en hoe vond je hem ?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:12 schreef MaleDuck het volgende:
zo... kebab op... collega was mijn broodje vergeten te bestellen dus heb ik voor het eerst van mn leven een kapsalon op
veel... ik hoef het hele weekend niet meer te eten volgens mij...quote:
Het is wel koud.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vergeet maar niet een jas aan te doen
dus collega had 2 kapsalons besteld? ipv broodje kebab?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:12 schreef MaleDuck het volgende:
zo... kebab op... collega was mijn broodje vergeten te bestellen dus heb ik voor het eerst van mn leven een kapsalon op
hahaha tuurlijk, maar ff een beetje zon en (behoorlijk) frisse lucht meepikken kan geen kwaadquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mag je binnen geen koffie drinken
Moet ik ook nog eens een keertje doenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:12 schreef MaleDuck het volgende:
ja zoals hier vekopen ze geen ras patatquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:15 schreef Koen66 het volgende:
Kapsalon, nooit gegeten nog, is dat in heel NL verkrijgbaar? Sommige snacks zijn ook aardig regionaal
Dat is stom, hier op meerdere plekken te verkrijgenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja zoals hier vekopen ze geen ras patatik vind dat serieus een groot probleem
Het is uitgevonden in Rotjeknor maar hier in Ede hebben ze het ook. Dus redelijk wijdverbreid, minimaalquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:15 schreef Koen66 het volgende:
Kapsalon, nooit gegeten nog, is dat in heel NL verkrijgbaar? Sommige snacks zijn ook aardig regionaal
Misschien moet je ook om rasFRIET vragen, suffiequote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien moet je ook om rasFRIET vragen, suffie
en een peuk rokenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hahaha tuurlijk, maar ff een beetje zon en (behoorlijk) frisse lucht meepikken kan geen kwaad
als ze het hier verkopen dan moeten ze het wel overal verkopenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is uitgevonden in Rotjeknor maar hier in Ede hebben ze het ook. Dus redelijk wijdverbreid, minimaal
ras patatquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja zoals hier verkopen ze geen ras patatik vind dat serieus een groot probleem
raspatat is in Leidschendam verkrijgbaar, stukkie verderop in Zoetermeer kijken ze je vreemd aanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is het zeker hier bij mij verkopen ze wel Ras en daarmee ben ik erg in mijn Sasquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
owww Rotterdam, dan zou je verwachten dat het bij ons ook wel bestaatquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is uitgevonden in Rotjeknor maar hier in Ede hebben ze het ook. Dus redelijk wijdverbreid, minimaal
friet van ÜBER-POMMESquote:
quote:
het ziet er niet uitquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
friet van ÜBER-POMMES![]()
Nee dat zijn staafjes van samengeperst aardappelmeel. Heeft eigenlijk veel minder met aardappel et maken dan gewone friet
Doe mij toch maar gewone patatquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:20 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat is het zeker hier bij mij verkopen ze wel Ras en daarmee ben ik erg in mijn Sas
Het is lekkerquote:
ik heb het nog nooit op, smaakt het niet een beteje naar ovenfrites? Da's ook geen echte aardappelquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
friet van ÜBER-POMMES![]()
Nee dat zijn staafjes van samengeperst aardappelmeel. Heeft eigenlijk veel minder met aardappel et maken dan gewone friet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |