quote:Uw ticket(s)
THE BLACK CROWES
Paradiso Grote Zaal
Amsterdam
17-07-2011 20:30
bekijk de details
Tickets 4
quote:Uw ticket(s)
THE BLACK CROWES
Paradiso Grote Zaal
Amsterdam
18-07-2011 20:30
bekijk de details
Tickets 4
24!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:56 schreef MadMaster het volgende:
... Morguh...
Al op pad geweest richting de bakker, zo bij de slager langs.
Maar nu eerst kaartjes voor The Black Crowes zien te regelen...
Eten natuurlijk.quote:
Ah, toen ze de fish and chips aan het maken waren moest ik wel denken aan andere chippie gerechten. Meat pie's bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, een specifiek gerecht...
Haggis telt even niet...
leukquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:54 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik heb een nieuwe flirt.
Deze werkt niet in een kiosk, maar in een boekhandel die uitsluitend Engelstalig literatuur verkoopt...
quote:
Ik kom bijna alleen maar in kiosken en boekhandels, daarnaast heb ik geen specifiek Programma van Eisen...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
leuk![]()
maar is dat een specifiek voordeel dat ze niet in een kiosk werkt?
Vooral dat laatste stukjequote:
Valt meestal wel te doen op zaterdagmiddag...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
he MM, kan je in de buurt bij jou een beetje parkeren of wordt dat een kansloze missie?
In de Alaska haven is plek zat.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Valt meestal wel te doen op zaterdagmiddag...
Je mag bij ons niet in de straat zelf parkeren (woonerf), maar in de 'hoofd' straat kan je wel parkeren. En anders breng ik je een stukje verderop, waar plek zat is...
Afgelopen week heeft ze een live optreden via haar website uitgezonden, heb ik hier nog gepost...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:43 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zie net pas deze versie en volgens mij playbackt ze niet en dan is het toch fijn om te weten dat er nog artiesten zijn die live ook een fantastische stem hebben
Ik pak de bus wel.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, parkeer jij 'm daar en kom dan lopen.
Nem maakt je bed wel vast warm dan...
Hoeveel zijn het er dan?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:02 schreef MadMaster het volgende:
Whiskies staan in rijtje klaar, uit elk whiskygebied ééntje, net (deels) even voorgeproefd voor de volgorde. It's a dirty job, but someone got to do it...
Dat hoor/zie je straks...quote:
Dan hoop ik dat ik er genoeg meeneemquote:
quote:Er stond net trouwens een bloemenbezorger aan de deur die vroeg of mw. MM hier ook woonde...
quote:
quote:
Ondenkbaar natuurlijkquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aha, dat dus.
Ik dacht al dat ik een Black Crowes song niet kende of zo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |