nu reklame op CNNquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:22 schreef no1uknow het volgende:
Wat gebeurt er op de beelden van CNN? Nog mensne die twitter in de gaten houden?
Ik ben naar CNN.com gegaan, daar op de homepage.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:22 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Waar kan je nieuwe beelden zien?
quote:acarvin Andy Carvin
by ProgGrrl
AlJaz: Alexanderia protesters cheer military, soldiers give thumbs up to them. Have they taken sides? #jan25
5 minutes ago
http://english.aljazeera.net/watch_now/quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:22 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Waar kan je nieuwe beelden zien?
Net bouw barricade, nu reclame voor één of andere vervoerder.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:22 schreef no1uknow het volgende:
Wat gebeurt er op de beelden van CNN? Nog mensne die twitter in de gaten houden?
dat trekt me laptop niet CNN op tv en AJ hierquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:23 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Check de stream op de website van CNN, dan krijg je webcam beelden!
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:23 schreef yvonne het volgende:
We gaan een tijdelijk forum openen voor deze kwestie(s)
YES!quote:TrellaLB Imad Bazzi
RT @noornet: Protestors have just stormed into the Foreign Ministry Building! #Egypt #Jan25
Net ook al.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:24 schreef no1uknow het volgende:
Zijn ze nou aan het vechten op de CNN stream?
Slimquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:23 schreef yvonne het volgende:
Jordanië zijn ook demonstraties.quote:
Dan zijn de onrusten binnen de kortste keren voorbij, getuige het Elfstedenforum en het Wikileaksforum.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:23 schreef yvonne het volgende:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:26 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dan zijn de onrusten binnen de kortste keren voorbij, getuige het Elfstedenforum en het Wikileaksforum.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:23 schreef yvonne het volgende:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:22 schreef no1uknow het volgende:
quote:admirim OMG! Is this really happening?! RT @ASLANmedia: #EGYPT: Reports say protesters have stormed gov't buildings. #jan25 #cairo
Midden Oostenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:27 schreef rakotto het volgende:
Ik hoop dat het goed gaat met mijn Familie in Alexandria.Geen contact tot nu toe.
en kan iemand de link posten naar de speciale sectie die net aangekondigd werd door de mods?
Hij is een held! Mooi dat hij okay is.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:27 schreef Ludacriss het volgende:
Mijn oma spreekt nu met mijn vader. Mijn neef is met zijn vrienden bij mijn oma gekomen. Hij heeft een wond aan zijn hand maar niks ernstigs. Zegt dat ie alleen gekomen is om te eten en daarna weer de straat op gaat.
Ja?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jordanië zijn ook demonstraties.
Jemen rommelt ook.
Libanon, Syrië, Algerije gaan ook nog wel.
Al 100 keer herhaald!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:27 schreef Toverheks het volgende:
Op Al Jazeera nu beelden van vanmiddag in Alexandrie, net vrijgegeven denk ik
sterkte ermee hopelijk is er morgen een nieuwe tijd aangebroken voor egyptequote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:27 schreef Ludacriss het volgende:
Mijn oma spreekt nu met mijn vader. Mijn neef is met zijn vrienden bij mijn oma gekomen. Hij heeft een wond aan zijn hand maar niks ernstigs. Zegt dat ie alleen gekomen is om te eten en daarna weer de straat op gaat.
Mijn oma komt ook uit Alex. Weet niet hoe maar mijn vader heeft haar net gesproken. Zegt dat het Leger de stad in is gekomen en dat het totale chaos is. Probeer landlijnen te bellen en geen mobiel!!!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:27 schreef rakotto het volgende:
Ik hoop dat het goed gaat met mijn Familie in Alexandria.Geen contact tot nu toe.
en kan iemand de link posten naar de speciale sectie die net aangekondigd werd door de mods?
www.cnn.com en dan op dat playknopje drukken!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:29 schreef Oorlogsheld het volgende:
Ik heb nu nergens meer live beelden
dat idd.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:29 schreef Cat22 het volgende:
Sterkte voor alle mensen die daar kennissen/familie hebben zitten. Het zullen spannende tijden zijn voor jullie.
sluit me daar bij aan.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:29 schreef Cat22 het volgende:
Sterkte voor alle mensen die daar kennissen/familie hebben zitten. Het zullen spannende tijden zijn voor jullie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |