Nou of moebarak dondert omver, of hij neemt flink wraak straks..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:00 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf wat het resultaat is.
America, World Police enzoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom moet amerika er bij betrokken worden?het gaat om egypte...
kan je ook stream op zo ding bekijken??? en veel plezier daarquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:11 schreef remlof het volgende:
Damn ik moet zo weg. Nou ja, neem tablet wel mee om dit een beetje te volgen in de trein.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:09 schreef Olga het volgende:
[..]
JammerVoorspelbaar dat de Nederlandse omroepen hiermee zo falen
Inderdaad anders zal er weinig veranderenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:12 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Geweld lijkt mij toch echt de enige oplossing op dit moment...
Ze houden gewoon alle opties open. Leuk hoor, maar hou dan zo'n babbeltje niet als je niks te melden hebt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:13 schreef Ryan3 het volgende:
Ze reiken al de hand aan de regering die hierna komt...
Dat inderdaad. Zonde van de zendtijd.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:13 schreef Olga het volgende:
clinton had net zo goed niets kunnen zeggen
Ja inderdaad. Gelukkig kan je Al Jazeera via internet kijken.quote:
Het lijkt er vooralsnog op dat het leger Moebarak steunt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:10 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nou of moebarak dondert omver, of hij neemt flink wraak straks..
Tussen de regels door 'luisteren'...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze houden gewoon alle opties open. Leuk hoor, maar hou dan zo'n babbeltje niet als je niks te melden hebt.
Maar Mubarak is zelf een oude legerleider die ooit een regime omver heeft geworpen, dus volgens mij heeft hij wel goede contacten met het leger. En daar komt het toch op neer in zo'n situatie. Slaat het leger de opstand hard neer of kiezen ze de kant van de bevolking en moet het regime vluchten.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:12 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Geweld lijkt mij toch echt de enige oplossing op dit moment...
Wauw dat is goed nieuws!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:14 schreef rakotto het volgende:
Updates updates,
Arabische Aljazeera! Goed nieuws!
Een half miljoen mensen IN ALEXANDRIA zijn op straat. Ze protesteren en de politie is weg! De politie weigerde met scherp te schieten.
Mooi!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:14 schreef rakotto het volgende:
Updates updates,
Arabische Aljazeera! Goed nieuws!
Een half miljoen mensen IN ALEXANDRIA zijn op straat. Ze protesteren en de politie is weg! De politie weigerde met scherp te schieten.
Het leger kan/wil niks doen tegen tienduizenden mensen hoor. De revolutie is compleetquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar Mubarak is zelf een oude legerleider die ooit een regime omver heeft geworpen, dus volgens mij heeft hij wel goede contacten met het leger. En daar komt het toch op neer in zo'n situatie. Slaat het leger de opstand hard neer of kiezen ze de kant van de bevolking en moet het regime vluchten.
Er wordt anders aardig geschoten.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:15 schreef -jos- het volgende:
[..]
Het leger kan/wil niks doen tegen tienduizenden mensen hoor. De revolutie is compleet
quote:Thousands of protesters try to storm foreign ministry, state TV building in Cairo, defying curfew - AP
had je anders verwacht??? het is toch een scheinheilig zooitje al die wereldmachtenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:13 schreef Ryan3 het volgende:
Ze reiken al de hand aan de regering die hierna komt...
En de legerleiding zit in de vsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:15 schreef -jos- het volgende:
[..]
Het leger kan/wil niks doen tegen tienduizenden mensen hoor. De revolutie is compleet
Het zal niet de eerste massale revolutie zijn die gewoon wordt neergeslagen hoor. Als je het als leger maar lang genoeg volhoudt...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:15 schreef -jos- het volgende:
[..]
Roemenië 1989.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:16 schreef rakotto het volgende:
updates updates! Arabische Aljazeera
Duizenden mensen proberen nu de centrale televisiestation te bestormen in Cairo. En het gebouw van de buitenlandse zaken.
Super!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:16 schreef rakotto het volgende:
updates updates! Arabische Aljazeera
Duizenden mensen proberen nu de centrale televisiestation te bestormen in Cairo. En het gebouw van de buitenlandse zaken.
En VOL ookquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:18 schreef Ludacriss het volgende:
Wtf zag je die auto door de barricade heen rijden op CNN?
Keihardquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:18 schreef Ludacriss het volgende:
Dat.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:17 schreef Staal het volgende:
[..]
Super!
Bedankt voor je updates steeds.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:18 schreef Ludacriss het volgende:
Mensen die denken dat Mubarak al zo goed als weg isquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:15 schreef -jos- het volgende:
[..]
Chaos. Mubarak nog steeds niet met toespraak gekomen. Leger is in Suez en Alexandrie maar nog niet duidelijk aan welke kant ze staan.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:19 schreef no1uknow het volgende:
Kan iemand mij een update geven van de afgelopen 3 kwartier?
Nog meer chaos? Hoe komen die gewonden daar, door riot police? Meer info?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:19 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Chaos. Mubarak nog steeds niet met toespraak gekomen. Leger is in Suez en Alexandrie maar nog niet duidelijk aan welke kant ze staan.
Dat zijn geen gewonden, dat is een wegversperring.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:19 schreef Zith het volgende:
Er liggen nog steeds de gewonde/dode mensen
17.53 uur: Tanksquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:19 schreef no1uknow het volgende:
Kan iemand mij een update geven van de afgelopen 3 kwartier?
Ik denk een politie wagen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:20 schreef rakotto het volgende:
Ja, maar welke auto reed mensen onder? En ik zie geen gewonden...
Dat van mubarak verbaast me. Hij weet het zelf dus niet of zit ie al op het vliegtuig naar ???//quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:19 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Chaos. Mubarak nog steeds niet met toespraak gekomen. Leger is in Suez en Alexandrie maar nog niet duidelijk aan welke kant ze staan.
jaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:20 schreef Oorlogsheld het volgende:
zijn allemaal oude beelden toch nu op al jazeera...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |