http://edition.cnn.com/vi(...)tream=stream3&hpt=C1quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:29 schreef Oorlogsheld het volgende:
Ik heb nu nergens meer live beelden
Wat een sneeuwbal. Geweldig.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jordanië zijn ook demonstraties.
Jemen rommelt ook.
Libanon, Syrië, Algerije gaan ook nog wel.
Doelde op live beelden vanaf de straat zeg maar.. maar op tv lijken het wel live beelden nuquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:30 schreef no1uknow het volgende:
[..]
www.cnn.com en dan op dat playknopje drukken!
http://english.aljazeera.net/watch_now/quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:29 schreef Oorlogsheld het volgende:
Ik heb nu nergens meer live beelden
Revolutie in Egypte, de highlightsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:27 schreef rakotto het volgende:
Ik hoop dat het goed gaat met mijn Familie in Alexandria.Geen contact tot nu toe.
en kan iemand de link posten naar de speciale sectie die net aangekondigd werd door de mods?
Dat iddquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:29 schreef Cat22 het volgende:
Sterkte voor alle mensen die daar kennissen/familie hebben zitten. Het zullen spannende tijden zijn voor jullie.
oh nee het is iets anders maar branden doet het welquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:32 schreef Toverheks het volgende:
de barricade die ze hadden gebouwd staat nu in de fik
Een politiebusje.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh nee het is iets anders maar branden doet het wel
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:33 schreef Onverlaatje het volgende:
Twitter:
Mubarak's party HQ on fire.Risk that #egypt National Museum http://bit.ly/hvFulV beside it will catch fire.This is where Tutankhamun is kept
Ik mag toch hopen van niet. Dat is werelderfgoed.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:33 schreef Onverlaatje het volgende:
Twitter:
Mubarak's party HQ on fire.Risk that #egypt National Museum http://bit.ly/hvFulV beside it will catch fire.This is where Tutankhamun is kept
Nogsteeds in de fik (Al Jazeera)quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:34 schreef Oorlogsheld het volgende:
iemand een update over die brand in dat regeringsgebouw?
Hoe? Zie die chaos. Ik hoop dat de egyptenaren zo slim zijn hun nationale schatten niet te verpesten... Zowel om de historische als toeristische waarde. Het is al een arm land, als het toerisme wegvalt dan hebben ze nóg minderquote:
fikt aardig en pal aan de overkant staat ook de boel in de fik, ze vrezen voor het Museum daar in de buurtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:34 schreef Oorlogsheld het volgende:
iemand een update over die brand in dat regeringsgebouw?
Alsof je daar rekening mee gaat houden in zo'n chaos.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:35 schreef Loveless85 het volgende:
Hoe? Zie die chaos. Ik hoop dat de egyptenaren zo slim zijn hun nationale schatten niet te verpesten... Zowel om de historische als toeristische waarde. Het is al een arm land, als het toerisme wegvalt dan hebben ze nóg minder
Het zou dom zijn het niet te doen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:36 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Alsof je daar rekening mee gaat houden in zo'n chaos.
Fuck de toeristen, ze denken aan vrijheid.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het zou dom zijn het niet te doen.
Dus het risico is op zich niet erg hoog?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:36 schreef rakotto het volgende:
Er is best een behoorlijke open afstand tussen de museum en dat regeringsgebouw.
museum ligt aan het plein aan de overkant van de brug loopt welzeker gevaarquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:37 schreef Olga het volgende:
[..]
Dus het risico is op zich niet erg hoog?
Het gaat niet om de toeristen, maar hun eigen cultureel erfgoed.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:37 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Fuck de toeristen, ze denken aan vrijheid.
Doh. Maar toerisme is een van de grootste inkomstenbronnen van het land. En buiten dat, het zijn hún nationale schatten. Dat je TV-stations en overheidsgebouwen in de fik steekt snap ik...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:37 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Fuck de toeristen, ze denken aan vrijheid.
LOLquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:26 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dan zijn de onrusten binnen de kortste keren voorbij, getuige het Elfstedenforum en het Wikileaksforum.
of gooit er nog een beetje benzine op kan ookquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:38 schreef Toverheks het volgende:
Staat nu 1 persoon het busje te blussen met een emmer water
Zonder toeristen geen eten in egyptequote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Doh. Maar toerisme is een van de grootste inkomstenbronnen van het land. En buiten dat, het zijn hún nationale schatten. Dat je TV-stations en overheidsgebouwen in de fik steekt snap ik...
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:38 schreef Toverheks het volgende:
Staat nu 1 persoon het busje te blussen met een emmer water
Precies, en ik was er anderhalve maand geleden nog en die mensen snappen dat ook heel goedquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:39 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Zonder toeristen geen eten in egypte
Duh, maar daar geef je als individueel niets om in een situatie als deze, who gives a fucking shit om een mummie als je broeders kogels vangen voor hun vrijheid.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Doh. Maar toerisme is een van de grootste inkomstenbronnen van het land. En buiten dat, het zijn hún nationale schatten. Dat je TV-stations en overheidsgebouwen in de fik steekt snap ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |