quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:54 schreef C_N het volgende:
[..]
ze zijn al weer thuis ging om een incursie . op een plek waar de ,ortieren werden afgeschooten dat hebben ze strak gemaakt zo dat ze deze omgeving in de gaten kunnen houden .
staat er idd een beetje raar bijquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:28 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
sorry maar hier kan ik helemaal niets van maken
Hij kan anders prima schelden en users afmaken als het hem uitkomt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:35 schreef Nibb-it het volgende:
Hijj doet z'n best hij spreekt normaal gesproken Hebreeuws. Give him a break.
half uur geleden al ,quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:35 schreef Nibb-it het volgende:
Hij doet z'n best hij spreekt normaal gesproken Hebreeuws. Give him a break.
Melding van een qassam zonet.
Grappig dat jij dit zegt papiertjequote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hij kan anders prima schelden en users afmaken als het hem uitkomt.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hij kan anders prima schelden en users afmaken als het hem uitkomt.
Hoeraquote:Qassam launched at Sderot explodes in Gaza strip
Palestinians fired Qassam rockets at Sderot Tuesday but they exploded within the Gaza strip. The Color Red siren system was activated. (Shmulik Hadad) (via)
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:45 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik vind dit artikel wel gedurfd, "razzia" "bezettingsmacht" zijn wel pittige woorden om te gebruiken, begint de nederlandse media ook eindelijk meer objectief te worden in het conflict?
Heel objectief jaquote:De Volkskrant:
1. Aantal citaten: pro-Palestijns (Pal: 60%, Isr: 40%)
2. Locatie berichtgeving: evenwichtig (Pal: 42%, Isr: 58%)
3. Noemen slachtoffers: pro-Palestijns (Pal: 67%, Isr: 33%)
4. Personaliseren sl.offers: evenwichtig (Pal: 50%, Isr: 50%)
5. Negatieve terminologie: pro-Palestijns (Pal: 30%, Isr: 70%)
6. Positieve terminologie: pro-Palestijns (Pal: 67%, Isr: 33%)
7. Citaten int. politici: pro-Palestijns (Pal: 79%, Isr: 21%)
8. Koppen: pro-Palestijns (Pal: 69%, Isr: 31%)
9. Referentie geschiedenis: pro-Palestijns (Pal: 67%, Isr: 33%)
(via)
De nacht is nog jongquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:23 schreef Im.Kant. het volgende:
Ja lekker, cup-a-soup erbij. Nu alleen nog papier die iets hilarisch post en mijn nacht is compleet.
Dat verklaard een hoopquote:5. Negatieve terminologie: pro-Palestijns (Pal: 30%, Isr: 70%)
Nou, als mijn familie zo stom zou zijn om land van anderen af te pakken, zou ik ze streng tot de orde roepen. En als ze niet zouden luisteren, dan bekijken ze het maar. Dan moeten ze ook niet klagen en janken als ze problemen krijgen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:45 schreef C_N het volgende:
[..]
je zou heel blij zij als ze dit deden .als het jou familie zou gebeuren.
er is DNA en dan woorden de verdachten voor DNA getest . weet je het gebeurd zelfs in holland las ik DNA testen
Waar woon je danquote:Op woensdag 30 maart 2011 01:53 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nou, als mijn familie zo stom zou zijn om land van anderen af te pakken, zou ik ze streng tot de orde roepen. En als ze niet zouden luisteren, dan bekijken ze het maar. Dan moeten ze ook niet klagen en janken als ze problemen krijgen.
En met Holland heb ik niks te maken.
Gaza was toch teruggegeven?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:39 schreef C_N het volgende:
[..]
staat er idd een beetje raar bij
oke de tanks waar dit stukje omging. zijn alweer thuis . ze hebben een stukje plat gemaakt met bulldozers. zo dat ze de plek in de gaten kunnen houden .van uit Israel , wand vanaf deze plek werden de mortieren afgeschoten verleden week .
Gelderland.quote:
Ik meende uit je post op te maken dat je in het buitenland woonde, misinterpretatie van mijn kant dan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:57 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Gelderland.
En geboren in Noord-Brabant.
Toegegeven: mijn moeder is Zuid-Hollandse.
En dat was toch landbouwgrond, dat die idioten platschoven.quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:56 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Gaza was toch teruggegeven?
Hebreeuws is kennelijk een soort kromspraak.
Teruggegeven betekent dat je naar believen kunt komen platbulldozeren.
Nooit meer vergeten: Holland is slechts een deel van Nederland.quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:58 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik meende uit je post op te maken dat je in het buitenland woonde, misinterpretatie van mijn kant dan.
Bedankt Kees voor deze opheldering.quote:Op woensdag 30 maart 2011 02:00 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nooit meer vergeten: Holland is slechts een deel van Nederland.
Niet naar believen. Als je iemand een stuk land teruggeeft is het wel zo aardig als de nieuwe eigenaar daar geen raketlanceerinstallaties gericht tegen jou op plaatst.quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:56 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Gaza was toch teruggegeven?
Hebreeuws is kennelijk een soort kromspraak.
Teruggegeven betekent dat je naar believen kunt komen platbulldozeren.
Heb je enig idee hoe vaak Hamas-mortiergranaten en Qassam raketjes zowel Palestijnse als Israëlische landbouwgrond 'omploegen'?quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:59 schreef Kees22 het volgende:
[..]
En dat was toch landbouwgrond, dat die idioten platschoven.
Godverdomme!
Tja mierenneuken kunnen Hollanders Nederlanders als geen ander he.quote:Op woensdag 30 maart 2011 02:00 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nooit meer vergeten: Holland is slechts een deel van Nederland.
Zoals een school of een moskee, bijvoorbeeld. Kunnen ze naderhand lekker zeuren bij de VN als de IAF een strike uitvoert.quote:Op woensdag 30 maart 2011 02:04 schreef Im.Kant. het volgende:
Heb je enig idee hoe vaak Hamas-mortiergranaten en Qassam raketjes zowel Palestijnse als Israëlische landbouwgrond 'omploegen'?- Een stuk vaker dan de Israëlische bulldozers in ieder geval. En vanaf dat stuk grond werden raketten afgeschoten op Israël. Moeten ze maar een betere plaats uitzoeken.
Teruggeven van gestolen goed aan de rechtmatige eigenaar.quote:Op woensdag 30 maart 2011 02:04 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Niet naar believen. Als je iemand een stuk land teruggeeft is het wel zo aardig als de nieuwe eigenaar daar geen raketlanceerinstallaties gericht tegen jou op plaatst.
Onafhankelijk onderzoek van de VN is duidelijk genoeg.quote:Op woensdag 30 maart 2011 02:10 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Zoals een school of een moskee, bijvoorbeeld. Kunnen ze naderhand lekker zeuren bij de VN als de IAF een strike uitvoert.
quote:Op 5 januari werd Israël ervan beschuldigd dat het twee scholen, die onderdeel uitmaakten van een VN-project, had gebombardeerd. Dit bericht zorgde wereldwijd voor veel ophef. In de school bevonden zich honderden inwoners van Gaza die in het VN-gebouw een veilig heenkomen hadden gezocht. Volgens de Israëlische strijdkrachten werd er vanuit de buurt van de school met mortieren geschoten door Hamasstrijders. De IDF stelde dat het niet de scholen had bestookt maar dat het mortiervuur in de buurt van de scholen had beantwoord. De schade aan de gebouwen zou niet door Israëlisch vuur zijn veroorzaakt, aldus de IDF. Buurtbewoners bevestigden aan het persbureau AP dat zij hadden gezien hoe een groepje Hamasstrijders vanuit de nabijheid van de school een salvo mortiergranaten op Israëlische posities afschoten. Een maand later, op 6 februari 2009, erkende de VN dat de scholen niet waren getroffen door Israëlische bombardementen. De onthulling kwam nadat een Canadees dagblad na interviews met Palestijnen had gerapporteerd dat de 43 omgekomen personen zich allen buiten de school hadden bevonden. Ook het aantal van 42 doden schijnt te zijn aangedikt. De Gaza Coordination and Liaison Administration (CLA) van het Israëlische leger maakte na een uitgebreid onderzoek bekend dat 12 doden waren gevallen, waarvan slechts 3 burgers. De namen werden vrijgegeven.
De Israëlische regering noemde de gebeurtenissen rond de school "een extreem voorbeeld van hoe Hamas opereert". Een woordvoerder van de regering zei: "Als je een VN-gebouw bezet dan neem je de mensen in gijzeling, ga je daarna schieten vanuit of in de buurt van het gebouw op Israëlische soldaten, dan trek je tegenvuur aan." Door Israël werd het voorval gezien als "een bewijs dat Hamas zich verstopt tussen burgers".
quote:Op woensdag 30 maart 2011 02:18 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Teruggeven van gestolen goed aan de rechtmatige eigenaar.
En dan nog: teruggeven is teruggeven. Niet zeiken.
Nu laat je natuurlijk wel de resultaten van de christelijke bladen weg. Ik ga die niet opzoeken, maar volgens onderzoeker lijken die in het voordeel van Israël uit te vallen. Een onderzoek door een christen die zelf al schrijft dat het lastig meten isquote:
Die christelijke kranten staan in dat bronartikel. Ik had de VK alleen gepost omdat daar het artikel uit kwam.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Nu laat je natuurlijk wel de resultaten van de christelijke bladen weg. Ik ga die niet opzoeken, maar volgens onderzoeker lijken die in het voordeel van Israël uit te vallen. Een onderzoek door een christen die zelf al schrijft dat het lastig meten is
Ja maar ja, je voert die krant aan als bewijs dat de media vaker de kant van de Palestijnen kiezen. Zo kun je dat dus niet stellen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:08 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Die christelijke kranten staan in dat bronartikel. Ik had de VK alleen gepost omdat daar het artikel uit kwam.
Niet de media, de Volkskrant.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar ja, je voert die krant aan als bewijs dat de media vaker de kant van de Palestijnen kiezen. Zo kun je dat dus niet stellen.
Overigens herinner ik me nog dat de Volkskrant ook niet altijd zo was, maar gaandeweg groeit de aandacht voor de Palestijnen.
Slayage heeft het over 'de media', en dat weerleg jij met de Volkskrant. Misschien bedoelde je het niet zo, maar je wekt daarmee de indruk dat volgens jou 'de media' eenzijdig rapporteren.quote:
Israël en de rest van de wereld, dat valt al niet te combineren. Als ze het hebben over 'hun land' dan beroepen ze zich op de VN. Als er een resolutie is die ze niet bevalt, hebben ze schijt aan de rest van de wereld. Als Iran een kerncentrale wil bouwen is het hek van de dam, Israël geeft al jaren geen openheid over hun nucleaire ambities.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:57 schreef Dlocks het volgende:
Nee, want Nederland en de rest van de wereld erkennen die landen. Maar goed, na hoeveel jaar komt dat recht te vervallen? Of met andere woorden, hoe lang moet Israël die muur laten staan voordat ze Israël gewoon weer Israël mogen noemen en de Palestijnen er niets meer te zoeken hebben.
Jij moet in een raar huis wonen dan.quote:
Ik deel mijn muur met mijn buren, buiten dat is die muur om mijn buren te beschermen tegen mijn oerwoudgeluiden.quote:
Hij had het over de 'gedrufde uitspraken' oid van de Volkskrant. De media in Nederland is een beetje fifty-fifty qua pro-Israël of pro-Palestina.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Slayage heeft het over 'de media', en dat weerleg jij met de Volkskrant. Misschien bedoelde je het niet zo, maar je wekt daarmee de indruk dat volgens jou 'de media' eenzijdig rapporteren.
VN is niet meer onafhankelijk te noemen, net als de NAVO niet meer onafhankelijk is..quote:Op woensdag 30 maart 2011 02:19 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Onafhankelijk onderzoek van de VN is duidelijk genoeg.
Schelden is niet netjes.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:38 schreef zwaardegekste het volgende:
edit: en de Volkskrant is huichelachtige linkse media, die maar wat graag onze pally-vriendjes een slachtofferrolletje aanmeten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |