Het is een verwijzing naar de uitspraak 'Nobody expects the Spanish inquisition' wat weer van Monty Python komtquote:
Oh ja.... het kwam me al wel bekend voor, zit natuurlijk ook in Jojo's sig en plaatje.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:11 schreef Etcetera het volgende:
Het is een verwijzing naar de uitspraak 'Nobody expects the Spanish inquisition' wat weer van Monty Python komt
Geen updates, iedereen had het te druk met genieten van de bieren, whisky, lekkernijen van mw. mm, en natuurlijk op niveau ouwehoeren. ik ben iig weer veilig onderweg richting schiphol voor wie dat interesseertquote:Op zondag 30 januari 2011 00:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
he jmmer geen updteszijn jullie allemaal lazarus?
was jij de bob?quote:Op zondag 30 januari 2011 01:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Geen updates, iedereen had het te druk met genieten van de bieren, whisky, lekkernijen van mw. mm, en natuurlijk op niveau ouwehoeren. ik ben iig weer veilig onderweg richting schiphol voor wie dat interesseert
en, moest je idd voetballen?quote:Op zondag 30 januari 2011 02:26 schreef Whiteguy het volgende:
Nee ik ben met de busmorgen weer voetballen...
Zes verschillende bieren, met als beste Hobbelpaard (unaniem) en zes verschillende whiskies. Van heerlijk zacht tot tranentrekkers.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:36 schreef De_Hertog het volgende:
Mooi dat het gezellig was. Wat hebben jullie allemaal geprobeerd?
Euhm, Little Mill, Springbreak, Highland Park, Ardbeg. De rest zal iemand anders moeten aanvullen. Ik heb geen lijstje bijgehouden.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:48 schreef De_Hertog het volgende:
Goede proefronde danWeet je toevallig ook de namen, of zal ik dat even aan de organisatie vragen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |