Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Wauw, die tijd van je postquote:
Da kan ok, natuurlijkquote:
Zelf doen is leukerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die dingen verkopen ze voor een paar dollar in China, daar ga ik dan toch niet zelf moeilijk voor lopen doen?![]()
ow... dan kostte het me 51 seconden om een nieuwe te openenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wauw, die tijd van je post
12:03:03
have funquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:05 schreef suikertaartje het volgende:
De auto is ontdooid, boodschappen doen!![]()
Succes met de boodschapsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:05 schreef suikertaartje het volgende:
De auto is ontdooid, boodschappen doen!![]()
Nee een trein, want spoorquote:
Want ze wil niet met de treinquote:
Neee, juist niet, want ze spoort NIETquote:
Jaaaa....quote:
offroad trainquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Want ze wil niet met de trein?
[..]
Neee, juist niet, want ze spoort NIET![]()
!
Nee dat we voor 12 uur het eten al op hebbenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Want ze wil niet met de trein?
[..]
Neee, juist niet, want ze spoort NIET![]()
!
Een knuffeltreinquote:
donequote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:04 schreef MaleDuck het volgende:
sorry kon het niet laten...
iemand die de wiki wil doen?
Like, WTFquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee dat we voor 12 uur het eten al op hebben
Vanmorgen voelde ik me echt heel erg beroerdquote:
Ik heb een knuffeltreinquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:12 schreef Koen66 het volgende:
Knuffeltrein
Dat klinkt wel gezellie, als die er was liet ik de auto staan
Ik denk het, gelukkig nog wat dingen in voorraadquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Like, WTF?
Wil ze je later vandaag laten verhongeren ofzo![]()
?
OHNOESquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vanmorgen voelde ik me echt heel erg beroerdIk had een stem als een doorgewinterde roker/alcoholist
Awwwwwquote:Nu snotter ik een beetje das alles en beetje last van mijn keel
zeker een soort pluche dingquote:
Als die hier ook dicht bij stopte en op tijd rijd dan ik ookquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:12 schreef Koen66 het volgende:
Knuffeltrein
Dat klinkt wel gezellie, als die er was liet ik de auto staan
Als je een trein wil gaan knuffelen dan ben je niet goed bij je hoofdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zeker een soort pluche ding
(ik had een echte trein in gedachte waar er druk geknuffeld werd door iedereen)
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
done![]()
doe jij de OP er dan inzetten
Maar van al die thee moet ik zo vaak plassenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:13 schreef MPG het volgende:
[..]
OHNOES!
[..]
Awwwww![]()
Zal ik een koppie thee maken dan maar?
Wat is daar zo'n ramp aan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee dat we voor 12 uur het eten al op hebben
Naar je msn adres?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:16 schreef Dr_Flash het volgende:
kan iemand mij ff die info van de spelletjesmeet MAILEN?
Het PM gebeuren ligt op zn ruggetrje zo te zien
Okeequote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar van al die thee moet ik zo vaak plassendoe maar gewoon koffie
Gedaanquote:
Dat is wel heel flauwquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:26 schreef Panda72 het volgende:
Tjonge jonge sommige collega's trappen ook overal in en niet 1 keer maar zelfs 2 keer.
Ik had een notitite bij mijn collega op het buro gelegd. Graag terugbellen Mevrouw Dol-Fijn met het telefoonnummer van het Dolfinarium erbij. En dan ook nog daaronder een telefoonnummer van Mneer de Leeuw met telefoonnummer van Artis erbij.
Ik maak vanmiddag wel cappuccinoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar van al die thee moet ik zo vaak plassendoe maar gewoon koffie
Dat zijn van die grappen die struikelen over hun eigen baardquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:26 schreef Panda72 het volgende:
Tjonge jonge sommige collega's trappen ook overal in en niet 1 keer maar zelfs 2 keer.
Ik had een notitite bij mijn collega op het buro gelegd. Graag terugbellen Mevrouw Dol-Fijn met het telefoonnummer van het Dolfinarium erbij. En dan ook nog daaronder een telefoonnummer van Mneer de Leeuw met telefoonnummer van Artis erbij.
Vinnik ook lekker...quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:35 schreef Kentekenplaat het volgende:
Mijn telefoon is weer klaar. In plaats van 3 tot 4 weken is hij nog geen twee weken weg geweest.
![]()
Zo maar even ophalen.
jij hebt niks te doenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:26 schreef Panda72 het volgende:
Dat is altijd fijnquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:35 schreef Kentekenplaat het volgende:
Mijn telefoon is weer klaar. In plaats van 3 tot 4 weken is hij nog geen twee weken weg geweest.
![]()
Zo maar even ophalen.
hij zal zolang wel een andere hebben gehadquote:
Het is inderdaad heel mooi, maar inderdaad erg frisjesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
het is koud buiten![]()
maar het zonnetje schijnt wel
Inderdaad ja ze zijn heel oud en dan nog erin trappen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zijn van die grappen die struikelen over hun eigen baard
Hee ik ben heel hard aan het werkquote:
whehehequote:
min 2 noem ik niet meer frisjesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Het is inderdaad heel mooi, maar inderdaad erg frisjes.
echt waarquote:
het is beter te doen dan gister lijkt welquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Het is inderdaad heel mooi, maar inderdaad erg frisjes.
Het voelt hier anders een stukkie kouder aanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het is beter te doen dan gister lijkt wel![]()
oeh glad geschoren bekkie?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Het voelt hier anders een stukkie kouder aan...
Al kan dat ook komen doordat ik vandaag een stuk minder behaard ben.
het waait niet zoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het is beter te doen dan gister lijkt wel![]()
friemelquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:54 schreef friemelaar het volgende:
Spammurdszzzz![]()
Nu was ik jullie ff kwijt
toekquote:
ik geloof je meteenquote:
Hmmhmm, vond het na een week weer eens tijd wordenquote:
Whehehehe.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:56 schreef Panda72 het volgende:
Ook altijd leuk om te zien hoe een collega die altijd een hardgekookt ei op zijn kop kapot slaat.En rauw ei op zijn kop kapot slaat Collega vond het wat minder geslaagd.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:56 schreef Panda72 het volgende:
Ook altijd leuk om te zien hoe een collega die altijd een hardgekookt ei op zijn kop kapot slaat.En rauw ei op zijn kop kapot slaat Collega vond het wat minder geslaagd.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Hmmhmm, vond het na een week weer eens tijd worden![]()
...
Soms vraag ik me af of je jezelf niet een beetje te oud vind worden voor dit soort grapjesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:56 schreef Panda72 het volgende:
Nu niet meer, dusquote:
Dan is het meestal ook wel weer nodigquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Hmmhmm, vond het na een week weer eens tijd worden![]()
...
En de hele lunchtafel wist het van tevoren behalve hij.quote:
jawel maar wij zijn ook heel kinderachtig.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af of je jezelf niet een beetje te oud vind worden voor dit soort grapjes
mag je binnen geen koffie drinkenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:00 schreef Koen66 het volgende:
Zowww, gelunched, gesprek gehad, en ff buiten met colleg's een bakkie gedaan
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:01 schreef Panda72 het volgende:
[..]
En de hele lunchtafel wist het van tevoren behalve hij.Andere collega zei. Kijk jongens K. slaat vandaag weer een ei op zijn kop kapot. Waarna wij allemaal vol intresse naar hem keken en deden alsof wij van niks wisten.
Precies. Of ik moet echt voor de baardmanslook willen gaanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan is het meestal ook wel weer nodig
vergeet maar niet een jas aan te doenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:05 schreef summer2bird het volgende:
Net gegeten (zalm op een broodje) zo meteen naar buiten. Foto's maken
solquote:
en hoe vond je hem ?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:12 schreef MaleDuck het volgende:
zo... kebab op... collega was mijn broodje vergeten te bestellen dus heb ik voor het eerst van mn leven een kapsalon op
veel... ik hoef het hele weekend niet meer te eten volgens mij...quote:
Het is wel koud.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vergeet maar niet een jas aan te doen
dus collega had 2 kapsalons besteld? ipv broodje kebab?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:12 schreef MaleDuck het volgende:
zo... kebab op... collega was mijn broodje vergeten te bestellen dus heb ik voor het eerst van mn leven een kapsalon op
hahaha tuurlijk, maar ff een beetje zon en (behoorlijk) frisse lucht meepikken kan geen kwaadquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mag je binnen geen koffie drinken
Moet ik ook nog eens een keertje doenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:12 schreef MaleDuck het volgende:
ja zoals hier vekopen ze geen ras patatquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:15 schreef Koen66 het volgende:
Kapsalon, nooit gegeten nog, is dat in heel NL verkrijgbaar? Sommige snacks zijn ook aardig regionaal
Dat is stom, hier op meerdere plekken te verkrijgenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja zoals hier vekopen ze geen ras patatik vind dat serieus een groot probleem
Het is uitgevonden in Rotjeknor maar hier in Ede hebben ze het ook. Dus redelijk wijdverbreid, minimaalquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:15 schreef Koen66 het volgende:
Kapsalon, nooit gegeten nog, is dat in heel NL verkrijgbaar? Sommige snacks zijn ook aardig regionaal
Misschien moet je ook om rasFRIET vragen, suffiequote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien moet je ook om rasFRIET vragen, suffie
en een peuk rokenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hahaha tuurlijk, maar ff een beetje zon en (behoorlijk) frisse lucht meepikken kan geen kwaad
als ze het hier verkopen dan moeten ze het wel overal verkopenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is uitgevonden in Rotjeknor maar hier in Ede hebben ze het ook. Dus redelijk wijdverbreid, minimaal
ras patatquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja zoals hier verkopen ze geen ras patatik vind dat serieus een groot probleem
raspatat is in Leidschendam verkrijgbaar, stukkie verderop in Zoetermeer kijken ze je vreemd aanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is het zeker hier bij mij verkopen ze wel Ras en daarmee ben ik erg in mijn Sasquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
owww Rotterdam, dan zou je verwachten dat het bij ons ook wel bestaatquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is uitgevonden in Rotjeknor maar hier in Ede hebben ze het ook. Dus redelijk wijdverbreid, minimaal
friet van ÜBER-POMMESquote:
quote:
het ziet er niet uitquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
friet van ÜBER-POMMES![]()
Nee dat zijn staafjes van samengeperst aardappelmeel. Heeft eigenlijk veel minder met aardappel et maken dan gewone friet
Doe mij toch maar gewone patatquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:20 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat is het zeker hier bij mij verkopen ze wel Ras en daarmee ben ik erg in mijn Sas
Het is lekkerquote:
ik heb het nog nooit op, smaakt het niet een beteje naar ovenfrites? Da's ook geen echte aardappelquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
friet van ÜBER-POMMES![]()
Nee dat zijn staafjes van samengeperst aardappelmeel. Heeft eigenlijk veel minder met aardappel et maken dan gewone friet
Koen.. in Z'meer hebben ze heus ook wel kapsalon!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:15 schreef Koen66 het volgende:
Ovenfriet is pas goorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb het nog nooit op, smaakt het niet een beteje naar ovenfrites? Da's ook geen echte aardappel
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:26 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Koen.. in Z'meer hebben ze heus ook wel kapsalon!
( als ze het in rijswijk hebben... )
het laatste wslquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat jij zo dichtbij woonde
Of ik heb er steeds overheen gelezen
heheh of ik kom een keer bij jou op bezoek, ziet je vrouw ook dat het echt geen enge mensen zijn op de chatquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan kan ik wel eens een keertje op bezoek komen
heheh.. een booreiland ban ik nog nooit geweestquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Barrie heeft alleen maar een postbus in Rijswijk en woont op een booreiland
toen ik een tijdje terug een meet met TAL had vermeed ik het onderwerp 'vrouwen' ook zorgvuldigquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh of ik kom een keer bij jou op bezoek, ziet je vrouw ook dat het echt geen enge mensen zijn op de chat
alhoewel..
wat moet jij met een 31 jarige blonde dame??
En dat ziet er niet uitquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies. Of ik moet echt voor de baardmanslook willen gaan
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
toen ik een tijdje terug een meet met TAL had vermeed ik het onderwerp 'vrouwen' ook zorgvuldig
Niet dat ze vermoedt dat ik een vreemdganger ben, maar volgens haar zijn alle mannen te verleiden
Denk dat ze zich minder zorgen maakt wanneer bv Fles zou binnenstappen
Neequote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:33 schreef Barretje80 het volgende:
Fles, heb je trouwens unstoppable al gezien?/
niks mis met Fles, nam een willekeurige man die nu aanwezig is hierquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]Niks mis met Fles!
( en wie zegt dat jij niet stiekem van de mannen bent??)
Dat is r met jou ook gelukt, dus hey..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:34 schreef Koen66 het volgende:
volgens haar zijn alle mannen te verleiden
*doet nog een knoopje van haar shirt openquote:
Soep met Ballenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:40 schreef Muck het volgende:
[..]
*doet nog een knoopje van haar shirt open
joehoeeee, fleeeees, soep
Wat voor soep?quote:
Ja heel veel soepballen daar houd ik vanquote:
en dan niet weten waar ze zijn geblevenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:43 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja heel veel soepballen daar houd ik van
Geen wattes?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Friet Allah.. das een kapsalon!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen wattes?
Ik denk dat ik bij jullie ook geen friet ala kan bestellen...
ehh?? why not??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
ik woon NAAST de boogaard ..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:39 schreef Koen66 het volgende:
Overigens lopen we redelijk vaak rond in Rijswijk, in de Boogaard
Eten we soep vanavond jah??quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:40 schreef Muck het volgende:
[..]
*doet nog een knoopje van haar shirt open
joehoeeee, fleeeees, soep
Neequote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen wattes?
Ik denk dat ik bij jullie ook geen friet ala kan bestellen...
Zelfs in Venlo hebben ze hetquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:26 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Koen.. in Z'meer hebben ze heus ook wel kapsalon!
( als ze het in rijswijk hebben... )
Ik had vanmiddag bruine bonensoep bij de lunchquote:
Ik zou het wel wetenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh of ik kom een keer bij jou op bezoek, ziet je vrouw ook dat het echt geen enge mensen zijn op de chat
alhoewel..
wat moet jij met een 31 jarige blonde dame??
Mwaaaa, een van mijn minst favoriete soepenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Zelfs in Venlo hebben ze het.
[..]
Ik had vanmiddag bruine bonensoep bij de lunch.
[..]
Ik zou het wel weten![]()
![]()
![]()
Neehee. Friet Aaalaaa.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:44 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Friet Allah.. das een kapsalon!![]()
ALAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF???quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Neehee. Friet Aaalaaa.
Das twee opengesneeje frikkedelle, daarop zuurvlees, daarop friet, en dan speciaalsaus (mayo, CURRY, uitjes) om het af te maken![]()
Dan krijg jij kippensoepquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Mwaaaa, een van mijn minst favoriete soepen
Prima carnavalsvoer inderdaad.quote:
bwahquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan krijg jij kippensoep.
Ik had het voor het eerst, en het smaakte best wel![]()
.
Ehm... Neequote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:50 schreef Muck het volgende:
[..]
bwah
En je hebt die van mamamuck toch ook weleens op joh
Eigen schuld danquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Ehm... Nee. Niet de bonensoep of de snert iig
![]()
..
Hoezo mag niet?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Troost je, ik ook wel hoor
mja, mag niet he![]()
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:14 schreef Panda72 het volgende:
[..]
dus collega had 2 kapsalons besteld? ipv broodje kebab?
Tja, ik vond het niet bijzonder... alleen bijzonder zwaar op de maag...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moet ik ook nog eens een keertje doen
Het lijkt me wel lekker, dus gewoon een keertje proberenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
1 broodje te weinig... dus nu had hij zelf niks... tja dat wilde hij zelf...
[..]
Tja, ik vond het niet bijzonder... alleen bijzonder zwaar op de maag...
Geen buurtkindjes wegpesten hequote:
huh?? wel kids en geen vrouw??quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
31 vind ik wel een ideale leeftijd trouwens
zow, staat dat nog steeds op de agendaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
die leeftijd heb ik niet meer hoor als we naar tjernobyl gaan.. schuift dat wel mee dan??
Kids? Dan weet jij meer dan ikquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:56 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
huh?? wel kids en geen vrouw??
of zijn het scouting kids??
Tuurlijkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
die leeftijd heb ik niet meer hoor als we naar tjernobyl gaan.. schuift dat wel mee dan??
Dus het bereik aan ideale leeftijden wordt dan alleen maar groterquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuurlijkrelatief wordt het verschil alleen maar kleiner
de helft min 6 was het toch?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus het bereik aan ideale leeftijden wordt dan alleen maar groter![]()
.
Doe maar plus zesquote:
nopequote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
en dan niet weten waar ze zijn gebleven
wie ging er dan vanavond solderen met de kids??quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Kids? Dan weet jij meer dan ik![]()
![]()
MUUUUUUUUUCK? V***? M***? L***? Weet ik iets niet![]()
?
Of doel jij op de afwijking?quote:
waarom niet?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
dat zuurvlees vertrouw ik niet helemaal eigenlijk
Ikquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:03 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wie ging er dan vanavond solderen met de kids??
het staat zeker op mijn virtuele agendaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zow, staat dat nog steeds op de agenda
Vlees dat zuur is lijkt me gewoon vieschquote:
Weet niet nooit gehadquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vlees dat zuur is lijkt me gewoon viesch
lijkt me tofquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
het staat zeker op mijn virtuele agenda
nog even overleggen met baas enhoe en of het kan
hehe ik heb 40 dagen,quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lijkt me tof
maar hoef ik thuis niet mee aan te komen, een maand weg
dat zou nl ook betekenen dat ik geen vakantiedagen meer heb om met de family op vakantie te gaan
Stuquote:
40?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:08 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hehe ik heb 40 dagen,heeft 25 dagen.. die 15 dagen..
Hey Trevquote:
Vanmorgen deed die weer heel vervelend bij het opstaan maar nu gaat het wel weerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hey Trev
Hoe is het met je rib vandaag?
Puur uit nieuwsgierigheid, maar slik je er nog steeds pijnstillers voor/tegenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vanmorgen deed die weer heel vervelend bij het opstaan maar nu gaat het wel weer
Nope, geen pijnstillers meerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Puur uit nieuwsgierigheid, maar slik je er nog steeds pijnstillers voor/tegen
28 dagen 12 atv dagen..quote:
wat doe je voor werk als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:13 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
28 dagen 12 atv dagen..
en als ik offshore ga dan krijg ik er nog meer compensatie dagen bij
Woohooquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup, maar eens met de baas over leggen of ik volgende weer halve dagen kan gaan werken
Licht-alcoholische substanties tappen op een boorproductie-eilandquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat doe je voor werk als ik vragen mag?
Lekker op tijd, de lente staat voor de deurquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo de verwarming doet het ook weer prima
Meneer GFquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo de verwarming doet het ook weer prima
ik werk bij een olie en gas maatschapij en werkzo nu en dan op een productie platform.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat doe je voor werk als ik vragen mag?
klinktquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik werk bij een olie en gas maatschapij en werkzo nu en dan op een productie platform.
mijn voornaamste werkzaamheden zijn productie ondersteuning:
zorgen dat we op een veilige manier zo veelmogelijk gas produceren
is het ook!quote:
Groot gelijk dat je dan hier komtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kom hier nooit
Maar was rustig in die andere sc
waarschijnlijk wel, ik ga na werk eerst ff naar de fietsenmaker, dan eten, etc etcquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:25 schreef charmed_angel het volgende:
Koen ga je vanavond nog XFA kijken?
dat is helaas daar de laatste tijd vaak het probleem, vandaar dat ik het vaak niet eens probeerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kom hier nooit
Maar was rustig in die andere sc
wat is XFA??quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel, ik ga na werk eerst ff naar de fietsenmaker, dan eten, etc etc
maar als mijn vrouw meekijkt dan ben ik niet zo'n live-poster
stuartquote:
Gezelligquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
al aardig wat TAL-lies die hier (ook) komen
Dat is toch geen alternatieve manier om te zeggen dat je in de kantine werkt en je het personeel chili con carne voorschotelt?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik werk bij een olie en gas maatschapij en werkzo nu en dan op een productie platform.
Ja moet van koenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Groot gelijk dat je dan hier komt
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:30 schreef DaMart het volgende:
Dat is toch geen alternatieve manier om te zeggen dat je in de kantine werkt en je het personeel chili con carne voorschotelt?.
Nicequote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kally heeft hier ook een keer fors meegepost
het is ook meteen voor het warm waterquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker op tijd, de lente staat voor de deur
Ah. Je kookt bruine bonen, snert, etc?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Dat is jammerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel, ik ga na werk eerst ff naar de fietsenmaker, dan eten, etc etc
maar als mijn vrouw meekijkt dan ben ik niet zo'n live-poster
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is toch geen alternatieve manier om te zeggen dat je in de kantine werkt en je het personeel chili con carne voorschotelt?.
Het gaat over eten, en MPG haalt de mosterd weer tevoorschijnquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah. Je kookt bruine bonen, snert, etc?
Echtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kally heeft hier ook een keer fors meegepost
GMTAquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het gaat over eten, en MPG haalt de mosterd weer tevoorschijn.
Daarom kijk ik er ook niet naarquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mensen die zich op tv voor paal zetten omdat ze ten onrechte denken dat ze kunnen zingen.
heheheh..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik kan mijn tijd wel beter besteden dan naar dat nagebootste kattengejank kijken en luisterenquote:
Kan je dan ook hier komen verzorgen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:33 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheheh..
"interieur verzorgster "
Suikerbeeeeeeebquote:
klopt, CRV heb ik ook hierheen gehaaldquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:33 schreef Stuart het volgende:
Ik heb wel meegemaakt dat crv hier een paar dagen heel actief was
Kally misschien een keer heel kort even gezien
nou..van het boodschappen doen...significant verschilquote:
Hey, ik heb dat patent nu eenmaal he!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het gaat over eten, en MPG haalt de mosterd weer tevoorschijn.
Ik ken jou vanuit GRTD en TAL SC in eerste instantiequote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, CRV heb ik ook hierheen gehaald
Hey STquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou..van het boodschappen doen...significant verschil![]()
![]()
Sugarquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
klopt, ik ben jou een keer gevolgdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ken jou vanuit GRTD en TAL SC in eerste instantie
PM? Welke PM? Nee, als jij mij PMs stuurt, krijg ik ze nooit, heel gekquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Suikerbeeeeeeeb![]()
Gelukt met de boodschaps? En mijn PM terug nog gehad?
Ik zit godverdorie al sinds dat die hier voor het eerst kwam mezelf af te vragen waar ik hem al van ken...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, CRV heb ik ook hierheen gehaald
ach je geeft in beide gevallen geld uitquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Jij ook altijd met je mysterieuze pmmetjesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Suikerbeeeeeeeb![]()
Gelukt met de boodschaps? En mijn PM terug nog gehad?
Precies. Als boodschappen doen een vorm van shoppen zou zijn, zouden mijn keukenkastjes lang leeg blijven.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
En nu is dit misschien wel je meest actieve SCquote:
krijg jij mijn PMs ook nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
PM? Welke PM? Nee, als jij mij PMs stuurt, krijg ik ze nooit, heel gek![]()
Boodschaps binnen..last minute change of plans, we eten spareribs vanavond
ik hou niet van bruine bonen en snertquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah. Je kookt bruine bonen, snert, etc?
klopt, laatste weken zeker, GRTD vind ik wat minder en TAL vaak te stilquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
En nu is dit misschien wel je meest actieve SC
Die ene, met die foto's van mij die niet bestaanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
PM? Welke PM? Nee, als jij mij PMs stuurt, krijg ik ze nooit, heel gek![]()
Boodschaps binnen..last minute change of plans, we eten spareribs vanavond
Dat idee heb ik ookquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
En nu is dit misschien wel je meest actieve SC
Stoequote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik hou niet van bruine bonen en snert
Ikke welquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij ook altijd met je mysterieuze pmmetjes
Mee eens. TAL is ook te stil en GRTD is alleen soms nog maar leukquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, laatste weken zeker, GRTD vind ik wat minder en TAL vaak te stil
maar door er niet te zijn werk ik ook mee aan de stilligheid op TALquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mee eens. TAL is ook te stil en GRTD is alleen soms nog maar leuk
Ik ben er wel maar er is gewoon geen leven meer lijkt welquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar door er niet te zijn werk ik ook mee aan de stilligheid op TAL
Dat gaat hem volgende week zaterdag bier kostenquote:
Volgens de statistieken wel geloof ik maar dat heb ik nooit meegemaaktquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
er was toch een tijd dat TAL harder ging dan KSC
Ik denk dat tal wel een boost krijgt van xfaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, laatste weken zeker, GRTD vind ik wat minder en TAL vaak te stil
Mijn bier zeker.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat gaat hem volgende week zaterdag bier kosten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |