Indrukwekkend idd!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:52 schreef -jos- het volgende:
Ze zijn aan het bidden, legendarische beelden.
capsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Demonstraties in Egypte #8 - Live op Al Jazeera
Doe die even weg.
Fuck this hij werkt niet meer bij mijquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:54 schreef raistlin6 het volgende:
http://english.aljazeera.net/watch_now/
Jaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Demonstraties in Egypte #8 - Live op Al Jazeera
Doe die even weg.
Ja.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:55 schreef Nibb-it het volgende:
Wordt er traangas op de biddende mensen geschoten?
Als de demonstranten opgejaagd gaan worden en bang/boos worden dan kan alles gebeuren.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:52 schreef rakotto het volgende:
Ik denk niet dat de Museum in gevaar is zoals zij het zeggen. Als er iets is wat de mensen in Egypte schaadt, dan is het hun historie... En zouden zij alles eraan doen nu om het te blussen.
geloof is voor veel mensen een bron van kracht in onzekere tijdenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:57 schreef GasTurbine het volgende:
Dat slaat toch nergens op.
biddende mensen tijdens een revolutie![]()
Men bid zelfs tijdens oorlogen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:57 schreef GasTurbine het volgende:
Dat slaat toch nergens op.
biddende mensen tijdens een revolutie![]()
Hebben de meesten wss scheit aanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:58 schreef Oorlogsheld het volgende:
check al dat verkeer... en er is een avondklok?
Net alsof mensen daar naar gaan luisteren. Egyptenaren zijn niet van verkeersregels en al helemaal niet van avondklokken!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:58 schreef Oorlogsheld het volgende:
check al dat verkeer... en er is een avondklok?
Je bent echt een watje he..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:00 schreef Oorlogsheld het volgende:
Heb al 15 sigaretten op binnen een uur...
Ja ik weet het, met rampen enzo zit ik ook altijd zo. Ik denk dat dat komt omdat in NL zo weinig gebeurdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je bent echt een watje he..Hoe zou het met jou moeten in een revolutie hier..
Die stream had ik vanmiddag. Toen ging 'ie op zwart en nu laat 'ie alles zien, behalve de rellen in Egyptequote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:03 schreef Daniel1976 het volgende:
http://edition.cnn.com/vi(...)tream=stream1&hpt=T1
Daar zie ik een of andere toespraak die zo begint? Maar met US vlag dus niet Mubarak neem ik aan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:03 schreef Daniel1976 het volgende:
http://edition.cnn.com/vi(...)tream=stream1&hpt=T1
Rechts staat een stream uit Cairo.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar zie ik een of andere toespraak die zo begint? Maar met US vlag dus niet Mubarak neem ik aan?
Zat er dik in hè.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:07 schreef Oorlogsheld het volgende:
Geen interessante aflevering van RTL nieuws
Ah ja, zonder audio. Nou das prima, audio van Al Jazeera, maar daar ist beeld niet veel meerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:06 schreef nattermann het volgende:
[..]
Rechts staat een stream uit Cairo.
Ja, echt ongelooflijkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:08 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Oude media he.
Die zeggen zoiets als ach er zijn wat relletjes.
ditquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waarom moet Amerika dan weer helpen..Dat snap ik niet he, ze bemoeien zich overal mee zonder vooruitgang te boeken.
Jammer dat de Nederlandse omroepen hiermee zo falenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:07 schreef Oorlogsheld het volgende:
Geen interessante aflevering van RTL nieuws
Nou of moebarak dondert omver, of hij neemt flink wraak straks..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:00 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf wat het resultaat is.
America, World Police enzoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom moet amerika er bij betrokken worden?het gaat om egypte...
kan je ook stream op zo ding bekijken??? en veel plezier daarquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:11 schreef remlof het volgende:
Damn ik moet zo weg. Nou ja, neem tablet wel mee om dit een beetje te volgen in de trein.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:09 schreef Olga het volgende:
[..]
JammerVoorspelbaar dat de Nederlandse omroepen hiermee zo falen
Inderdaad anders zal er weinig veranderenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:12 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Geweld lijkt mij toch echt de enige oplossing op dit moment...
Ze houden gewoon alle opties open. Leuk hoor, maar hou dan zo'n babbeltje niet als je niks te melden hebt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:13 schreef Ryan3 het volgende:
Ze reiken al de hand aan de regering die hierna komt...
Dat inderdaad. Zonde van de zendtijd.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:13 schreef Olga het volgende:
clinton had net zo goed niets kunnen zeggen
Ja inderdaad. Gelukkig kan je Al Jazeera via internet kijken.quote:
Het lijkt er vooralsnog op dat het leger Moebarak steunt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:10 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nou of moebarak dondert omver, of hij neemt flink wraak straks..
Tussen de regels door 'luisteren'...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze houden gewoon alle opties open. Leuk hoor, maar hou dan zo'n babbeltje niet als je niks te melden hebt.
Maar Mubarak is zelf een oude legerleider die ooit een regime omver heeft geworpen, dus volgens mij heeft hij wel goede contacten met het leger. En daar komt het toch op neer in zo'n situatie. Slaat het leger de opstand hard neer of kiezen ze de kant van de bevolking en moet het regime vluchten.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:12 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Geweld lijkt mij toch echt de enige oplossing op dit moment...
Wauw dat is goed nieuws!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:14 schreef rakotto het volgende:
Updates updates,
Arabische Aljazeera! Goed nieuws!
Een half miljoen mensen IN ALEXANDRIA zijn op straat. Ze protesteren en de politie is weg! De politie weigerde met scherp te schieten.
Mooi!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:14 schreef rakotto het volgende:
Updates updates,
Arabische Aljazeera! Goed nieuws!
Een half miljoen mensen IN ALEXANDRIA zijn op straat. Ze protesteren en de politie is weg! De politie weigerde met scherp te schieten.
Het leger kan/wil niks doen tegen tienduizenden mensen hoor. De revolutie is compleetquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar Mubarak is zelf een oude legerleider die ooit een regime omver heeft geworpen, dus volgens mij heeft hij wel goede contacten met het leger. En daar komt het toch op neer in zo'n situatie. Slaat het leger de opstand hard neer of kiezen ze de kant van de bevolking en moet het regime vluchten.
Er wordt anders aardig geschoten.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:15 schreef -jos- het volgende:
[..]
Het leger kan/wil niks doen tegen tienduizenden mensen hoor. De revolutie is compleet
quote:Thousands of protesters try to storm foreign ministry, state TV building in Cairo, defying curfew - AP
had je anders verwacht??? het is toch een scheinheilig zooitje al die wereldmachtenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:13 schreef Ryan3 het volgende:
Ze reiken al de hand aan de regering die hierna komt...
En de legerleiding zit in de vsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:15 schreef -jos- het volgende:
[..]
Het leger kan/wil niks doen tegen tienduizenden mensen hoor. De revolutie is compleet
Het zal niet de eerste massale revolutie zijn die gewoon wordt neergeslagen hoor. Als je het als leger maar lang genoeg volhoudt...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:15 schreef -jos- het volgende:
[..]
Roemenië 1989.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:16 schreef rakotto het volgende:
updates updates! Arabische Aljazeera
Duizenden mensen proberen nu de centrale televisiestation te bestormen in Cairo. En het gebouw van de buitenlandse zaken.
Super!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:16 schreef rakotto het volgende:
updates updates! Arabische Aljazeera
Duizenden mensen proberen nu de centrale televisiestation te bestormen in Cairo. En het gebouw van de buitenlandse zaken.
En VOL ookquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:18 schreef Ludacriss het volgende:
Wtf zag je die auto door de barricade heen rijden op CNN?
Keihardquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:18 schreef Ludacriss het volgende:
Dat.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:17 schreef Staal het volgende:
[..]
Super!
Bedankt voor je updates steeds.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:18 schreef Ludacriss het volgende:
Mensen die denken dat Mubarak al zo goed als weg isquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:15 schreef -jos- het volgende:
[..]
Chaos. Mubarak nog steeds niet met toespraak gekomen. Leger is in Suez en Alexandrie maar nog niet duidelijk aan welke kant ze staan.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:19 schreef no1uknow het volgende:
Kan iemand mij een update geven van de afgelopen 3 kwartier?
Nog meer chaos? Hoe komen die gewonden daar, door riot police? Meer info?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:19 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Chaos. Mubarak nog steeds niet met toespraak gekomen. Leger is in Suez en Alexandrie maar nog niet duidelijk aan welke kant ze staan.
Dat zijn geen gewonden, dat is een wegversperring.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:19 schreef Zith het volgende:
Er liggen nog steeds de gewonde/dode mensen
17.53 uur: Tanksquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:19 schreef no1uknow het volgende:
Kan iemand mij een update geven van de afgelopen 3 kwartier?
Ik denk een politie wagen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:20 schreef rakotto het volgende:
Ja, maar welke auto reed mensen onder? En ik zie geen gewonden...
Dat van mubarak verbaast me. Hij weet het zelf dus niet of zit ie al op het vliegtuig naar ???//quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:19 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Chaos. Mubarak nog steeds niet met toespraak gekomen. Leger is in Suez en Alexandrie maar nog niet duidelijk aan welke kant ze staan.
jaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:20 schreef Oorlogsheld het volgende:
zijn allemaal oude beelden toch nu op al jazeera...
Waar kan je nieuwe beelden zien?quote:
nu reklame op CNNquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:22 schreef no1uknow het volgende:
Wat gebeurt er op de beelden van CNN? Nog mensne die twitter in de gaten houden?
Ik ben naar CNN.com gegaan, daar op de homepage.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:22 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Waar kan je nieuwe beelden zien?
quote:acarvin Andy Carvin
by ProgGrrl
AlJaz: Alexanderia protesters cheer military, soldiers give thumbs up to them. Have they taken sides? #jan25
5 minutes ago
http://english.aljazeera.net/watch_now/quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:22 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Waar kan je nieuwe beelden zien?
Net bouw barricade, nu reclame voor één of andere vervoerder.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:22 schreef no1uknow het volgende:
Wat gebeurt er op de beelden van CNN? Nog mensne die twitter in de gaten houden?
dat trekt me laptop niet CNN op tv en AJ hierquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:23 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Check de stream op de website van CNN, dan krijg je webcam beelden!
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:23 schreef yvonne het volgende:
We gaan een tijdelijk forum openen voor deze kwestie(s)
YES!quote:TrellaLB Imad Bazzi
RT @noornet: Protestors have just stormed into the Foreign Ministry Building! #Egypt #Jan25
Net ook al.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:24 schreef no1uknow het volgende:
Zijn ze nou aan het vechten op de CNN stream?
Slimquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:23 schreef yvonne het volgende:
Jordanië zijn ook demonstraties.quote:
Dan zijn de onrusten binnen de kortste keren voorbij, getuige het Elfstedenforum en het Wikileaksforum.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:23 schreef yvonne het volgende:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:26 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dan zijn de onrusten binnen de kortste keren voorbij, getuige het Elfstedenforum en het Wikileaksforum.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:23 schreef yvonne het volgende:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:22 schreef no1uknow het volgende:
quote:admirim OMG! Is this really happening?! RT @ASLANmedia: #EGYPT: Reports say protesters have stormed gov't buildings. #jan25 #cairo
Midden Oostenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:27 schreef rakotto het volgende:
Ik hoop dat het goed gaat met mijn Familie in Alexandria.Geen contact tot nu toe.
en kan iemand de link posten naar de speciale sectie die net aangekondigd werd door de mods?
Hij is een held! Mooi dat hij okay is.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:27 schreef Ludacriss het volgende:
Mijn oma spreekt nu met mijn vader. Mijn neef is met zijn vrienden bij mijn oma gekomen. Hij heeft een wond aan zijn hand maar niks ernstigs. Zegt dat ie alleen gekomen is om te eten en daarna weer de straat op gaat.
Ja?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jordanië zijn ook demonstraties.
Jemen rommelt ook.
Libanon, Syrië, Algerije gaan ook nog wel.
Al 100 keer herhaald!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:27 schreef Toverheks het volgende:
Op Al Jazeera nu beelden van vanmiddag in Alexandrie, net vrijgegeven denk ik
sterkte ermee hopelijk is er morgen een nieuwe tijd aangebroken voor egyptequote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:27 schreef Ludacriss het volgende:
Mijn oma spreekt nu met mijn vader. Mijn neef is met zijn vrienden bij mijn oma gekomen. Hij heeft een wond aan zijn hand maar niks ernstigs. Zegt dat ie alleen gekomen is om te eten en daarna weer de straat op gaat.
Mijn oma komt ook uit Alex. Weet niet hoe maar mijn vader heeft haar net gesproken. Zegt dat het Leger de stad in is gekomen en dat het totale chaos is. Probeer landlijnen te bellen en geen mobiel!!!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:27 schreef rakotto het volgende:
Ik hoop dat het goed gaat met mijn Familie in Alexandria.Geen contact tot nu toe.
en kan iemand de link posten naar de speciale sectie die net aangekondigd werd door de mods?
www.cnn.com en dan op dat playknopje drukken!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:29 schreef Oorlogsheld het volgende:
Ik heb nu nergens meer live beelden
dat idd.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:29 schreef Cat22 het volgende:
Sterkte voor alle mensen die daar kennissen/familie hebben zitten. Het zullen spannende tijden zijn voor jullie.
sluit me daar bij aan.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:29 schreef Cat22 het volgende:
Sterkte voor alle mensen die daar kennissen/familie hebben zitten. Het zullen spannende tijden zijn voor jullie.
http://edition.cnn.com/vi(...)tream=stream3&hpt=C1quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:29 schreef Oorlogsheld het volgende:
Wat een sneeuwbal. Geweldig.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jordanië zijn ook demonstraties.
Jemen rommelt ook.
Libanon, Syrië, Algerije gaan ook nog wel.
Doelde op live beelden vanaf de straat zeg maar.. maar op tv lijken het wel live beelden nuquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:30 schreef no1uknow het volgende:
[..]
www.cnn.com en dan op dat playknopje drukken!
http://english.aljazeera.net/watch_now/quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:29 schreef Oorlogsheld het volgende:
Revolutie in Egypte, de highlightsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:27 schreef rakotto het volgende:
Dat iddquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:29 schreef Cat22 het volgende:
oh nee het is iets anders maar branden doet het welquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:32 schreef Toverheks het volgende:
de barricade die ze hadden gebouwd staat nu in de fik
Een politiebusje.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh nee het is iets anders maar branden doet het wel
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:33 schreef Onverlaatje het volgende:
Twitter:
Mubarak's party HQ on fire.Risk that #egypt National Museum http://bit.ly/hvFulV beside it will catch fire.This is where Tutankhamun is kept
Ik mag toch hopen van niet. Dat is werelderfgoed.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:33 schreef Onverlaatje het volgende:
Twitter:
Mubarak's party HQ on fire.Risk that #egypt National Museum http://bit.ly/hvFulV beside it will catch fire.This is where Tutankhamun is kept
Nogsteeds in de fik (Al Jazeera)quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:34 schreef Oorlogsheld het volgende:
iemand een update over die brand in dat regeringsgebouw?
Hoe? Zie die chaos. Ik hoop dat de egyptenaren zo slim zijn hun nationale schatten niet te verpesten... Zowel om de historische als toeristische waarde. Het is al een arm land, als het toerisme wegvalt dan hebben ze nóg minderquote:
fikt aardig en pal aan de overkant staat ook de boel in de fik, ze vrezen voor het Museum daar in de buurtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:34 schreef Oorlogsheld het volgende:
iemand een update over die brand in dat regeringsgebouw?
Alsof je daar rekening mee gaat houden in zo'n chaos.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:35 schreef Loveless85 het volgende:
Hoe? Zie die chaos. Ik hoop dat de egyptenaren zo slim zijn hun nationale schatten niet te verpesten... Zowel om de historische als toeristische waarde. Het is al een arm land, als het toerisme wegvalt dan hebben ze nóg minder
Het zou dom zijn het niet te doen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:36 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Alsof je daar rekening mee gaat houden in zo'n chaos.
Fuck de toeristen, ze denken aan vrijheid.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het zou dom zijn het niet te doen.
Dus het risico is op zich niet erg hoog?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:36 schreef rakotto het volgende:
Er is best een behoorlijke open afstand tussen de museum en dat regeringsgebouw.
museum ligt aan het plein aan de overkant van de brug loopt welzeker gevaarquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:37 schreef Olga het volgende:
[..]
Dus het risico is op zich niet erg hoog?
Het gaat niet om de toeristen, maar hun eigen cultureel erfgoed.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:37 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Fuck de toeristen, ze denken aan vrijheid.
Doh. Maar toerisme is een van de grootste inkomstenbronnen van het land. En buiten dat, het zijn hún nationale schatten. Dat je TV-stations en overheidsgebouwen in de fik steekt snap ik...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:37 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Fuck de toeristen, ze denken aan vrijheid.
LOLquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:26 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dan zijn de onrusten binnen de kortste keren voorbij, getuige het Elfstedenforum en het Wikileaksforum.
of gooit er nog een beetje benzine op kan ookquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:38 schreef Toverheks het volgende:
Staat nu 1 persoon het busje te blussen met een emmer water
Zonder toeristen geen eten in egyptequote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Doh. Maar toerisme is een van de grootste inkomstenbronnen van het land. En buiten dat, het zijn hún nationale schatten. Dat je TV-stations en overheidsgebouwen in de fik steekt snap ik...
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:38 schreef Toverheks het volgende:
Staat nu 1 persoon het busje te blussen met een emmer water
Precies, en ik was er anderhalve maand geleden nog en die mensen snappen dat ook heel goedquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:39 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Zonder toeristen geen eten in egypte
Duh, maar daar geef je als individueel niets om in een situatie als deze, who gives a fucking shit om een mummie als je broeders kogels vangen voor hun vrijheid.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Doh. Maar toerisme is een van de grootste inkomstenbronnen van het land. En buiten dat, het zijn hún nationale schatten. Dat je TV-stations en overheidsgebouwen in de fik steekt snap ik...
Das handig, dan heb je straks vrijheid maar nóg minder te vretenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:39 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Duh, maar daar geef je als individueel niets om in een situatie als deze, who gives a fucking shit om een mummie als je broeders kogels vangen voor hun vrijheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |