Ik vraag me toch af hoe je aan zo'n plaatje komt. Ik heb gisteravon nog geprobeerd te googlen op 'balzak' en 'slaapzak', maar dan krijg ik toch andere dingen te zien.quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:46 schreef MadMaster het volgende:
Ons komische duo Wyccie en Etcie mag a.s. niet op de meet komen, het is een mannen-meet geworden. Etcie is sinds gisteren vrouw geworden (want roze trui) en Wyccie begint ook al te zeuren, dus staan ze buitenspel...
quote:
Is dat geloof toch nog ergens goed voor.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:51 schreef Nembrionic het volgende:
Update: De revolutie is serieus even stilgelegd voor het avondgebed. Politie schiet ook nu even niet meer.
Googlen op "ballbag"quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af hoe je aan zo'n plaatje komt. Ik heb gisteravon nog geprobeerd te googlen op 'balzak' en 'slaapzak', maar dan krijg ik toch andere dingen te zien.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:26 schreef wyccie het volgende:
![]()
![]()
Ik heb gisteren niet gezeurd. En je zou Nem moeten verbieden te komen. Als je zo'n verschrikkelijk plaatje (zie hieronder) post, dan ben je echt wel een 14-jarig pubermeisje.
Daar moet ik dan ook bij zijn!!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:51 schreef MadMaster het volgende:
O yes, it's ladies night... [ afbeelding ]
Maar euhm.... Als we Nem weigeren kom jij dus wel.quote:
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:57 schreef Cobra4 het volgende:
Maar euhm.... Als we Nem weigeren kom jij dus wel.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:57 schreef wyccie het volgende:
Wat hoort er nog meer bij een Ladies' night?
Ik heb hier een zak dadels en gedroogde cranberries.
Ik denk van wel. Maar er bestaat wel een kleine kans dat ik het mis heb.quote:
Hmm, dat is allemaal niet zo mijn ding.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:00 schreef Soempie het volgende:
Nagellak, kussengevecht, eh... en roddels.
Ik acht die kans wel iets groter. Morgen moet ik helaas werken, maar anders....quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:01 schreef Cobra4 het volgende:
Ik denk van wel. Maar er bestaat wel een kleine kans dat ik het mis heb.
Oh ja, dat is wel een schatje. En weer available (alsof dat ook maar iets uitmaakt).quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:02 schreef Soempie het volgende:
En een film met Ryan Reynolds natuurlijk.
Joh!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hmm, dat is allemaal niet zo mijn ding.
Nou ja...ik heb wel wat potjes nagellak, hoor! Maar dat is meer bezigheidstherapie, en ook alleen als ik geen stage heb.quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:06 schreef Diaan73 het volgende:
Ik weet niet eens wie Ryan Reynolds is...![]()
Vanavond draai ik alleen maar Egypte-gerelateerde muziek...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:09 schreef wyccie het volgende:
Ik heb een cd van The Bangles, van toen ze een paar jaar geleden weer een nieuwe cd hadden uitgebracht.
Zegt me echt helemaal niets. In welke films en/of series speelt hij?quote:
Hij heeft in The Proposal gespeeld met Sandra Bullock. En in een serie: Two Guys, A Girl and a Pizzaplacequote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zegt me echt helemaal niets. In welke films en/of series speelt hij?
Gisteren moesten we wel lachen om Lennon. Mijn ringtone voor sms is dus Madness, nightboat to Cairo. Wij hadden muziek aan en toen kwam dat nummer. Lennon kwam meteen naar de keuken gerend en wees naar mijn telefoon en dat hij die wilde hebben. Ik gaf hem de telefoon, doet ie hem aan zn oor en zegt: hai hai.Was zo schattig om te zien.
Wie? Lennon?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hij heeft in The Proposal gespeeld met Sandra Bullock. En in een serie: Two Guys, A Girl and a Pizzaplace
En hij is lekker
Ik ken hem van een serie... Two guys, a girl and a pizza place.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:11 schreef Diaan73 het volgende:
Zegt me echt helemaal niets. In welke films en/of series speelt hij?
Haha, wat slim!quote:Gisteren moesten we wel lachen om Lennon. Mijn ringtone voor sms is dus Madness, nightboat to Cairo. Wij hadden muziek aan en toen kwam dat nummer. Lennon kwam meteen naar de keuken gerend en wees naar mijn telefoon en dat hij die wilde hebben. Ik gaf hem de telefoon, doet ie hem aan zn oor en zegt: hai hai.Was zo schattig om te zien.
Als die er zo uit ziet durf ik wel te roepen dat Lennon lekker isquote:
Jij vindt Gerard Butler-types leuker?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:02 schreef LadyBlack het volgende:
Ryan Reynolds
Ik vind dat zo'n ultiem watje.... niks aan
En jij die van jou?quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:09 schreef LadyBlack het volgende:
Hm..... waar ken ik die ook alweer van? is al beter ja, maar toch hoor.... veel te gestyled voor mij
Even denken wie ik nou echt yummy vind!
Die foto's doen me ook niks, maar z'n manier van doen is welquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:02 schreef LadyBlack het volgende:
Ryan Reynolds
Ik vind dat zo'n ultiem watje.... niks aan
Ik heb wel foto's van 'm, maar die post ik niet. Nog niet. Misschien, ooitquote:
Die ís ook leukquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind Jack Black - nog steeds- leuk.![]()
Die is grappig, maar niet aantrekkelijkquote:
Ben ik dus niet met je eens. Ik vind hem wel aantrekkelijk net als Jack Black.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Die is grappig, maar niet aantrekkelijk
Ik vind z'n haar zo.... meh.quote:
Ik moet me ook niet in deze discussie mengen natuurlijkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ben ik dus niet met je eens. Ik vind hem wel aantrekkelijk net als Jack Black.
Mja dat vind ik dus niet zo boeiend.quote:
:Fquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:31 schreef Etcetera het volgende:
verdorie ik krijg niks mee van Braveheart zosmsen en FOK!ken gaat slecht samen
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik moet me ook niet in deze discussie mengen natuurlijk
De wat?quote:
zullen we stoppen danquote:
quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh en DUO komt over de brug. weliswaar pas in Feb (en dan jan en feb in één keer) dus heb ik een gat tot dan, maar het is iets
dat laatstequote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Gaat Knox dat accepteren of moet je januari zelf voorschieten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |