Niet alleen Rutte maar het merendeel van het volk bang in huis opgesloten in plaats van de straat op.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar even serieus, Dit soort uit de hand lopende dingen zouden bij ons in extreme gevallen gebeuren, Ik zie Mark Rutte bang in zijn torentje zitten.
Dat zeker.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:38 schreef KoosVogels het volgende:
Misschien ziek om te zeggen, maar ik had daar wel rond willen lopen als verslaggever.
Maar ik denk dat er wel een erg groot aantal gewonden valt..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Niet alleen Rutte maar het merendeel van het volk bang in huis opgesloten in plaats van de straat op.
Rot op man, je weet niet waar je het over hebt met je praatjes op het internet over revoluties en opstand.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Niet alleen Rutte maar het merendeel van het volk bang in huis opgesloten in plaats van de straat op.
Ik ben voorzien. Nog bedankt voor de link mensen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:40 schreef Daniel1976 het volgende:
heeft iedereen nu al beeld enzo of moeten we blijven cappen?
Ik ook.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:40 schreef Oorlogsheld het volgende:
ik zit gewoon te shaken hier... iemand nog meer last van?
Ook wel als mede-demonstrant.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:38 schreef KoosVogels het volgende:
Misschien ziek om te zeggen, maar ik had daar wel rond willen lopen als verslaggever.
Jepquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:40 schreef Oorlogsheld het volgende:
Past wel bij je username.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:40 schreef Oorlogsheld het volgende:
waarom ziek, als dat je roeping is, vind het juist heldhaftig dat een verslaggever de wereld wil laten delen met al de ellende die er op deze wereldbol rond waard.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:38 schreef KoosVogels het volgende:
Nope, ik geniet hiervan omdat ik weet dat dit goed is. Het is het waard.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:40 schreef Oorlogsheld het volgende:
Kerel, ik weet niet of je je nou op je teentjes getrapt voelt of wat dan ook, maar ik zie het gewoon niet voor me hier in Nederland vergelijkbaar met in Egypte.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:40 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Rot op man, je weet niet waar je het over hebt met je praatjes op het internet over revoluties en opstand.
Haha ja echt,.. ik zou niet goed scoren in een echte oorlogquote:
Dat hoop ik toch ook.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:42 schreef Daniel1976 het volgende:
als het egyptisch museum maar niets overkomt.
Dat lijkt er wel op. En echt veel mensen op straat in Cairo, de camerabeelden laten maar een klein stukje zien. Tahir-plein zou in handen zijn van demonstranten.,quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:39 schreef Corkscrew het volgende:
Ik ben pas net thuis, heb al wat in de andere topics gelezen. Zijn Suez en Alexandrië nu al/nog in handen van de bevolking of niet?
graag zit in de treinquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:40 schreef Daniel1976 het volgende:
heeft iedereen nu al beeld enzo of moeten we blijven cappen?
Dan heb je totaal geen historische kennis of uberhaupt kennis van waar de mens toe in staat is. Lees eens wat werken van sociologen bijvoorbeeld. Je vergelijkt appels met peren, Nederland met Egypte.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kerel, ik weet niet of je je nou op je teentjes getrapt voelt of wat dan ook, maar ik zie het gewoon niet voor me hier in Nederland vergelijkbaar met in Egypte.
verslaggever hoorde explosie`s dus misschien steken ze alle belangrijke gebouwen in cairo in de hens, maar hoop dat ze die laten staanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:42 schreef Daniel1976 het volgende:
En dan gaan ze op dat schotgat zittenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:43 schreef Corkscrew het volgende:
Schijnt dat de tanks nu Suez binnenrollen en door de bevolking beklommen worden.
Tsja, klinkt misschien een beetje ramptoerist-achtig. Maar het is natuurlijk geweldig om verslag te doen van historisch moment en om de demonstranten een stem te geven. Ook props voor Al-Jazeera.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waarom ziek, als dat je roeping is, vind het juist heldhaftig dat een verslaggever de wereld wil laten delen met al de ellende die er op deze wereldbol rond waard.
leger is dus toch tegen regering? Ik snap het echt niet meer nu. Ik zag ze net ook al zwaaien naar tanksquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:43 schreef Corkscrew het volgende:
Schijnt dat de tanks nu Suez binnenrollen en door de bevolking beklommen worden.
Inderdaad. Gelukkig al een keer bezocht.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:42 schreef Daniel1976 het volgende:
de camera staat weer op het balkon ( al mag het niet) daarom zie je steeds maar klein stukje hij draait er af en toe aan dat je een ander stukje kan zien)quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat lijkt er wel op. En echt veel mensen op straat in Cairo, de camerabeelden laten maar een klein stukje zien. Tahir-plein zou in handen zijn van demonstranten.,
Nope, het leger probeert de demonstranten af te houden, maar of dat lukt is me niet duidelijk.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:43 schreef Oorlogsheld het volgende:
[..]
leger is dus toch tegen regering? Ik snap het echt niet meer nu. Ik zag ze net ook al zwaaien naar tanks
ja best maar dat zijn onvervangbare wereldschatten en het is echt op een steenworp (misschien verkeerde uitdrukking nu) van die brugquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Inderdaad. Gelukkig al een keer bezocht.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Mrsvanderlinden
De vrouw van Mubarak is aan de grens aangehouden met een paar piramides.
Helemaal waar. Vorig jaar nog over die brug gewandeld.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:44 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
ja best maar dat zijn onvervangbare wereldschatten en het is echt op een steenworp (misschien verkeerde uitdrukking nu) van die brug
juist en niks rampig aan hoor, je kiest een beroep wat het beste bij je past, en vind oorlogverslagmensen of die dit bv doen heel moedig, ik zou het niet durfen, sommige lopen er zo mer camera en al tussen te filmen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, klinkt misschien een beetje ramptoerist-achtig. Maar het is natuurlijk geweldig om verslag te doen van historisch moment en om de demonstranten een stem te geven. Ook props voor Al-Jazeera.
De mens kan veel tuurlijk, maar ieder werelddeel heeft z'n aparte agressie niveau natuurlijk, in het Nederland is dat gewoon laag en dat zou je moeten weten als Iranier.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:43 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dan heb je totaal geen historische kennis of uberhaupt kennis van waar de mens toe in staat is. Lees eens wat werken van sociologen bijvoorbeeld. Je vergelijkt appels met peren, Nederland met Egypte.
Wil het leger in deze chaos wel vechten tegen het volk? Ik denk het nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Zouden jullie in deze chaos wel willen vechten tegen het leger?
Nee dat doen ze niet, daar ken ik ze goed genoeg voor.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:48 schreef rakotto het volgende:
Men hoeft zich geen zorgen te maken over de musea. Dat is veilig en de mensen zijn niet achterlijk om alles te gaan plunderen.
Godver.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:48 schreef rakotto het volgende:
Men hoeft zich geen zorgen te maken over de musea. Dat is veilig en de mensen zijn niet achterlijk om alles te gaan plunderen.
Momenteel is het een slagveld in Damyetta. Heel veel doden daar, iemand kwam net op telefoon op arabische jazeera en was HYSTERISCH. Hij vraagt gewoon om hulp omdat iedereen daar wordt afgeslacht.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:48 schreef rakotto het volgende:
Momenteel is het een slagveld in Damyetta. Heel veel doden daar, iemand kwam net op telefoon op arabische jazeera en was HYSTERISCH. Hij vraagt gewoon om hulp omdat iedereen daar wordt afgeslacht.
In Irak dachten ze daar anders over.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:48 schreef rakotto het volgende:
Op tv, en ik heb ziggo digitaal kan ik het zien op kanaal 511quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:48 schreef Daniel1976 het volgende:
voor de streamlozen. Nog steeds beelden van brandend gebouw
schiet niet op dat te cappen
Wat een fascistische klootzakken bij die overheidquote:
2011 babyquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:51 schreef Nibb-it het volgende:
Wel uniek, een revolutie live op televisie
doe eens F5quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:51 schreef Doler12 het volgende:
Hmmm is die uitgevallen?
http://english.aljazeera.net/watch_now/
http://english.aljazeera.net/watch_now/quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:51 schreef Ludacriss het volgende:
Iemand linkje van Al Jazeera. Met mijn Oma in Alexandrie gaat alles nog goed, mijn neef zit tussen de demonstranten. Nog niks van hem gehoord, hoop dat het goed gaat!
mooi dat het goed gaat met je oma. Hoop dat hetzelfde zal geleden voor je neef. sterktequote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:51 schreef Ludacriss het volgende:
Iemand linkje van Al Jazeera. Met mijn Oma in Alexandrie gaat alles nog goed, mijn neef zit tussen de demonstranten. Nog niks van hem gehoord, hoop dat het goed gaat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |