Dat mag, leg uit waaromquote:
Ten opzichte van Brussel vind ik persoonlijk Antwerpen nogal kil en uitstralingsloos/sfeerloos.quote:
Groot gelijk. Van de steden vond ik het daar het leukste.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:51 schreef Diaan73 het volgende:
Aswan staat nog op mn lijstje. Als ik weer naar Egypte ga, wil ik daar ook naartoe.
Reminds me about this:quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:36 schreef Nembrionic het volgende:
Uit de commentaren van iemand die blijkbaar iets ziet op TV: "De demonstranten gooien traangas terug naar de politie, de politie gooit stenen terug naar de demonstranten."
Ik zou nog even wachten met het leger naar Afghanistan te sturen...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:38 schreef Nembrionic het volgende:
Syrie heeft ook de internetverbinding afgekapt lees ik. In Jordanie zijn ze ook aan het demonstreren en in Yemen is er ook wat op touw
Ik denk dat ze de dingen daar lekker op z'n beloop moeten laten. Ik ben echt benieuwd wat dit allemaal gaat brengen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou nog even wachten met het leger naar Afghanistan te stuuren...
Wat hoop/verwacht je?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de dingen daar lekker op z'n beloop moeten laten. Ik ben echt benieuwd wat dit allemaal gaat brengen.
Wellicht bijzonder interessantquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:41 schreef MadMaster het volgende:
Voor morgenavond: Ik heb Al Jazeera op de TV...
Dat er zodanig wat hervormingen komen dat er minder onderdrukking is en meer vrijheden zijnquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat hoop/verwacht je?
Ik heb er eigenlijk niet zo'n goed beeld bij...
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:51 schreef Nembrionic het volgende:
Update: De revolutie is serieus even stilgelegd voor het avondgebed. Politie schiet ook nu even niet meer.
Niks nieuws. Britten en Duitsers stopten op sommige fronten tijdens WO2 in noord-afrika ook met vechten als het tea time was.quote:
quote:
Ik vraag me toch af hoe je aan zo'n plaatje komt. Ik heb gisteravon nog geprobeerd te googlen op 'balzak' en 'slaapzak', maar dan krijg ik toch andere dingen te zien.quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:46 schreef MadMaster het volgende:
Ons komische duo Wyccie en Etcie mag a.s. niet op de meet komen, het is een mannen-meet geworden. Etcie is sinds gisteren vrouw geworden (want roze trui) en Wyccie begint ook al te zeuren, dus staan ze buitenspel...
quote:
Is dat geloof toch nog ergens goed voor.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:51 schreef Nembrionic het volgende:
Update: De revolutie is serieus even stilgelegd voor het avondgebed. Politie schiet ook nu even niet meer.
Googlen op "ballbag"quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af hoe je aan zo'n plaatje komt. Ik heb gisteravon nog geprobeerd te googlen op 'balzak' en 'slaapzak', maar dan krijg ik toch andere dingen te zien.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:26 schreef wyccie het volgende:
![]()
![]()
Ik heb gisteren niet gezeurd. En je zou Nem moeten verbieden te komen. Als je zo'n verschrikkelijk plaatje (zie hieronder) post, dan ben je echt wel een 14-jarig pubermeisje.
Daar moet ik dan ook bij zijn!!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:51 schreef MadMaster het volgende:
O yes, it's ladies night... [ afbeelding ]
Maar euhm.... Als we Nem weigeren kom jij dus wel.quote:
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:57 schreef Cobra4 het volgende:
Maar euhm.... Als we Nem weigeren kom jij dus wel.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:57 schreef wyccie het volgende:
Wat hoort er nog meer bij een Ladies' night?
Ik heb hier een zak dadels en gedroogde cranberries.
Ik denk van wel. Maar er bestaat wel een kleine kans dat ik het mis heb.quote:
Hmm, dat is allemaal niet zo mijn ding.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:00 schreef Soempie het volgende:
Nagellak, kussengevecht, eh... en roddels.
Ik acht die kans wel iets groter. Morgen moet ik helaas werken, maar anders....quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:01 schreef Cobra4 het volgende:
Ik denk van wel. Maar er bestaat wel een kleine kans dat ik het mis heb.
Oh ja, dat is wel een schatje. En weer available (alsof dat ook maar iets uitmaakt).quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:02 schreef Soempie het volgende:
En een film met Ryan Reynolds natuurlijk.
Joh!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hmm, dat is allemaal niet zo mijn ding.
Nou ja...ik heb wel wat potjes nagellak, hoor! Maar dat is meer bezigheidstherapie, en ook alleen als ik geen stage heb.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |