Niet alleen Rutte maar het merendeel van het volk bang in huis opgesloten in plaats van de straat op.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar even serieus, Dit soort uit de hand lopende dingen zouden bij ons in extreme gevallen gebeuren, Ik zie Mark Rutte bang in zijn torentje zitten.
Dat zeker.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:38 schreef KoosVogels het volgende:
Misschien ziek om te zeggen, maar ik had daar wel rond willen lopen als verslaggever.
Maar ik denk dat er wel een erg groot aantal gewonden valt..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Niet alleen Rutte maar het merendeel van het volk bang in huis opgesloten in plaats van de straat op.
Rot op man, je weet niet waar je het over hebt met je praatjes op het internet over revoluties en opstand.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Niet alleen Rutte maar het merendeel van het volk bang in huis opgesloten in plaats van de straat op.
Ik ben voorzien. Nog bedankt voor de link mensen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:40 schreef Daniel1976 het volgende:
heeft iedereen nu al beeld enzo of moeten we blijven cappen?
Ik ook.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:40 schreef Oorlogsheld het volgende:
ik zit gewoon te shaken hier... iemand nog meer last van?
Ook wel als mede-demonstrant.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:38 schreef KoosVogels het volgende:
Misschien ziek om te zeggen, maar ik had daar wel rond willen lopen als verslaggever.
Jepquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:40 schreef Oorlogsheld het volgende:
ik zit gewoon te shaken hier... iemand nog meer last van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |