False flag eerder, de mensen denken dat ze aan hun kant staan en dan ineens niet meer.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:23 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja maar wie cairo heeft heeft egypte.
Daar wonen uhh 20 miljoen mensen ofzo (kan een miljoentje meer of minder zijn)
en de meest ontwikkelden
Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:23 schreef Boris_Karloff het volgende:
Hahaha, na 30 jaar is daar nog een idioot die daar in gelooft?
Van The Guardianquote:4.22pm: Army tanks are rolling into the centre of Cairo and Suez, al-Jazeera reports. Mubarak has supposedly ordered them in to restore order but people have been cheering the army hoping it will side with them against the police.
aardig brandjequote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Gebouw van de regerende partij:
[ afbeelding ]
verslaggever zei eerder dat ie wel bang was dat de zendmast er aan ging ergens dich bij dat gebouw moet ook een zender staanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:24 schreef Oorlogsheld het volgende:
Ik heb het idee dat de livestream elk moment weg kan zijn
Ik weet het niet, ik noemde al eerder het salaris van een soldaat tussen de 300 en 1000 pondquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
False flag eerder, de mensen denken dat ze aan hun kant staan en dan ineens niet meer.
Over het aankondigen van eventuele veranderingen. De man heeft 30 jaar de tijd gehad.quote:
Ik ook niet, spannend als een motherfucker dit.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:25 schreef KoosVogels het volgende:
Gekkenhuis. Geen idee hoe dit af gaat lopen.
Maar misschien willen ze liever dat ze hun baan behouden dan aan de mensen z'n kant staan en hun baan verliezen? Daarbij zijn die tanks ook wat waard..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:25 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik noemde al eerder het salaris van een soldaat tussen de 300 en 1000 pond
dat is dus tussen de 40 en 125 euro per maand!
De mensen zijn niet zo trouw
lolwut, een jaar later was de sjah dood.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:25 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Over het aankondigen van eventuele veranderingen. De man heeft 30 jaar de tijd gehad.
Een soort Bastille?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:24 schreef Daniel1976 het volgende:
kunnen ze paleis niet eens bestormen ofzo?
Zeg, ga eens deaud.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waarom heeft de US zo'n macht.. ik zeg een wereld revolutie voor de val van Amerika en die hele kutzooi daar. Tevens massale revolutie in Europa tegen de EU, dat zou de wereld enorm helpen.
Egypte is behoorlijk neutraal op het wereldtoneel. De luchmacht vliegt bijvoorbeeld met, amerikaanse, russische, chinese en franse vliegtuigenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:27 schreef no1uknow het volgende:
Vergeet niet hoeveel invloed de US heeft overal, helemaal niet als je kijkt naar de hoeveelheid geld die ze in Egypte hebben gepompt.
Wat is er mis met de eu?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waarom heeft de US zo'n macht.. ik zeg een wereld revolutie voor de val van Amerika en die hele kutzooi daar. Tevens massale revolutie in Europa tegen de EU, dat zou de wereld enorm helpen.
quote:I have seen riot police inside our building, unsure if they will enter our office. Al Jazeera English broadcasting live #egypt
Wat niet kun je beter zeggen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:29 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Wat is er mis met de eu?
Maar dat is een andere discussie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |