Het is een verwijzing naar de uitspraak 'Nobody expects the Spanish inquisition' wat weer van Monty Python komtquote:
Oh ja.... het kwam me al wel bekend voor, zit natuurlijk ook in Jojo's sig en plaatje.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:11 schreef Etcetera het volgende:
Het is een verwijzing naar de uitspraak 'Nobody expects the Spanish inquisition' wat weer van Monty Python komt
Geen updates, iedereen had het te druk met genieten van de bieren, whisky, lekkernijen van mw. mm, en natuurlijk op niveau ouwehoeren. ik ben iig weer veilig onderweg richting schiphol voor wie dat interesseertquote:Op zondag 30 januari 2011 00:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
he jmmer geen updteszijn jullie allemaal lazarus?
was jij de bob?quote:Op zondag 30 januari 2011 01:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Geen updates, iedereen had het te druk met genieten van de bieren, whisky, lekkernijen van mw. mm, en natuurlijk op niveau ouwehoeren. ik ben iig weer veilig onderweg richting schiphol voor wie dat interesseert
en, moest je idd voetballen?quote:Op zondag 30 januari 2011 02:26 schreef Whiteguy het volgende:
Nee ik ben met de busmorgen weer voetballen...
Zes verschillende bieren, met als beste Hobbelpaard (unaniem) en zes verschillende whiskies. Van heerlijk zacht tot tranentrekkers.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:36 schreef De_Hertog het volgende:
Mooi dat het gezellig was. Wat hebben jullie allemaal geprobeerd?
Euhm, Little Mill, Springbreak, Highland Park, Ardbeg. De rest zal iemand anders moeten aanvullen. Ik heb geen lijstje bijgehouden.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:48 schreef De_Hertog het volgende:
Goede proefronde danWeet je toevallig ook de namen, of zal ik dat even aan de organisatie vragen?
quote:Op zondag 30 januari 2011 14:05 schreef Cobra4 het volgende:
En de hapjes van mw MM waren ook overheerlijk.
Afgelastquote:Op zondag 30 januari 2011 13:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
en, moest je idd voetballen?
Die zelfgemaakte bonbons.quote:
quote:
je had dus gewoon kunnen blijven en niet om 2 uur 's nachts op Schiphol gaan lopen rondhangenquote:
Zeker weten!quote:Op zondag 30 januari 2011 14:15 schreef Diaan73 het volgende:
Jongens, dat klinkt als een geslaagde en gezellige avond
ikmgeloof er niets van, tenminste niet dat Etcie er ook was.....quote:Op zondag 30 januari 2011 14:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zeker weten!
En als grote verrassing was Etcie er ook!
Een poes die sprekend op de UI van Etcie lijkt.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ikmgeloof er niets van, tenminste niet dat Etcie er ook was.....
Check deze post...quote:Op zondag 30 januari 2011 09:46 schreef Etcetera het volgende:
We hadden er zeker gewoon bij moeten zijnmooi dat het gezellig was, verhalen komen wel als iedereen wakker is zeker
Ik had onverwachts visite, m'n maatje had net zoveel te doen als ik, toffe avond gehad
quote:Op zondag 30 januari 2011 14:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een poes die sprekend op de UI van Etcie lijkt.
Scherpquote:
Aha op die manier....quote:Op zondag 30 januari 2011 14:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een poes die sprekend op de UI van Etcie lijkt.
Die zul je aan MM moeten vragen.quote:
Gaat inderdaad lekker Etcie.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:17 schreef Etcetera het volgende:
Net gedouched en popcorn gemaaktTijdens het douchen m'n hand gestoten en m'n enkel gesneden. Hete stoom van de popcorn tegen m'n hand aan gekregen én het eerste zakje laten mislukken. Topdag
![]()
Zet de ehbo koffer vast klaar en waarschuw de brandweer vast.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:21 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga straks een pizza in de oven gooien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |