Ja heel veel soepballen daar houd ik vanquote:
en dan niet weten waar ze zijn geblevenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:43 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja heel veel soepballen daar houd ik van
Geen wattes?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja zoals hier vekopen ze geen ras patatik vind dat serieus een groot probleem
Friet Allah.. das een kapsalon!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen wattes?
Ik denk dat ik bij jullie ook geen friet ala kan bestellen...
ehh?? why not??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
ik woon NAAST de boogaard ..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:39 schreef Koen66 het volgende:
Overigens lopen we redelijk vaak rond in Rijswijk, in de Boogaard
Eten we soep vanavond jah??quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:40 schreef Muck het volgende:
[..]
*doet nog een knoopje van haar shirt open
joehoeeee, fleeeees, soep
Neequote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen wattes?
Ik denk dat ik bij jullie ook geen friet ala kan bestellen...
Zelfs in Venlo hebben ze hetquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:26 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Koen.. in Z'meer hebben ze heus ook wel kapsalon!
( als ze het in rijswijk hebben... )
Ik had vanmiddag bruine bonensoep bij de lunchquote:
Ik zou het wel wetenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh of ik kom een keer bij jou op bezoek, ziet je vrouw ook dat het echt geen enge mensen zijn op de chat
alhoewel..
wat moet jij met een 31 jarige blonde dame??
Mwaaaa, een van mijn minst favoriete soepenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Zelfs in Venlo hebben ze het.
[..]
Ik had vanmiddag bruine bonensoep bij de lunch.
[..]
Ik zou het wel weten![]()
![]()
![]()
Neehee. Friet Aaalaaa.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:44 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Friet Allah.. das een kapsalon!![]()
ALAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF???quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Neehee. Friet Aaalaaa.
Das twee opengesneeje frikkedelle, daarop zuurvlees, daarop friet, en dan speciaalsaus (mayo, CURRY, uitjes) om het af te maken![]()
Dan krijg jij kippensoepquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Mwaaaa, een van mijn minst favoriete soepen
Prima carnavalsvoer inderdaad.quote:
bwahquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan krijg jij kippensoep.
Ik had het voor het eerst, en het smaakte best wel![]()
.
Ehm... Neequote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:50 schreef Muck het volgende:
[..]
bwah
En je hebt die van mamamuck toch ook weleens op joh
Eigen schuld danquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Ehm... Nee. Niet de bonensoep of de snert iig
![]()
..
Hoezo mag niet?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Troost je, ik ook wel hoor
mja, mag niet he![]()
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:14 schreef Panda72 het volgende:
[..]
dus collega had 2 kapsalons besteld? ipv broodje kebab?
Tja, ik vond het niet bijzonder... alleen bijzonder zwaar op de maag...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moet ik ook nog eens een keertje doen
Het lijkt me wel lekker, dus gewoon een keertje proberenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
1 broodje te weinig... dus nu had hij zelf niks... tja dat wilde hij zelf...
[..]
Tja, ik vond het niet bijzonder... alleen bijzonder zwaar op de maag...
Geen buurtkindjes wegpesten hequote:
huh?? wel kids en geen vrouw??quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
31 vind ik wel een ideale leeftijd trouwens
zow, staat dat nog steeds op de agendaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
die leeftijd heb ik niet meer hoor als we naar tjernobyl gaan.. schuift dat wel mee dan??
Kids? Dan weet jij meer dan ikquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:56 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
huh?? wel kids en geen vrouw??
of zijn het scouting kids??
Tuurlijkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
die leeftijd heb ik niet meer hoor als we naar tjernobyl gaan.. schuift dat wel mee dan??
Dus het bereik aan ideale leeftijden wordt dan alleen maar groterquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuurlijkrelatief wordt het verschil alleen maar kleiner
de helft min 6 was het toch?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus het bereik aan ideale leeftijden wordt dan alleen maar groter![]()
.
Doe maar plus zesquote:
nopequote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
en dan niet weten waar ze zijn gebleven
wie ging er dan vanavond solderen met de kids??quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Kids? Dan weet jij meer dan ik![]()
![]()
MUUUUUUUUUCK? V***? M***? L***? Weet ik iets niet![]()
?
Of doel jij op de afwijking?quote:
waarom niet?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
dat zuurvlees vertrouw ik niet helemaal eigenlijk
Ikquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:03 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wie ging er dan vanavond solderen met de kids??
het staat zeker op mijn virtuele agendaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zow, staat dat nog steeds op de agenda
Vlees dat zuur is lijkt me gewoon vieschquote:
Weet niet nooit gehadquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vlees dat zuur is lijkt me gewoon viesch
lijkt me tofquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
het staat zeker op mijn virtuele agenda
nog even overleggen met baas enhoe en of het kan
hehe ik heb 40 dagen,quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lijkt me tof
maar hoef ik thuis niet mee aan te komen, een maand weg
dat zou nl ook betekenen dat ik geen vakantiedagen meer heb om met de family op vakantie te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |