quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:25 schreef LadyBlack het volgende:
Ga je naar het concert van Adele MM?
Nee, ik ga mijn whiskies ook nog niet bekend maken...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:25 schreef Nembrionic het volgende:
Iemand interesse in welke bieren er morgen langskomen?
Nicequote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb strontmazzel dat ik om 10.00 uur scherp er 2 kaarten uit kon halen, daarna stortte het ticketsysteem in...
Ssst! Mijn opzetjequote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik ga mijn whiskies ook nog niet bekend maken...
Hou maar als verrassing.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:25 schreef Nembrionic het volgende:
Iemand interesse in welke bieren er morgen langskomen?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:27 schreef Diaan73 het volgende:
Die TT![]()
ik drink beide niet trouwens.
Ow en Nah Neh Nah van Vaya Con Dias vind ik echt een![]()
-nummer...
Too late...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:31 schreef Nembrionic het volgende:
Vaya Con Dios moeten ze vanaf blijven
Wilde even kijken of je echt bezopen was.quote:
Ik hoorde hier in het bedrijf dat zorginstellingen die passen langer in gebruik willen houden om jaarlijkse kosten te besparen. Maar weet niet of er op die van jou nog een geldigheidsdatum staat?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:38 schreef Etcetera het volgende:
Hoi Laffer en Cynix
Nieuwe donorpas is binnen en Univé heeft zowaar een keer een zorgpas van fatsoenlijke kwaliteit geleverd
Jajaja... volgens mij ben je zelf stiekem al aan de whisky!!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wilde even kijken of je echt bezopen was.
Verzoek is al richting laffer en Cynix om te corrigeren...
Vervaldatum is 31 december 2013, had ik nog niet eens gezienquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik hoorde hier in het bedrijf dat zorginstellingen die passen langer in gebruik willen houden om jaarlijkse kosten te besparen. Maar weet niet of er op die van jou nog een geldigheidsdatum staat?
er staat 3x jaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jajaja... volgens mij ben je zelf stiekem al aan de whisky!!
Zo zonde vind ik dat. Egypte is een prachtig land. Ze maken het zo zelf kapot.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:08 schreef Nembrionic het volgende:
Het gaat lekker in Egypte en randgebieden...
Snap je waarom ik dat Midden-Oosten e.o. over wil slaan tijdens een wereldreis...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:08 schreef Nembrionic het volgende:
Het gaat lekker in Egypte en randgebieden...
Absoluut, maar Egypte is Afrikaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Snap je waarom ik dat Midden-Oosten e.o. over wil slaan tijdens een wereldreis...
Eehm wat? Ze hebben daar een dictator die ze weg willen hebben en jij vind het gek dat ze daar nu tegen protesteren?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zo zonde vind ik dat. Egypte is een prachtig land. Ze maken het zo zelf kapot.
Daarom ook 'en omstreken'...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Absoluut, maar Egypte is Afrika
Dat heb je mij niet horen zeggen...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Absoluut, maar Egypte is Afrika
En de standaard pyramides e.d. zou ik toch wel graag willen zien.
De rest van die landen niet eigenlijk.
[..]
Eehm wat? Ze hebben daar een dictator die ze weg willen hebben en jij vind het gek dat ze daar nu tegen protesteren?
Nu ook even dat geloof en die rituelen aan de kant en ik ga er wel heen op wereldreis...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:24 schreef Nembrionic het volgende:
...
Allemaal mooi als gevolg van het gedoe in Tunesie. Ietd wat ik ook wel mooi vind
Ik heb geen piste gezien hoor. Ben in Wenen geweest.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar je bent dus wel al terug?
Dacht dat je morgen zo koud van de piste binnen kwam glijden...
Wat moet je er anders doen dan dat of duiken en snorkelen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:25 schreef Diaan73 het volgende:
De standaard pyramides + de Sfinx zijnen o zo kolossaal in het echt, maar ook Luxor is erg mooi hoor. Niet vergeten als je ooit naar Egypte gaat.
Bel desnoods even als je op Sloterdijk staat, dan pikken we je op.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:27 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik heb geen piste gezien hoor. Ben in Wenen geweest.
Of ik morgen (op tijd) ben zal meer afhangen van mijn werk en in hoeverre men in mijn afwezigheid er voor gezorgd heeft dat ik morgen 'gewoon' om 1600 de deur kan dichttrekken.
Nou er zijn genoeg mensen die daar een hotel boeken en twee weken lang aan het zwembad of privé strand (want dat hebben veel hotels) gaan zitten.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat moet je er anders doen dan dat of duiken en snorkelen?
Het museum in Cairo bezoekenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik neem de bus vanaf Schipholquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bel desnoods even als je op Sloterdijk staat, dan pikken we je op.
Die bus rijdt niet zo vaak in het weekend...
Kamelenritjes, woestijncross, cruiseboot, zandhappen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Politieke gevangenen zijn vrijgelaten, verboden partijen weer toegestaan en meer van dat soort dingen. Ik ben benieuwd hoe het uitpakt. Maar ik denk dat je het nog niet op je lijstje hoeft te zettenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu ook even dat geloof en die rituelen aan de kant en ik ga er wel heen op wereldreis...
Een tocht door de woestijn maken, langs de oases van Baharyia, Dakhla en Kargha. Prachtig gebied om door te rijden, leuke mensen en een algeheel geweldige ervaring.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben toch iets meer een stadsmens/van de civilisatie...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:39 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Een tocht door de woestijn maken, langs de oases van Baharyia, Dakhla en Kargha. Prachtig gebied om door te rijden, leuke mensen en een algeheel geweldige ervaring.
Kom morgenavond hier langs, kan je zondagmorgen verder...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:41 schreef Etcetera het volgende:
Nu heb ik zin om naar Antwerpen te gaan(is redelijk goedkoop geloof ik en ik ben er nog nooit geweest
)
In dat geval kan ik nog Aswan aanraden, vond ik een stuk leuker dan Caïro (en kwam ook iets civieler overquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben toch iets meer een stadsmens/van de civilisatie...
Mag ik Brussel aanraden?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:41 schreef Etcetera het volgende:
Nu heb ik zin om naar Antwerpen te gaan(is redelijk goedkoop geloof ik en ik ben er nog nooit geweest
)
Nope, het geld dat ik nu nog heb en volgende maand nog krijg gaat naar Campzonequote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kom morgenavond hier langs, kan je zondagmorgen verder...
Dat mag, leg uit waaromquote:
Ten opzichte van Brussel vind ik persoonlijk Antwerpen nogal kil en uitstralingsloos/sfeerloos.quote:
Groot gelijk. Van de steden vond ik het daar het leukste.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:51 schreef Diaan73 het volgende:
Aswan staat nog op mn lijstje. Als ik weer naar Egypte ga, wil ik daar ook naartoe.
Reminds me about this:quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:36 schreef Nembrionic het volgende:
Uit de commentaren van iemand die blijkbaar iets ziet op TV: "De demonstranten gooien traangas terug naar de politie, de politie gooit stenen terug naar de demonstranten."
Ik zou nog even wachten met het leger naar Afghanistan te sturen...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:38 schreef Nembrionic het volgende:
Syrie heeft ook de internetverbinding afgekapt lees ik. In Jordanie zijn ze ook aan het demonstreren en in Yemen is er ook wat op touw
Ik denk dat ze de dingen daar lekker op z'n beloop moeten laten. Ik ben echt benieuwd wat dit allemaal gaat brengen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou nog even wachten met het leger naar Afghanistan te stuuren...
Wat hoop/verwacht je?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de dingen daar lekker op z'n beloop moeten laten. Ik ben echt benieuwd wat dit allemaal gaat brengen.
Wellicht bijzonder interessantquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:41 schreef MadMaster het volgende:
Voor morgenavond: Ik heb Al Jazeera op de TV...
Dat er zodanig wat hervormingen komen dat er minder onderdrukking is en meer vrijheden zijnquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat hoop/verwacht je?
Ik heb er eigenlijk niet zo'n goed beeld bij...
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:51 schreef Nembrionic het volgende:
Update: De revolutie is serieus even stilgelegd voor het avondgebed. Politie schiet ook nu even niet meer.
Niks nieuws. Britten en Duitsers stopten op sommige fronten tijdens WO2 in noord-afrika ook met vechten als het tea time was.quote:
quote:
Ik vraag me toch af hoe je aan zo'n plaatje komt. Ik heb gisteravon nog geprobeerd te googlen op 'balzak' en 'slaapzak', maar dan krijg ik toch andere dingen te zien.quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:46 schreef MadMaster het volgende:
Ons komische duo Wyccie en Etcie mag a.s. niet op de meet komen, het is een mannen-meet geworden. Etcie is sinds gisteren vrouw geworden (want roze trui) en Wyccie begint ook al te zeuren, dus staan ze buitenspel...
quote:
Is dat geloof toch nog ergens goed voor.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:51 schreef Nembrionic het volgende:
Update: De revolutie is serieus even stilgelegd voor het avondgebed. Politie schiet ook nu even niet meer.
Googlen op "ballbag"quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af hoe je aan zo'n plaatje komt. Ik heb gisteravon nog geprobeerd te googlen op 'balzak' en 'slaapzak', maar dan krijg ik toch andere dingen te zien.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:26 schreef wyccie het volgende:
![]()
![]()
Ik heb gisteren niet gezeurd. En je zou Nem moeten verbieden te komen. Als je zo'n verschrikkelijk plaatje (zie hieronder) post, dan ben je echt wel een 14-jarig pubermeisje.
Daar moet ik dan ook bij zijn!!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:51 schreef MadMaster het volgende:
O yes, it's ladies night... [ afbeelding ]
Maar euhm.... Als we Nem weigeren kom jij dus wel.quote:
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:57 schreef Cobra4 het volgende:
Maar euhm.... Als we Nem weigeren kom jij dus wel.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:57 schreef wyccie het volgende:
Wat hoort er nog meer bij een Ladies' night?
Ik heb hier een zak dadels en gedroogde cranberries.
Ik denk van wel. Maar er bestaat wel een kleine kans dat ik het mis heb.quote:
Hmm, dat is allemaal niet zo mijn ding.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:00 schreef Soempie het volgende:
Nagellak, kussengevecht, eh... en roddels.
Ik acht die kans wel iets groter. Morgen moet ik helaas werken, maar anders....quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:01 schreef Cobra4 het volgende:
Ik denk van wel. Maar er bestaat wel een kleine kans dat ik het mis heb.
Oh ja, dat is wel een schatje. En weer available (alsof dat ook maar iets uitmaakt).quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:02 schreef Soempie het volgende:
En een film met Ryan Reynolds natuurlijk.
Joh!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hmm, dat is allemaal niet zo mijn ding.
Nou ja...ik heb wel wat potjes nagellak, hoor! Maar dat is meer bezigheidstherapie, en ook alleen als ik geen stage heb.quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:06 schreef Diaan73 het volgende:
Ik weet niet eens wie Ryan Reynolds is...![]()
Vanavond draai ik alleen maar Egypte-gerelateerde muziek...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:09 schreef wyccie het volgende:
Ik heb een cd van The Bangles, van toen ze een paar jaar geleden weer een nieuwe cd hadden uitgebracht.
Zegt me echt helemaal niets. In welke films en/of series speelt hij?quote:
Hij heeft in The Proposal gespeeld met Sandra Bullock. En in een serie: Two Guys, A Girl and a Pizzaplacequote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zegt me echt helemaal niets. In welke films en/of series speelt hij?
Gisteren moesten we wel lachen om Lennon. Mijn ringtone voor sms is dus Madness, nightboat to Cairo. Wij hadden muziek aan en toen kwam dat nummer. Lennon kwam meteen naar de keuken gerend en wees naar mijn telefoon en dat hij die wilde hebben. Ik gaf hem de telefoon, doet ie hem aan zn oor en zegt: hai hai.Was zo schattig om te zien.
Wie? Lennon?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hij heeft in The Proposal gespeeld met Sandra Bullock. En in een serie: Two Guys, A Girl and a Pizzaplace
En hij is lekker
Ik ken hem van een serie... Two guys, a girl and a pizza place.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:11 schreef Diaan73 het volgende:
Zegt me echt helemaal niets. In welke films en/of series speelt hij?
Haha, wat slim!quote:Gisteren moesten we wel lachen om Lennon. Mijn ringtone voor sms is dus Madness, nightboat to Cairo. Wij hadden muziek aan en toen kwam dat nummer. Lennon kwam meteen naar de keuken gerend en wees naar mijn telefoon en dat hij die wilde hebben. Ik gaf hem de telefoon, doet ie hem aan zn oor en zegt: hai hai.Was zo schattig om te zien.
Als die er zo uit ziet durf ik wel te roepen dat Lennon lekker isquote:
Jij vindt Gerard Butler-types leuker?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:02 schreef LadyBlack het volgende:
Ryan Reynolds
Ik vind dat zo'n ultiem watje.... niks aan
En jij die van jou?quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:09 schreef LadyBlack het volgende:
Hm..... waar ken ik die ook alweer van? is al beter ja, maar toch hoor.... veel te gestyled voor mij
Even denken wie ik nou echt yummy vind!
Die foto's doen me ook niks, maar z'n manier van doen is welquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:02 schreef LadyBlack het volgende:
Ryan Reynolds
Ik vind dat zo'n ultiem watje.... niks aan
Ik heb wel foto's van 'm, maar die post ik niet. Nog niet. Misschien, ooitquote:
Die ís ook leukquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind Jack Black - nog steeds- leuk.![]()
Die is grappig, maar niet aantrekkelijkquote:
Ben ik dus niet met je eens. Ik vind hem wel aantrekkelijk net als Jack Black.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Die is grappig, maar niet aantrekkelijk
Ik vind z'n haar zo.... meh.quote:
Ik moet me ook niet in deze discussie mengen natuurlijkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ben ik dus niet met je eens. Ik vind hem wel aantrekkelijk net als Jack Black.
Mja dat vind ik dus niet zo boeiend.quote:
:Fquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:31 schreef Etcetera het volgende:
verdorie ik krijg niks mee van Braveheart zosmsen en FOK!ken gaat slecht samen
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik moet me ook niet in deze discussie mengen natuurlijk
De wat?quote:
zullen we stoppen danquote:
quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh en DUO komt over de brug. weliswaar pas in Feb (en dan jan en feb in één keer) dus heb ik een gat tot dan, maar het is iets
dat laatstequote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Gaat Knox dat accepteren of moet je januari zelf voorschieten?
10 punten voor wie ziet wie het isquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mag ik even showen met mijn werk?
[ afbeelding ]
een gezicht met letters eropquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
10 punten voor wie ziet wie het is
Inderdaad veel beter dan je kamer ontruimen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dat laatste
niet dat ik dat heb, maar het is wat overkomelijker dan de eerdere opties
een gezicht slechts bestaande uit letters than you very muchquote:
quote:
Excusesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
een gezicht slechts bestaande uit letters than you very much![]()
maar wiens?
pshhj noquote:
Ik zie totaal niets op de iPad...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mag ik even showen met mijn werk?
[ afbeelding ]
Ik zeg niksquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie totaal niets op de iPad...
Ik wel.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie totaal niets op de iPad...
Ik krijg een Access Denied op Twitpic, wijsneus.quote:
ik heb het ook getweet. het is letterlijk de afbeeldingsurl. als je me niet vertrouwt kan het ook via twitterquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:36 schreef MadMaster het volgende:
http://s3.amazonaws.com/t(...)FxZTXsGAN6tocJUTU%3D
Die URL lijkt me ook niet kosjer...
Heeft niets met jou vertrouwen te maken, die URL werkt gewoon niet. Er zit een expiratietijd aan, ben je te laat dan doet 'ie het niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik heb het ook getweet. het is letterlijk de afbeeldingsurl. als je me niet vertrouwt kan het ook via twitter
url werkt gewoon
Wie?quote:
is geen filterquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:01 schreef MadMaster het volgende:
Maar,re, hoe heet deze filter die je gebruikt hebt?
uhm jawel. Met behulp van een brush set van letters en karaktersquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat dan?
Dit heb je niet handjematig in Photoshop gedaan...
Die foto moet je inlijsten, ik vind hem geniaal...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
uhm jawel. Met behulp van een brush set van letters en karakters
1 Brush met meerdere letters of...?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
uhm jawel. Met behulp van een brush set van letters en karakters
Tsss je vraagt een kunstenaar toch niet naar zijn of haar geheimenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
1 Brush met meerdere letters of...?
En hoe heb je het gezicht dan herkenbaar gelaten?
Geheimen? Photoshop heeft geen geheimen...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Tsss je vraagt een kunstenaar toch niet naar zijn of haar geheimen
Oh nee!? Voor mij echt wel.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geheimen? Photoshop heeft geen geheimen...
jaa niet letter voor letter.Meerderequote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
1 Brush met meerdere letters of...?
En hoe heb je het gezicht dan herkenbaar gelaten?
Basislayer: Foto --> zwart/wit maken --> contrast toepassenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
jaa niet letter voor letter.Meerdere
En het gezicht bleef herkenbaar door te werken met verschillende layers. En dan uiteindelijk de originele foto verwijderen
waar is mijn text?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Basislayer: Foto --> zwart/wit maken --> contrast toepassen
Lagen met letters er over heen, letters in diverse grijstinten er over heen, overlay lagen er van maken
Foto niet verwijderen (die is in jouw afbeelding ook niet helemaal weg, zie de ogen en het neusgat), maar naar achtergrond drukken door minder % zichtbaarheid in te stellen.
de foto is wel degelijk helemaal weg. Ik heb die laag volledig verwijderd en niet aan de opacity knop gezeten.
Klaar!!
ik loop het toch niet te verzinnenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:40 schreef MadMaster het volgende:
Hoe kan ik dan de neusvleugel nog zien?
Je zegt dat je niet weet hoe Photoshop het doet.
Photoshop doet niets vanzelf, je moet alle acties zelf aangeven.
Dat wat je zegt van die zwarte laag onder de face laag duidt op overlay of een gewijzigde opacity van een laag er boven, anders zie je de onderste lag niet...
Net mijn manier getest, die werkt in ieder geval ook met een sjabloon over een laag met een foto zoals ik eerder schreef.
Ik werk al ruim 15 jaar met Photoshop en heb dus wel iets ervaring.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik zal morgen mijn stappen op photoshop nagaan als je me niet gelooft
Yep...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:58 schreef lubje25 het volgende:
laten we het maar op goedenacht houden dan![]()
Alles wel , Ofyles?
quote:Uw ticket(s)
THE BLACK CROWES
Paradiso Grote Zaal
Amsterdam
17-07-2011 20:30
bekijk de details
Tickets 4
quote:Uw ticket(s)
THE BLACK CROWES
Paradiso Grote Zaal
Amsterdam
18-07-2011 20:30
bekijk de details
Tickets 4
24!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:56 schreef MadMaster het volgende:
... Morguh...
Al op pad geweest richting de bakker, zo bij de slager langs.
Maar nu eerst kaartjes voor The Black Crowes zien te regelen...
Eten natuurlijk.quote:
Ah, toen ze de fish and chips aan het maken waren moest ik wel denken aan andere chippie gerechten. Meat pie's bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, een specifiek gerecht...
Haggis telt even niet...
leukquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:54 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik heb een nieuwe flirt.
Deze werkt niet in een kiosk, maar in een boekhandel die uitsluitend Engelstalig literatuur verkoopt...
quote:
Ik kom bijna alleen maar in kiosken en boekhandels, daarnaast heb ik geen specifiek Programma van Eisen...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
leuk![]()
maar is dat een specifiek voordeel dat ze niet in een kiosk werkt?
Vooral dat laatste stukjequote:
Valt meestal wel te doen op zaterdagmiddag...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
he MM, kan je in de buurt bij jou een beetje parkeren of wordt dat een kansloze missie?
In de Alaska haven is plek zat.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Valt meestal wel te doen op zaterdagmiddag...
Je mag bij ons niet in de straat zelf parkeren (woonerf), maar in de 'hoofd' straat kan je wel parkeren. En anders breng ik je een stukje verderop, waar plek zat is...
Afgelopen week heeft ze een live optreden via haar website uitgezonden, heb ik hier nog gepost...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:43 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zie net pas deze versie en volgens mij playbackt ze niet en dan is het toch fijn om te weten dat er nog artiesten zijn die live ook een fantastische stem hebben
Ik pak de bus wel.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, parkeer jij 'm daar en kom dan lopen.
Nem maakt je bed wel vast warm dan...
Hoeveel zijn het er dan?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:02 schreef MadMaster het volgende:
Whiskies staan in rijtje klaar, uit elk whiskygebied ééntje, net (deels) even voorgeproefd voor de volgorde. It's a dirty job, but someone got to do it...
Dat hoor/zie je straks...quote:
Dan hoop ik dat ik er genoeg meeneemquote:
quote:Er stond net trouwens een bloemenbezorger aan de deur die vroeg of mw. MM hier ook woonde...
quote:
quote:
Ondenkbaar natuurlijkquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aha, dat dus.
Ik dacht al dat ik een Black Crowes song niet kende of zo...
Het is een verwijzing naar de uitspraak 'Nobody expects the Spanish inquisition' wat weer van Monty Python komtquote:
Oh ja.... het kwam me al wel bekend voor, zit natuurlijk ook in Jojo's sig en plaatje.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:11 schreef Etcetera het volgende:
Het is een verwijzing naar de uitspraak 'Nobody expects the Spanish inquisition' wat weer van Monty Python komt
Geen updates, iedereen had het te druk met genieten van de bieren, whisky, lekkernijen van mw. mm, en natuurlijk op niveau ouwehoeren. ik ben iig weer veilig onderweg richting schiphol voor wie dat interesseertquote:Op zondag 30 januari 2011 00:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
he jmmer geen updteszijn jullie allemaal lazarus?
was jij de bob?quote:Op zondag 30 januari 2011 01:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Geen updates, iedereen had het te druk met genieten van de bieren, whisky, lekkernijen van mw. mm, en natuurlijk op niveau ouwehoeren. ik ben iig weer veilig onderweg richting schiphol voor wie dat interesseert
en, moest je idd voetballen?quote:Op zondag 30 januari 2011 02:26 schreef Whiteguy het volgende:
Nee ik ben met de busmorgen weer voetballen...
Zes verschillende bieren, met als beste Hobbelpaard (unaniem) en zes verschillende whiskies. Van heerlijk zacht tot tranentrekkers.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:36 schreef De_Hertog het volgende:
Mooi dat het gezellig was. Wat hebben jullie allemaal geprobeerd?
Euhm, Little Mill, Springbreak, Highland Park, Ardbeg. De rest zal iemand anders moeten aanvullen. Ik heb geen lijstje bijgehouden.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:48 schreef De_Hertog het volgende:
Goede proefronde danWeet je toevallig ook de namen, of zal ik dat even aan de organisatie vragen?
quote:Op zondag 30 januari 2011 14:05 schreef Cobra4 het volgende:
En de hapjes van mw MM waren ook overheerlijk.
Afgelastquote:Op zondag 30 januari 2011 13:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
en, moest je idd voetballen?
Die zelfgemaakte bonbons.quote:
quote:
je had dus gewoon kunnen blijven en niet om 2 uur 's nachts op Schiphol gaan lopen rondhangenquote:
Zeker weten!quote:Op zondag 30 januari 2011 14:15 schreef Diaan73 het volgende:
Jongens, dat klinkt als een geslaagde en gezellige avond
ikmgeloof er niets van, tenminste niet dat Etcie er ook was.....quote:Op zondag 30 januari 2011 14:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zeker weten!
En als grote verrassing was Etcie er ook!
Een poes die sprekend op de UI van Etcie lijkt.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ikmgeloof er niets van, tenminste niet dat Etcie er ook was.....
Check deze post...quote:Op zondag 30 januari 2011 09:46 schreef Etcetera het volgende:
We hadden er zeker gewoon bij moeten zijnmooi dat het gezellig was, verhalen komen wel als iedereen wakker is zeker
Ik had onverwachts visite, m'n maatje had net zoveel te doen als ik, toffe avond gehad
quote:Op zondag 30 januari 2011 14:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een poes die sprekend op de UI van Etcie lijkt.
Scherpquote:
Aha op die manier....quote:Op zondag 30 januari 2011 14:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een poes die sprekend op de UI van Etcie lijkt.
Die zul je aan MM moeten vragen.quote:
Gaat inderdaad lekker Etcie.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:17 schreef Etcetera het volgende:
Net gedouched en popcorn gemaaktTijdens het douchen m'n hand gestoten en m'n enkel gesneden. Hete stoom van de popcorn tegen m'n hand aan gekregen én het eerste zakje laten mislukken. Topdag
![]()
Zet de ehbo koffer vast klaar en waarschuw de brandweer vast.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:21 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga straks een pizza in de oven gooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |