Inderdaad. Goed gedaan!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:30 schreef remlof het volgende:
We hebben nog nooit zo snel een forum geopend.
ging niet helemaal goedquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:30 schreef remlof het volgende:
Zelfs FHF niet?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:30 schreef remlof het volgende:
misschien een leuke samenvatting met paints en FAQ's?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:33 schreef Daniel1976 het volgende:
ik schijn er mod te zijn. geen idee wat er nu van mij verwacht wordt.
Ben op jacht naar het nieuwste nieuws
Modden en meepostenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:33 schreef Daniel1976 het volgende:
Nee, die deed er een halve dag over.quote:
Maar wel de lont in het kruitvat.quote:
daar gaat dit forum ook niet over denk ik danquote:
Iets om ter info erin te plaatsen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:36 schreef klutsei_86 het volgende:
http://www.globalpost.com(...)le-east-north-africa
Korte achtergrond voor oorzaken onlusten in midden-oosten
Dat is al goedquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:33 schreef Daniel1976 het volgende:
* Jank*quote:
Heb ik allang gedaan, alles staat er toch al?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:07 schreef Daniel1976 het volgende:
mensen klagen dat ze niet alles kunnen vinden,
iemand die me wil helpen 8 topics van NWS naar MO te trappen.
Ik suggereer alleen een kleine nuance in de tenaamstelling, dan kun je best beleefd blijven. Kleine moeite, groot plezier. Geen dank dus.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:09 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
of je niets beters te doen hebt
druk druk druk drukquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:11 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ik suggereer alleen een kleine nuance in de tenaamstelling, dan kun je best beleefd blijven. Kleine moeite, groot plezier. Geen dank dus.
Maar goed, niet iedereen heeft een opvoeding gehad
Dat ik even moet huilen.quote:
Oh, en nu zucht ik evenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:11 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ik suggereer alleen een kleine nuance in de tenaamstelling, dan kun je best beleefd blijven. Kleine moeite, groot plezier. Geen dank dus.
Maar goed, niet iedereen heeft een opvoeding gehad
Spanning in de Sahara dan?quote:
quote:
Boeien, Jordanië wel. En iedereen weet wat er bedoeld wordt.quote:
goed plan.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:24 schreef Misstique het volgende:
Genoeg over de naam, daar kijken we dit weekend desnoods nog wel naar.
Ik ben reviewer, ik review geen rellenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:23 schreef Misstique het volgende:
Ja, klaar nu, hebben jullie niets beters te doen op de FP? Dit soort nieuws verslaan ofzo?
Nou ja zeg.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:23 schreef Misstique het volgende:
Ja, klaar nu, hebben jullie niets beters te doen op de FP? Dit soort nieuws verslaan ofzo?
Zei ikquote:
meld! Wat bizar en zo snel in enequote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is al goed
Kijken of je nieuws hebt voor de mensen die net pas thuiskomen enzo.
Zo zijn wequote:
Ik vind het niet netjes, wij zouden het ook niet netjes vinden als men een duitsland of een belgië forum opricht waar het de bedoeling is dat Nederland bediscussieerd wordt. Niet te laat om de naam te veranderenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Boeien, Jordanië wel. En iedereen weet wat er bedoeld wordt.
Dat is bij Magreb nog maar de vraag.
We zullen het in beraad nemen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik vind het niet netjes, wij zouden het ook niet netjes vinden als men een duitsland of een belgië forum opricht waar het de bedoeling is dat Nederland bediscussieerd wordt. Niet te laat om de naam te veranderen. Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald!
Even in bold, blijkbaar hebben mensen moeite met lezen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:24 schreef Misstique het volgende:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Even in bold, blijkbaar hebben mensen moeite met lezen.
Ik heb een beter idee.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
ik zou het nog ff italic maken en onderstrepen M
oeh kinky dreigementen, I like!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik heb een beter idee.
Diegene die er over door blijft gaan wordt genote en post verwijderd.
Een nieuw record dus...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:30 schreef remlof het volgende:
Heel goed gedaan! Mooi dat er een speciaal subforum voor is, dat vermeid de bagger.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:30 schreef remlof het volgende:
Weet ik. Laten we het houden op Egyptische opstand en Tunesische opstandquote:Op zondag 30 januari 2011 02:58 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Er wonen niet alleen maar Arabieren in Tunesië en Egypte.
'Onrust in Arabische wereld' (of gewoon 'Arabische wereld') lijkt me dan toch de nauwkeurigste omschrijving.quote:Op zondag 30 januari 2011 10:38 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Weet ik. Laten we het houden op Egyptische opstand en Tunesische opstand. Islamitische opstand is het ook niet.
Om welk topic gaat het?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:29 schreef hoeiboei het volgende:
@webmaster van Fok.nl en @Sachertorte. De heer Jansen heeft geen toestemming gegeven om zijn teksten hier integraal weer te geven. S.v.p. verwijderen, en of u houden aan de regels zoals op de website/bron Hoeiboei.nl aangegeven: "--- JATTEN? Kopieer de eerste alinea en maak dan een doorlink naar de tekst (bron) op hoeiboei.nl".
Graag spoedig een (re)actie!
Mvg
Webmaster Hoeiboei.nl
http://hoeiboei.blogspot.com/2011/01/mubarak.html
hoeiboei@gmail.com
Nee, dat is Jansen zelf, en die wil wrs geen vermenigvuldiging buiten zijn zelfverkozen website.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:44 schreef Maanvis het volgende:
let op: De webmaster van hoeiboei.nl is in de basis niet de auteursrechtenhouder van de teksten die Arabist Janssen schrijft.
Just saying hèquote:Op zondag 30 januari 2011 21:45 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Nee, dat is Jansen zelf, en die wil wrs geen vermenigvuldiging buiten zijn zelfverkozen website.
Ome Bush zou het Greater Middle East genoemd hebben.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:24 schreef Misstique het volgende:
Dat inderdaad.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:36 schreef Sloggi het volgende:
Zoals ik eerder al aangaf: waarom geen Arabische wereld?
Wat is er mis met Midden-Oosten? Iedereen weet wat er mee bedoeld wordt, en of Tunesie er nu wel of niet bijhoort, de meeste mensen zullen zich die vraag niet eens stellen.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:02 schreef Misstique het volgende:
Ik denk zelf nu eigenlijk aan Revolutie met als afkorting #25
Dan is het een beetje regio-onafhankelijk en vermijd je ook meteen gedoe over wel of geen arabieren in een bepaald land..
MO&Aquote:Op zondag 30 januari 2011 22:36 schreef Sloggi het volgende:
Zoals ik eerder al aangaf: waarom geen Arabische wereld?
Ook best. Als er maar geen Midden-Oosten staat, want dat is simpelweg onjuist.quote:
Perfect!quote:
Dat zou dan MOA moeten worden, want een afkorting van een forum kan uit maximaal 3 tekens bestaan.quote:
Overigens vind ik dit de beste.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:02 schreef Misstique het volgende:
Ik denk zelf nu eigenlijk aan Revolutie met als afkorting #25
Dan is het een beetje regio-onafhankelijk en vermijd je ook meteen gedoe over wel of geen arabieren in een bepaald land..
Ik vind MOA het beste, en ik zie nie tin wat FOK! te schaften heeft met twitter.quote:Op maandag 31 januari 2011 10:18 schreef NJ het volgende:
[..]
Overigens vind ik dit de beste.
Geeft ook gelijk een leuke slag naar het gebruik van Twitter.
FOK! niet, maar het onderwerp van het forum wel.quote:Op maandag 31 januari 2011 10:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik vind MOA het beste, en ik zie nie tin wat FOK! te schaften heeft met twitter.
Maar ik denk niet dat je een hash kan gebruiken in een forumafkortingquote:Op maandag 31 januari 2011 10:18 schreef NJ het volgende:
[..]
Overigens vind ik dit de beste.
Geeft ook gelijk een leuke slag naar het gebruik van Twitter.
'quote:Op maandag 31 januari 2011 10:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik vind MOA het beste, en ik zie nie tin wat FOK! te schaften heeft met twitter.
Ik vraag het elke keer als mods/admins zoiets zeggen, maar wat doet zo'n note precies?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik heb een beter idee.
Diegene die er over door blijft gaan wordt genote en post verwijderd.
Daar komen dingen van twitter op fok, toch niet omgekeerd?quote:Op maandag 31 januari 2011 10:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
'
Dan moet je eens wat vaker in het demonstratie topic gaan kijken.
Twitter wordt nu veel gebruikt door de journalisten om nieuws door te geven aangezien Al Jazeera Cairo eruit ligt.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Daar komen dingen van twitter op fok, toch niet omgekeerd?
Verzameling van jouw posts, positief danwel negatief.quote:Op maandag 31 januari 2011 10:47 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik vraag het elke keer als mods/admins zoiets zeggen, maar wat doet zo'n note precies?
Dat snap ik allemaal wel, maar ik zie het nut niet om een forum naar een hashtag te vernoemenquote:Op maandag 31 januari 2011 11:14 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Twitter wordt nu veel gebruikt door de journalisten om nieuws door te geven aangezien Al Jazeera Cairo eruit ligt.
Dus twitter is belangrijk geworden als nieuwsvoorziening in deze.
En sinds wanneer is het een randvoorwaarde geworden dat het persee van FOK! moet komen?
Dan kunnen ze NWS per direct sluiten.
Ik zie van sommige topics van jouw ook het nut niet, die sluit ik dan ook niet.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat snap ik allemaal wel, maar ik zie het nut niet om een forum naar een hashtag te vernoemen. Als het omgekeerd was (dus dat mensen dan van twitter naar FOK! komen) had ik het wel begrepen.
Jawel toch? "@" kan ook immers?quote:Op maandag 31 januari 2011 10:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar ik denk niet dat je een hash kan gebruiken in een forumafkorting
http://forum.fok.nl/#25 gaat iig nooit werken.
# wordt gebruikt als anchor. dus een plaats op de pagina waar je in 1x heen kunt springen.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jawel toch? "@" kan ook immers?.
Het blijft ook gewoon http ://forum.fok.nl/forum/190, maar de afkorting in je MyAt bv zou toch wel #25 kunnen zijn?
http://en.wikipedia.org/wiki/Greater_Middle_Eastquote:Op maandag 31 januari 2011 16:43 schreef remlof het volgende:
De enige juiste term voor het gebied waar het in dit forum over gaat is MENA trouwens (Middle East and North Africa). In het Nederlands zou dat MONA worden. Maar MO en Midden-Oosten lijken me er ook prima afkortingen voor.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |