Misschien een idee voor een volgend deel? Dan kun jij weer een nieuwe banner makenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:02 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Nee, maar dit topic gaat over Gaza. Anders had ik het wel Gaza en de Westbank genoemd of zo. Ik had het geopend nav de vele raketaanvallen en de daaropvolgende Israëlische airstrikes vorige week.
Ik kan wel aan een mod vragen of de TT veranderd kan worden, maken we er gewoon een Israël - Palestijnse gebieden topic van. Maar dan zijn we enigszins dubbel bezig want die loopt reeds in NWS.
En nu ga ik eten
je zou heel blij zij als ze dit deden .als het jou familie zou gebeuren.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze nemen van willekeurige Palestijnen DNA tests, maar je mag het geen razzia noemen?
Nee, DNA testen zijn niet heilig en in dit geval nutteloos als het gezin is vermoord door een Thai.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:45 schreef C_N het volgende:
[..]
je zou heel blij zij als ze dit deden .als het jou familie zou gebeuren.
er is DNA en dan woorden de verdachten voor DNA getest . weet je het gebeurd zelfs in holland las ik DNA testen
ze zijn al weer thuis de tanks en de buldozers ging om een incursie . op een plek waar de mortieren werden afgeschooten dat hebben ze strak gemaakt zo dat ze deze omgeving in de gaten kunnen houden .quote:
Eckt duidelijkere reacties plaatsen man, ik snap er niks van.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:45 schreef C_N het volgende:
[..]
je zou heel blij zij als ze dit deden .als het jou familie zou gebeuren.
er is DNA en dan woorden de verdachten voor DNA getest . weet je het gebeurd zelfs in holland las ik DNA testen
met jou val echt niet normaal te lullen he .jij heb een ding gemeen met joden . en je weet wat..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, DNA testen zijn niet heilig en in dit geval nutteloos als het gezin is vermoord door een Thai.
Dus dit is een nutteloze razzia
Ik ben gewoon een individu. Ik ben niet iemand die mensen discrimineert op afkomst, dat doe jij.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:57 schreef C_N het volgende:
[..]
met jou val echt niet normaal te lullen he .jij heb een ding gemeen met joden . en je weet wat..
ow ja denk je, thanks ben blij dat JIJ dit zeg.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een individu. Ik ben niet iemand die mensen discrimineert op afkomst, dat doe jij.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:54 schreef C_N het volgende:
[..]
ze zijn al weer thuis ging om een incursie . op een plek waar de ,ortieren werden afgeschooten dat hebben ze strak gemaakt zo dat ze deze omgeving in de gaten kunnen houden .
staat er idd een beetje raar bijquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:28 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
sorry maar hier kan ik helemaal niets van maken
Hij kan anders prima schelden en users afmaken als het hem uitkomt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:35 schreef Nibb-it het volgende:
Hijj doet z'n best hij spreekt normaal gesproken Hebreeuws. Give him a break.
half uur geleden al ,quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:35 schreef Nibb-it het volgende:
Hij doet z'n best hij spreekt normaal gesproken Hebreeuws. Give him a break.
Melding van een qassam zonet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |