druk druk druk drukquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:11 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ik suggereer alleen een kleine nuance in de tenaamstelling, dan kun je best beleefd blijven. Kleine moeite, groot plezier. Geen dank dus.
Maar goed, niet iedereen heeft een opvoeding gehad
Dat ik even moet huilen.quote:
Oh, en nu zucht ik evenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:11 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ik suggereer alleen een kleine nuance in de tenaamstelling, dan kun je best beleefd blijven. Kleine moeite, groot plezier. Geen dank dus.
Maar goed, niet iedereen heeft een opvoeding gehad
Spanning in de Sahara dan?quote:
quote:
Boeien, Jordanië wel. En iedereen weet wat er bedoeld wordt.quote:
goed plan.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:24 schreef Misstique het volgende:
Genoeg over de naam, daar kijken we dit weekend desnoods nog wel naar.
Ik ben reviewer, ik review geen rellenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:23 schreef Misstique het volgende:
Ja, klaar nu, hebben jullie niets beters te doen op de FP? Dit soort nieuws verslaan ofzo?
Nou ja zeg.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:23 schreef Misstique het volgende:
Ja, klaar nu, hebben jullie niets beters te doen op de FP? Dit soort nieuws verslaan ofzo?
Zei ikquote:
meld! Wat bizar en zo snel in enequote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is al goed
Kijken of je nieuws hebt voor de mensen die net pas thuiskomen enzo.
Zo zijn wequote:
Ik vind het niet netjes, wij zouden het ook niet netjes vinden als men een duitsland of een belgië forum opricht waar het de bedoeling is dat Nederland bediscussieerd wordt. Niet te laat om de naam te veranderenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Boeien, Jordanië wel. En iedereen weet wat er bedoeld wordt.
Dat is bij Magreb nog maar de vraag.
We zullen het in beraad nemen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik vind het niet netjes, wij zouden het ook niet netjes vinden als men een duitsland of een belgië forum opricht waar het de bedoeling is dat Nederland bediscussieerd wordt. Niet te laat om de naam te veranderen. Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald!
Even in bold, blijkbaar hebben mensen moeite met lezen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:24 schreef Misstique het volgende:
Genoeg over de naam, daar kijken we dit weekend desnoods nog wel naar.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Even in bold, blijkbaar hebben mensen moeite met lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |