Probeer het eens zou ik zeggenquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:49 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
libië begint ook steeds meer onrustig te worden .. kan ik topic openen hier in het MO forum??
krijg net link van iemand Ook Libie is onrustigquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:53 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Probeer het eens zou ik zeggen
Lijkt me geen probleem.
Lots of shitheads in my country are trying to.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:42 schreef -jos- het volgende:
Kan die Kolonel_Khadaffi eens snel aangepakt worden, wat een vervelende 'grappenmaker' is dat zeg...
Stel je aan, beetje humor moet kunnen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:42 schreef -jos- het volgende:
Kan die Kolonel_Khadaffi eens snel aangepakt worden, wat een vervelende 'grappenmaker' is dat zeg...
Het is teveel, niet leuk, en kaapt bijna het hele topic met al zijn postings. En er zijn meerdere gebruikers die hopen dat deze gebruiker ook eens in gaat zien dat hij alles behalve grappig is.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:48 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Stel je aan, beetje humor moet kunnen.
Zegt een slowchatter. Volg jij het topic wel? Er proberen mensen serieus te praten en nu is er al 1 pagina verneukt aan de 'grapjes' van deze kutkloon.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:48 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Stel je aan, beetje humor moet kunnen.
Hé hé, zo gaan we niet om met politieke vluchtelingen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:42 schreef -jos- het volgende:
Klopt, net 7 uur over moeten werken om me dan ook nog eens door zijn rotzooi heen te moeten worstelen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:54 schreef -jos- het volgende:
[..]
Zegt een slowchatter. Volg jij het topic wel? Er proberen mensen serieus te praten en nu is er al 1 pagina verneukt aan de 'grapjes' van deze kutkloon.
People are reacting, people like some live coverage of the situation in Tripoli.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:54 schreef -jos- het volgende:
[..]
Zegt een slowchatter. Volg jij het topic wel? Er proberen mensen serieus te praten en nu is er al 1 pagina verneukt aan de 'grapjes' van deze kutkloon.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:57 schreef Misstique het volgende:
Ik heb de fa's gevraagd om naar die vervelende gimmickkloon te kijken.
Zeg newbie, hoe moet ik anders hier terechtkomen? Negeren en hij gaat vanzelf weg.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:54 schreef -jos- het volgende:
[..]
Nee sorry, ik doe niet aan slowchatquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:57 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Zeg newbie, hoe moet ik anders hier terechtkomen? Negeren en hij gaat vanzelf weg.
Kom anders maar naar de POLSC k_k, voor eventueel politiek asiel
Don;t interrupt my finest hour!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:57 schreef Misstique het volgende:
Ik heb de fa's gevraagd om naar die vervelende gimmickkloon te kijken.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:59 schreef Kolonel_Khadaffi het volgende:
[..]
Don;t interrupt my finest hour!
En er houdoe! van makenquote:Op zondag 27 februari 2011 15:51 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
kan er een MOD aub. de TT hier veranderen ; Revolutie in Libië #34:Waar we Houda hebben !
i.v.m. met een naam en privacy.
b.v.d.
sorry voor het ongemak
Zal ik er eentje openen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:34 schreef Daniel1976 het volgende:
Neuh, voor andere landen even andere topics aanmaken SVP, dan zet ik ze wel sticky.
Maar als we alle foto's van alle landen door elkaar gaan zetten, dan wordt het zo chaotisch.
Topic staat sticky. Alle libie foto's heb ik verplaatst naar Libië topic.quote:
thnx! voor het overzetten!!quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:13 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Topic staat sticky. Alle libie foto's heb ik verplaatst naar Libië topic.
Wanneer er voor meer landen foto topic moet komen, even aanmaken en de link hier dumpen, dan zet ik hem sticky.
Primaquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:53 schreef Misstique het volgende:
TS heeft me per PM alleen gevraagd om het topicnummer te veranderen, dus dat heb ik net gedaan..
Of uit POL het onderwerp dat al dagen loopt over de opgepakte NLse militairen en wat de NLse regering hier allemaal mee doet, verzweeg, de ontwikkelingen e.d. even naar MO kan...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:16 schreef remlof het volgende:
Voor al uw vragen betreffende de moderatie in dit forum.
Jullie mods zijn Misstique en Daniel1976.
Da watte wil je nu precies?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:43 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Of uit POL het onderwerp dat al dagen loopt over de opgepakte NLse militairen en wat de NLse regering hier allemaal mee doet, verzweeg, de ontwikkelingen e.d. even naar MO kan...
Ben jij het met modder-eter maatje Pu_ke de POL modder-eter eens?
Dan beginnen we hier gewoon opnieuw over dit grotendeels niet-MO maar NL aangelegenheid topic...
Wouw, jij snapt dat gebrabbel?!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:04 schreef Misstique het volgende:
1. Je vraagt het maar op een normale toon.
2. Dat onderwerp staat prima waar het nu staat.
Dat (begrijpen) moet met iq nabij 100 mogelijk zijn !quote:
Moeite doen is goed, dat scherpt bijv de : hersenen, spieren, evenwicht, begrip, algemene kennis etc.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:46 schreef Ugjerke het volgende:
Het kostte mij anders wat moeite en ik geloof dat ik in ieder geval niet onder de 100 zit. De manier waarop de zinnen in elkaar zitten is een beetje rommelig.
Fout, bij communicatie gaat het niet om wat je zegt, maar hoe het ontvangen wordt en hoe het geïnterpreteerd wordt. Echt intelligente mensen kun je herkennen aan het feit dat ze eenduidig communiceren op een manier waardoor er bij de ontvanger geen misverstand kan verstaan over het gecommuniceerde.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:52 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Moeite doen is goed, dat scherpt bijv de : hersenen, spieren, evenwicht, begrip, algemene kennis etc.
Volgens mij was mijn post toch vrij duidelijk; het is een POL onderwerp, wat prima in POL besproken kan worden. Dan moet je niet alsnog hier een topic openen, waarin je in de TT ook nog eens een mod schoffeert. Gezien je post hierboven is dat een hobby van je.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:37 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dat (begrijpen) moet met iq nabij 100 mogelijk zijn !zie voor meer uitleg :
NL militauiren opgepakt in libie en pu_ke slakkie
Nee. Het is allemaal zandbak daar alles lijkt op elkaar en dan is het straks nog heel moeilijk om alles uit elkaar te houden.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:55 schreef Mutant01 het volgende:
Is het niet handig om gewoon één fotothread voor alle protesten in alle landen te hebben?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:09 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Nee. Het is allemaal zandbak daar alles lijkt op elkaar en dan is het straks nog heel moeilijk om alles uit elkaar te houden.
Fixed. Denk ik.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Moderators! Onze excuses, maar we maken er een zooitje van in Libië.
We hebben nu 2 (dichte) delen 47 net dezelfde TT.![]()
Deze: Revolutie in Libië #48: Gijzelaars aan 2 kanten. zou nummer 48 moeten worden,
en het nieuwste deel (Revolutie in Libië #49: Zorgen om het westen) moet dan nummer 49 worden.
Heb ik dat zo een beetje duidelijk beschreven?
Bedankt alvast.
Ik denk het ookquote:
Ikkequote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Kijkt er iemand mee in het Libië topic?
primaquote:
Ik zag het, hij was maar een uur oud.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:21 schreef Misstique het volgende:
Kloon was al weggegooid, ik heb de troep nog ff verwijderd.
Tegenspraak wordt niet geduld. Dan wordt er geschermd met topics uit BNW over desinformanten etc.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:10 schreef linksefascist het volgende:
Neem eens een kijkje naar de posts van Papierversniperaar zelf.
Beschuldigd iedereen van alles wat die zelf neerkwakt bah wat een nivo
Want posts op basis van niks dat de rebellen maar een stad in handen hebben en VN-terroristen zijn kun je serieus nemen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegenspraak wordt niet geduld. Dan wordt er geschermd met topics uit BNW over desinformanten etc.
Het lijkt me niet vreemd dat er verschillende opvattingen bestaan over de wijze waarop een land tijdens en na een opstand er voor staat.
Valt best mee, ik zit erop.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:09 schreef Muridae het volgende:
Topic begint nu hier en daar wat "troll-itis" te vertonen.
Graag een moderator hierop.
Revolutie in Libië #63 Staakt het vuren
quote:za 19 mrt 2011, 15:31 | 0 reacties
'Franse gevechtsvliegtuigen boven Libië'
TRIPOLI - Franse gevechtsvliegtuigen vliegen zaterdag boven Libië. Ze zijn over de oostelijke stad Benghazi gevlogen, waar hevig wordt gevochten tussen rebellen en troepen die trouw zijn aan de Libische leider Muammar Kaddafi.
Dat hebben militaire bronnen en de Franse zender BFMT-TV gemeld.
Mja die zit wel vaker te trollen, negeren gaat ie vanzelf weer (tijdelijk) weg.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:16 schreef Ugjerke het volgende:
Ik stel het niet op prijs om voor NSBer uitgemaakt te worden. Een discussie is prima, een advocaat van de duivel kan ook op z'n tijd. Maar ik wil het wel graag een beetje netjes houden. Ik doel natuurlijk op deze post van antivseu:
Oorlog in Libië #78: Waar het op het moment rustig is
Mietjequote:Op zondag 20 maart 2011 22:23 schreef NJ het volgende:
Ik krijg op m'n iPad in dit topic een GoogleAd voor reizen naar Libië. Ik pas even..
Iemand postte iets over Poetin. Ik reageerde daarop door te zeggen dat ik vind dat Rusland gelijk heeft. Vervolgens krijg ik een hele lading users (waaronder jij) tegen me aan. Wie dwaalt hier nou af: ik of zij? Ik reageerde enkel op het nieuwsbericht van Poetin dat in dat topic geplaatst werd.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat kan hier:
Discussieer: Lange termijn geo-politieke effecten revoluties.
Waarom grijpen we in in Libië ?
Donequote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:24 schreef Nibb-it het volgende:
Israël - Gaza Graag een TT-wijziging, het een en ander was blijkbaar nogal aangedikt op de twitters. Gewoon 'Israël - Gaza' of zo. Alvast bedankt
.
Ik zat eerder aan iets anders te denken: Syria's coming revolution?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:29 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Kan TT van "Hevige gevechten in Syrië""
Worden aangepast naar "kleine protesten in Syrie". Of "demonstraties in Daraa" ?
Alvast bedankt!
Ook een beetje te overdreven naar mijn mening. Maar iig beter dan de huidige TT.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zat eerder aan iets anders te denken: Syria's coming revolution?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |