sterkte ermee hopelijk is er morgen een nieuwe tijd aangebroken voor egyptequote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:27 schreef Ludacriss het volgende:
Mijn oma spreekt nu met mijn vader. Mijn neef is met zijn vrienden bij mijn oma gekomen. Hij heeft een wond aan zijn hand maar niks ernstigs. Zegt dat ie alleen gekomen is om te eten en daarna weer de straat op gaat.
Mijn oma komt ook uit Alex. Weet niet hoe maar mijn vader heeft haar net gesproken. Zegt dat het Leger de stad in is gekomen en dat het totale chaos is. Probeer landlijnen te bellen en geen mobiel!!!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:27 schreef rakotto het volgende:
Ik hoop dat het goed gaat met mijn Familie in Alexandria.Geen contact tot nu toe.
en kan iemand de link posten naar de speciale sectie die net aangekondigd werd door de mods?
www.cnn.com en dan op dat playknopje drukken!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:29 schreef Oorlogsheld het volgende:
Ik heb nu nergens meer live beelden
dat idd.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:29 schreef Cat22 het volgende:
Sterkte voor alle mensen die daar kennissen/familie hebben zitten. Het zullen spannende tijden zijn voor jullie.
sluit me daar bij aan.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:29 schreef Cat22 het volgende:
Sterkte voor alle mensen die daar kennissen/familie hebben zitten. Het zullen spannende tijden zijn voor jullie.
http://edition.cnn.com/vi(...)tream=stream3&hpt=C1quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:29 schreef Oorlogsheld het volgende:
Wat een sneeuwbal. Geweldig.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jordanië zijn ook demonstraties.
Jemen rommelt ook.
Libanon, Syrië, Algerije gaan ook nog wel.
Doelde op live beelden vanaf de straat zeg maar.. maar op tv lijken het wel live beelden nuquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:30 schreef no1uknow het volgende:
[..]
www.cnn.com en dan op dat playknopje drukken!
http://english.aljazeera.net/watch_now/quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:29 schreef Oorlogsheld het volgende:
Revolutie in Egypte, de highlightsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:27 schreef rakotto het volgende:
Ik hoop dat het goed gaat met mijn Familie in Alexandria.Geen contact tot nu toe.
en kan iemand de link posten naar de speciale sectie die net aangekondigd werd door de mods?
Dat iddquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:29 schreef Cat22 het volgende:
oh nee het is iets anders maar branden doet het welquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:32 schreef Toverheks het volgende:
de barricade die ze hadden gebouwd staat nu in de fik
Een politiebusje.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh nee het is iets anders maar branden doet het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |