Koen.. in Z'meer hebben ze heus ook wel kapsalon!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:15 schreef Koen66 het volgende:
Kapsalon, nooit gegeten nog, is dat in heel NL verkrijgbaar? Sommige snacks zijn ook aardig regionaal
Ovenfriet is pas goorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb het nog nooit op, smaakt het niet een beteje naar ovenfrites? Da's ook geen echte aardappel
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:26 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Koen.. in Z'meer hebben ze heus ook wel kapsalon!
( als ze het in rijswijk hebben... )
het laatste wslquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat jij zo dichtbij woonde
Of ik heb er steeds overheen gelezen
heheh of ik kom een keer bij jou op bezoek, ziet je vrouw ook dat het echt geen enge mensen zijn op de chatquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan kan ik wel eens een keertje op bezoek komen
heheh.. een booreiland ban ik nog nooit geweestquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Barrie heeft alleen maar een postbus in Rijswijk en woont op een booreiland
toen ik een tijdje terug een meet met TAL had vermeed ik het onderwerp 'vrouwen' ook zorgvuldigquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh of ik kom een keer bij jou op bezoek, ziet je vrouw ook dat het echt geen enge mensen zijn op de chat
alhoewel..
wat moet jij met een 31 jarige blonde dame??
En dat ziet er niet uitquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies. Of ik moet echt voor de baardmanslook willen gaan
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
toen ik een tijdje terug een meet met TAL had vermeed ik het onderwerp 'vrouwen' ook zorgvuldig
Niet dat ze vermoedt dat ik een vreemdganger ben, maar volgens haar zijn alle mannen te verleiden
Denk dat ze zich minder zorgen maakt wanneer bv Fles zou binnenstappen
Neequote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:33 schreef Barretje80 het volgende:
Fles, heb je trouwens unstoppable al gezien?/
niks mis met Fles, nam een willekeurige man die nu aanwezig is hierquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]Niks mis met Fles!
( en wie zegt dat jij niet stiekem van de mannen bent??)
Dat is r met jou ook gelukt, dus hey..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:34 schreef Koen66 het volgende:
volgens haar zijn alle mannen te verleiden
*doet nog een knoopje van haar shirt openquote:
Soep met Ballenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:40 schreef Muck het volgende:
[..]
*doet nog een knoopje van haar shirt open
joehoeeee, fleeeees, soep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |