10 punten voor wie ziet wie het isquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mag ik even showen met mijn werk?
[ afbeelding ]
een gezicht met letters eropquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
10 punten voor wie ziet wie het is
Inderdaad veel beter dan je kamer ontruimen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dat laatste
niet dat ik dat heb, maar het is wat overkomelijker dan de eerdere opties
een gezicht slechts bestaande uit letters than you very muchquote:
quote:
Excusesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
een gezicht slechts bestaande uit letters than you very much![]()
maar wiens?
pshhj noquote:
Ik zie totaal niets op de iPad...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mag ik even showen met mijn werk?
[ afbeelding ]
Ik zeg niksquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie totaal niets op de iPad...
Ik wel.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie totaal niets op de iPad...
Ik krijg een Access Denied op Twitpic, wijsneus.quote:
ik heb het ook getweet. het is letterlijk de afbeeldingsurl. als je me niet vertrouwt kan het ook via twitterquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:36 schreef MadMaster het volgende:
http://s3.amazonaws.com/t(...)FxZTXsGAN6tocJUTU%3D
Die URL lijkt me ook niet kosjer...
Heeft niets met jou vertrouwen te maken, die URL werkt gewoon niet. Er zit een expiratietijd aan, ben je te laat dan doet 'ie het niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik heb het ook getweet. het is letterlijk de afbeeldingsurl. als je me niet vertrouwt kan het ook via twitter
url werkt gewoon
Wie?quote:
is geen filterquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:01 schreef MadMaster het volgende:
Maar,re, hoe heet deze filter die je gebruikt hebt?
uhm jawel. Met behulp van een brush set van letters en karaktersquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat dan?
Dit heb je niet handjematig in Photoshop gedaan...
Die foto moet je inlijsten, ik vind hem geniaal...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
uhm jawel. Met behulp van een brush set van letters en karakters
1 Brush met meerdere letters of...?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
uhm jawel. Met behulp van een brush set van letters en karakters
Tsss je vraagt een kunstenaar toch niet naar zijn of haar geheimenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
1 Brush met meerdere letters of...?
En hoe heb je het gezicht dan herkenbaar gelaten?
Geheimen? Photoshop heeft geen geheimen...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Tsss je vraagt een kunstenaar toch niet naar zijn of haar geheimen
Oh nee!? Voor mij echt wel.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geheimen? Photoshop heeft geen geheimen...
jaa niet letter voor letter.Meerderequote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
1 Brush met meerdere letters of...?
En hoe heb je het gezicht dan herkenbaar gelaten?
Basislayer: Foto --> zwart/wit maken --> contrast toepassenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
jaa niet letter voor letter.Meerdere
En het gezicht bleef herkenbaar door te werken met verschillende layers. En dan uiteindelijk de originele foto verwijderen
waar is mijn text?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Basislayer: Foto --> zwart/wit maken --> contrast toepassen
Lagen met letters er over heen, letters in diverse grijstinten er over heen, overlay lagen er van maken
Foto niet verwijderen (die is in jouw afbeelding ook niet helemaal weg, zie de ogen en het neusgat), maar naar achtergrond drukken door minder % zichtbaarheid in te stellen.
de foto is wel degelijk helemaal weg. Ik heb die laag volledig verwijderd en niet aan de opacity knop gezeten.
Klaar!!
ik loop het toch niet te verzinnenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:40 schreef MadMaster het volgende:
Hoe kan ik dan de neusvleugel nog zien?
Je zegt dat je niet weet hoe Photoshop het doet.
Photoshop doet niets vanzelf, je moet alle acties zelf aangeven.
Dat wat je zegt van die zwarte laag onder de face laag duidt op overlay of een gewijzigde opacity van een laag er boven, anders zie je de onderste lag niet...
Net mijn manier getest, die werkt in ieder geval ook met een sjabloon over een laag met een foto zoals ik eerder schreef.
Ik werk al ruim 15 jaar met Photoshop en heb dus wel iets ervaring.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik zal morgen mijn stappen op photoshop nagaan als je me niet gelooft
Yep...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:58 schreef lubje25 het volgende:
laten we het maar op goedenacht houden dan![]()
Alles wel , Ofyles?
quote:Uw ticket(s)
THE BLACK CROWES
Paradiso Grote Zaal
Amsterdam
17-07-2011 20:30
bekijk de details
Tickets 4
quote:Uw ticket(s)
THE BLACK CROWES
Paradiso Grote Zaal
Amsterdam
18-07-2011 20:30
bekijk de details
Tickets 4
24!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:56 schreef MadMaster het volgende:
... Morguh...
Al op pad geweest richting de bakker, zo bij de slager langs.
Maar nu eerst kaartjes voor The Black Crowes zien te regelen...
Eten natuurlijk.quote:
Ah, toen ze de fish and chips aan het maken waren moest ik wel denken aan andere chippie gerechten. Meat pie's bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, een specifiek gerecht...
Haggis telt even niet...
leukquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:54 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik heb een nieuwe flirt.
Deze werkt niet in een kiosk, maar in een boekhandel die uitsluitend Engelstalig literatuur verkoopt...
quote:
Ik kom bijna alleen maar in kiosken en boekhandels, daarnaast heb ik geen specifiek Programma van Eisen...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
leuk![]()
maar is dat een specifiek voordeel dat ze niet in een kiosk werkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |