is het ook!quote:
Groot gelijk dat je dan hier komtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kom hier nooit
Maar was rustig in die andere sc
waarschijnlijk wel, ik ga na werk eerst ff naar de fietsenmaker, dan eten, etc etcquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:25 schreef charmed_angel het volgende:
Koen ga je vanavond nog XFA kijken?
dat is helaas daar de laatste tijd vaak het probleem, vandaar dat ik het vaak niet eens probeerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kom hier nooit
Maar was rustig in die andere sc
wat is XFA??quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel, ik ga na werk eerst ff naar de fietsenmaker, dan eten, etc etc
maar als mijn vrouw meekijkt dan ben ik niet zo'n live-poster
stuartquote:
Gezelligquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
al aardig wat TAL-lies die hier (ook) komen
Dat is toch geen alternatieve manier om te zeggen dat je in de kantine werkt en je het personeel chili con carne voorschotelt?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik werk bij een olie en gas maatschapij en werkzo nu en dan op een productie platform.
mijn voornaamste werkzaamheden zijn productie ondersteuning:
zorgen dat we op een veilige manier zo veelmogelijk gas produceren
Ja moet van koenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Groot gelijk dat je dan hier komt
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:30 schreef DaMart het volgende:
Dat is toch geen alternatieve manier om te zeggen dat je in de kantine werkt en je het personeel chili con carne voorschotelt?.
Nicequote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kally heeft hier ook een keer fors meegepost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |