quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:54 schreef C_N het volgende:
[..]
ze zijn al weer thuis ging om een incursie . op een plek waar de ,ortieren werden afgeschooten dat hebben ze strak gemaakt zo dat ze deze omgeving in de gaten kunnen houden .
staat er idd een beetje raar bijquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:28 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
sorry maar hier kan ik helemaal niets van maken
Hij kan anders prima schelden en users afmaken als het hem uitkomt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:35 schreef Nibb-it het volgende:
Hijj doet z'n best hij spreekt normaal gesproken Hebreeuws. Give him a break.
half uur geleden al ,quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:35 schreef Nibb-it het volgende:
Hij doet z'n best hij spreekt normaal gesproken Hebreeuws. Give him a break.
Melding van een qassam zonet.
Grappig dat jij dit zegt papiertjequote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hij kan anders prima schelden en users afmaken als het hem uitkomt.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hij kan anders prima schelden en users afmaken als het hem uitkomt.
Hoeraquote:Qassam launched at Sderot explodes in Gaza strip
Palestinians fired Qassam rockets at Sderot Tuesday but they exploded within the Gaza strip. The Color Red siren system was activated. (Shmulik Hadad) (via)
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:45 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik vind dit artikel wel gedurfd, "razzia" "bezettingsmacht" zijn wel pittige woorden om te gebruiken, begint de nederlandse media ook eindelijk meer objectief te worden in het conflict?
Heel objectief jaquote:De Volkskrant:
1. Aantal citaten: pro-Palestijns (Pal: 60%, Isr: 40%)
2. Locatie berichtgeving: evenwichtig (Pal: 42%, Isr: 58%)
3. Noemen slachtoffers: pro-Palestijns (Pal: 67%, Isr: 33%)
4. Personaliseren sl.offers: evenwichtig (Pal: 50%, Isr: 50%)
5. Negatieve terminologie: pro-Palestijns (Pal: 30%, Isr: 70%)
6. Positieve terminologie: pro-Palestijns (Pal: 67%, Isr: 33%)
7. Citaten int. politici: pro-Palestijns (Pal: 79%, Isr: 21%)
8. Koppen: pro-Palestijns (Pal: 69%, Isr: 31%)
9. Referentie geschiedenis: pro-Palestijns (Pal: 67%, Isr: 33%)
(via)
De nacht is nog jongquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:23 schreef Im.Kant. het volgende:
Ja lekker, cup-a-soup erbij. Nu alleen nog papier die iets hilarisch post en mijn nacht is compleet.
Dat verklaard een hoopquote:5. Negatieve terminologie: pro-Palestijns (Pal: 30%, Isr: 70%)
Nou, als mijn familie zo stom zou zijn om land van anderen af te pakken, zou ik ze streng tot de orde roepen. En als ze niet zouden luisteren, dan bekijken ze het maar. Dan moeten ze ook niet klagen en janken als ze problemen krijgen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:45 schreef C_N het volgende:
[..]
je zou heel blij zij als ze dit deden .als het jou familie zou gebeuren.
er is DNA en dan woorden de verdachten voor DNA getest . weet je het gebeurd zelfs in holland las ik DNA testen
Waar woon je danquote:Op woensdag 30 maart 2011 01:53 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nou, als mijn familie zo stom zou zijn om land van anderen af te pakken, zou ik ze streng tot de orde roepen. En als ze niet zouden luisteren, dan bekijken ze het maar. Dan moeten ze ook niet klagen en janken als ze problemen krijgen.
En met Holland heb ik niks te maken.
Gaza was toch teruggegeven?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:39 schreef C_N het volgende:
[..]
staat er idd een beetje raar bij
oke de tanks waar dit stukje omging. zijn alweer thuis . ze hebben een stukje plat gemaakt met bulldozers. zo dat ze de plek in de gaten kunnen houden .van uit Israel , wand vanaf deze plek werden de mortieren afgeschoten verleden week .
Gelderland.quote:
Ik meende uit je post op te maken dat je in het buitenland woonde, misinterpretatie van mijn kant dan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:57 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Gelderland.
En geboren in Noord-Brabant.
Toegegeven: mijn moeder is Zuid-Hollandse.
En dat was toch landbouwgrond, dat die idioten platschoven.quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:56 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Gaza was toch teruggegeven?
Hebreeuws is kennelijk een soort kromspraak.
Teruggegeven betekent dat je naar believen kunt komen platbulldozeren.
Nooit meer vergeten: Holland is slechts een deel van Nederland.quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:58 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik meende uit je post op te maken dat je in het buitenland woonde, misinterpretatie van mijn kant dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |