het voeden bent, gaat Ivan dan rustig spelen of juist alle boeken uit de kast trekken ofzo omdat hij weet dat je toch niet op kunt staan?
Awhquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:43 schreef Claudia_x het volgende:
Opzettelijk stoute dingen doen deed hij vooral de eerste dagen dat ik thuis was. Dat was heel sneu om te zien. Hij wist bijvoorbeeld dat hij niet aan de spulletjes onderin de commode mocht komen maar deed dat dan toch en wel met een heel verdrietig gezichtje omdat hij ook wist dat hij op z'n kop zou krijgen. Op zulke momenten voelde ik me wel eens heel naar om hem iets te ontzeggen. Maarja, ik wilde ook consequent zijn. Ik ben daardoor wel vlugger van m'n kraambed gekomen, want dat was een belangrijke trigger voor baldadig gedrag.
Wat bijzonder!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:41 schreef wickie het volgende:
Ze is echt een knuffel meisje en heeft er ook zeer veel hechting mee, ze moeten zelfs mee op de fiets, in de Beco eigenlijk overal. Ze kan ook best zonder maar ze is gelukkiger met, het zijn echt haar vriendjes.
Hij is nog steeds flink aan het inhalen! Dat wil zeggen, ik vind hem behoorlijk knuffelig. Dat is echt heerlijk.quote:
Hiervoor gebruikte ik ook geurende luierzakjes, namelijk die van de Etos. Maarja, diepvrieszakjes werken ook prima.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:41 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Aha, ik dacht al. Ik gebruik zelf vaak gewone pedaalemmerzakjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |