quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:25 schreef LadyBlack het volgende:
Ga je naar het concert van Adele MM?
Nee, ik ga mijn whiskies ook nog niet bekend maken...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:25 schreef Nembrionic het volgende:
Iemand interesse in welke bieren er morgen langskomen?
Nicequote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb strontmazzel dat ik om 10.00 uur scherp er 2 kaarten uit kon halen, daarna stortte het ticketsysteem in...
Ssst! Mijn opzetjequote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik ga mijn whiskies ook nog niet bekend maken...
Hou maar als verrassing.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:25 schreef Nembrionic het volgende:
Iemand interesse in welke bieren er morgen langskomen?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:27 schreef Diaan73 het volgende:
Die TT![]()
ik drink beide niet trouwens.
Ow en Nah Neh Nah van Vaya Con Dias vind ik echt een![]()
-nummer...
Too late...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:31 schreef Nembrionic het volgende:
Vaya Con Dios moeten ze vanaf blijven
Wilde even kijken of je echt bezopen was.quote:
Ik hoorde hier in het bedrijf dat zorginstellingen die passen langer in gebruik willen houden om jaarlijkse kosten te besparen. Maar weet niet of er op die van jou nog een geldigheidsdatum staat?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:38 schreef Etcetera het volgende:
Hoi Laffer en Cynix
Nieuwe donorpas is binnen en Univé heeft zowaar een keer een zorgpas van fatsoenlijke kwaliteit geleverd
Jajaja... volgens mij ben je zelf stiekem al aan de whisky!!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wilde even kijken of je echt bezopen was.
Verzoek is al richting laffer en Cynix om te corrigeren...
Vervaldatum is 31 december 2013, had ik nog niet eens gezienquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik hoorde hier in het bedrijf dat zorginstellingen die passen langer in gebruik willen houden om jaarlijkse kosten te besparen. Maar weet niet of er op die van jou nog een geldigheidsdatum staat?
er staat 3x jaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jajaja... volgens mij ben je zelf stiekem al aan de whisky!!
Zo zonde vind ik dat. Egypte is een prachtig land. Ze maken het zo zelf kapot.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:08 schreef Nembrionic het volgende:
Het gaat lekker in Egypte en randgebieden...
Snap je waarom ik dat Midden-Oosten e.o. over wil slaan tijdens een wereldreis...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:08 schreef Nembrionic het volgende:
Het gaat lekker in Egypte en randgebieden...
Absoluut, maar Egypte is Afrikaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Snap je waarom ik dat Midden-Oosten e.o. over wil slaan tijdens een wereldreis...
Eehm wat? Ze hebben daar een dictator die ze weg willen hebben en jij vind het gek dat ze daar nu tegen protesteren?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zo zonde vind ik dat. Egypte is een prachtig land. Ze maken het zo zelf kapot.
Daarom ook 'en omstreken'...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Absoluut, maar Egypte is Afrika
Dat heb je mij niet horen zeggen...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Absoluut, maar Egypte is Afrika
En de standaard pyramides e.d. zou ik toch wel graag willen zien.
De rest van die landen niet eigenlijk.
[..]
Eehm wat? Ze hebben daar een dictator die ze weg willen hebben en jij vind het gek dat ze daar nu tegen protesteren?
Nu ook even dat geloof en die rituelen aan de kant en ik ga er wel heen op wereldreis...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:24 schreef Nembrionic het volgende:
...
Allemaal mooi als gevolg van het gedoe in Tunesie. Ietd wat ik ook wel mooi vind
Ik heb geen piste gezien hoor. Ben in Wenen geweest.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar je bent dus wel al terug?
Dacht dat je morgen zo koud van de piste binnen kwam glijden...
Wat moet je er anders doen dan dat of duiken en snorkelen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:25 schreef Diaan73 het volgende:
De standaard pyramides + de Sfinx zijnen o zo kolossaal in het echt, maar ook Luxor is erg mooi hoor. Niet vergeten als je ooit naar Egypte gaat.
Bel desnoods even als je op Sloterdijk staat, dan pikken we je op.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:27 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik heb geen piste gezien hoor. Ben in Wenen geweest.
Of ik morgen (op tijd) ben zal meer afhangen van mijn werk en in hoeverre men in mijn afwezigheid er voor gezorgd heeft dat ik morgen 'gewoon' om 1600 de deur kan dichttrekken.
Nou er zijn genoeg mensen die daar een hotel boeken en twee weken lang aan het zwembad of privé strand (want dat hebben veel hotels) gaan zitten.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat moet je er anders doen dan dat of duiken en snorkelen?
Het museum in Cairo bezoekenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik neem de bus vanaf Schipholquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bel desnoods even als je op Sloterdijk staat, dan pikken we je op.
Die bus rijdt niet zo vaak in het weekend...
Kamelenritjes, woestijncross, cruiseboot, zandhappen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Politieke gevangenen zijn vrijgelaten, verboden partijen weer toegestaan en meer van dat soort dingen. Ik ben benieuwd hoe het uitpakt. Maar ik denk dat je het nog niet op je lijstje hoeft te zettenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu ook even dat geloof en die rituelen aan de kant en ik ga er wel heen op wereldreis...
Een tocht door de woestijn maken, langs de oases van Baharyia, Dakhla en Kargha. Prachtig gebied om door te rijden, leuke mensen en een algeheel geweldige ervaring.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben toch iets meer een stadsmens/van de civilisatie...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:39 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Een tocht door de woestijn maken, langs de oases van Baharyia, Dakhla en Kargha. Prachtig gebied om door te rijden, leuke mensen en een algeheel geweldige ervaring.
Kom morgenavond hier langs, kan je zondagmorgen verder...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:41 schreef Etcetera het volgende:
Nu heb ik zin om naar Antwerpen te gaan(is redelijk goedkoop geloof ik en ik ben er nog nooit geweest
)
In dat geval kan ik nog Aswan aanraden, vond ik een stuk leuker dan Caïro (en kwam ook iets civieler overquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben toch iets meer een stadsmens/van de civilisatie...
Mag ik Brussel aanraden?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:41 schreef Etcetera het volgende:
Nu heb ik zin om naar Antwerpen te gaan(is redelijk goedkoop geloof ik en ik ben er nog nooit geweest
)
Nope, het geld dat ik nu nog heb en volgende maand nog krijg gaat naar Campzonequote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kom morgenavond hier langs, kan je zondagmorgen verder...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |