Indrukwekkend idd!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:52 schreef -jos- het volgende:
Ze zijn aan het bidden, legendarische beelden.
capsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Demonstraties in Egypte #8 - Live op Al Jazeera
Doe die even weg.
Fuck this hij werkt niet meer bij mijquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:54 schreef raistlin6 het volgende:
http://english.aljazeera.net/watch_now/
Jaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Demonstraties in Egypte #8 - Live op Al Jazeera
Doe die even weg.
Ja.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:55 schreef Nibb-it het volgende:
Wordt er traangas op de biddende mensen geschoten?
Als de demonstranten opgejaagd gaan worden en bang/boos worden dan kan alles gebeuren.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:52 schreef rakotto het volgende:
Ik denk niet dat de Museum in gevaar is zoals zij het zeggen. Als er iets is wat de mensen in Egypte schaadt, dan is het hun historie... En zouden zij alles eraan doen nu om het te blussen.
geloof is voor veel mensen een bron van kracht in onzekere tijdenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:57 schreef GasTurbine het volgende:
Dat slaat toch nergens op.
biddende mensen tijdens een revolutie![]()
Men bid zelfs tijdens oorlogen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:57 schreef GasTurbine het volgende:
Dat slaat toch nergens op.
biddende mensen tijdens een revolutie![]()
Hebben de meesten wss scheit aanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:58 schreef Oorlogsheld het volgende:
check al dat verkeer... en er is een avondklok?
Net alsof mensen daar naar gaan luisteren. Egyptenaren zijn niet van verkeersregels en al helemaal niet van avondklokken!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:58 schreef Oorlogsheld het volgende:
check al dat verkeer... en er is een avondklok?
Je bent echt een watje he..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:00 schreef Oorlogsheld het volgende:
Heb al 15 sigaretten op binnen een uur...
Ja ik weet het, met rampen enzo zit ik ook altijd zo. Ik denk dat dat komt omdat in NL zo weinig gebeurdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je bent echt een watje he..Hoe zou het met jou moeten in een revolutie hier..
Die stream had ik vanmiddag. Toen ging 'ie op zwart en nu laat 'ie alles zien, behalve de rellen in Egyptequote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:03 schreef Daniel1976 het volgende:
http://edition.cnn.com/vi(...)tream=stream1&hpt=T1
Daar zie ik een of andere toespraak die zo begint? Maar met US vlag dus niet Mubarak neem ik aan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:03 schreef Daniel1976 het volgende:
http://edition.cnn.com/vi(...)tream=stream1&hpt=T1
Rechts staat een stream uit Cairo.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar zie ik een of andere toespraak die zo begint? Maar met US vlag dus niet Mubarak neem ik aan?
Zat er dik in hè.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:07 schreef Oorlogsheld het volgende:
Geen interessante aflevering van RTL nieuws
Ah ja, zonder audio. Nou das prima, audio van Al Jazeera, maar daar ist beeld niet veel meerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:06 schreef nattermann het volgende:
[..]
Rechts staat een stream uit Cairo.
Ja, echt ongelooflijkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:08 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Oude media he.
Die zeggen zoiets als ach er zijn wat relletjes.
ditquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waarom moet Amerika dan weer helpen..Dat snap ik niet he, ze bemoeien zich overal mee zonder vooruitgang te boeken.
Jammer dat de Nederlandse omroepen hiermee zo falenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:07 schreef Oorlogsheld het volgende:
Geen interessante aflevering van RTL nieuws
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |