ik denk dat ik maar niet kom, volgende weekquote:
Ik wil weer eens hoorquote:
een hok voor MPGquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil weer eens hoorZou alleen niet weten wat ik moet solderen
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:30 schreef Toekito het volgende:
Marijke ben je al bijna in Rotterdam, ik krijg trek
Haiquote:
Nee, een cd rekquote:
dan ben ik blij dat ik vanmorgen iets eerder opgestaan ben om brood te smerenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Lieve schat, de muffins staan nu net in de oven en ik neem om kwart over 1 de trein
Dus nee
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
dan ben ik blij dat ik vanmorgen iets eerder opgestaan ben om brood te smerenthnx anyway
volgende week ben ik heul beter.. doe niet zo gemeenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik denk dat ik maar niet kom, volgende week
Nee.. maar muffinsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HaiVoel jij je wel fit genoeg voor vandaag?
Maar maar maar, ik kan ze volgende ook nog een keer bakken hoor als je het vandaag niet trekt?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
volgende week ben ik heul beter.. doe niet zo gemeen![]()
[..]
Nee.. maar muffins
maar maar maar... ik wil jou zo graag knuffelen.. (ook eigen belang enzo he?)quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar maar maar, ik kan ze volgende ook nog een keer bakken hoor als je het vandaag niet trekt?
ik bedoel dat niet gemeen!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:38 schreef LovelyLady het volgende:
volgende week ben ik heul beter.. doe niet zo gemeen![]()
Ja, ik wil jou ook zo graag knuffelenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
maar maar maar... ik wil jou zo graag knuffelen.. (ook eigen belang enzo he?)
Geen gemaar, ze bedoelde het niet gemeen, end of discussion, point!quote:
ja maar... ze moet wel komen hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geen gemaar, ze bedoelde het niet gemeen, end of discussion, point!
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Geen gemaar, ze bedoelde het niet gemeen, end of discussion, point!
ik kom ook wel, denk je dat ik dat wil missen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar... ze moet wel komen hoorwant ik zou haar ook nog knuffuhluh
volgende week ben ik beterquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik kom ook wel, denk je dat ik dat wil missen?![]()
hihi das liefquote:
toffffquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Morgen is het nog maar een weekje![]()
Oeh en naar IKEA zondag
![]()
Een radiozender voor je mp3 speler?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil weer eens hoorZou alleen niet weten wat ik moet solderen
gaafquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:51 schreef suikertaartje het volgende:
Ik wil trouwens dit:
[ afbeelding ]
Ik hoef dat niet hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:51 schreef suikertaartje het volgende:
Ik wil trouwens dit:
[ afbeelding ]
jij laat me nu toch verhongerenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja, want op mij kun je niet rekenen hoor
![]()
ik denk ook niet dat dat voor normale mensen kanquote:
Nehquote:
Ik durf dat nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:51 schreef suikertaartje het volgende:
Ik wil trouwens dit:
[ afbeelding ]
quote:
ik ook niet denk ik! Eb weet niet of men dat men mijn hart mag!quote:
quote:
dat durf ik alleen als ik er een hele lange stok bij krijg met een naald.. als het me te hoog wordt kan ik wat balonnen doorprikkenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:51 schreef suikertaartje het volgende:
Ik wil trouwens dit:
[ afbeelding ]
maar niet teveel tegelijkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:59 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dat durf ik alleen als ik er een hele lange stok bij krijg met een naald.. als het me te hoog wordt kan ik wat balonnen doorprikken
ik moet er nog aan beginnenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
blegh.. ik heb geen zin meer om die data in te voeren
Neenee, ik bedoel een dingie waarmee je de muziek van je MP3 op een radio kunt ontvangen en afspelen, voor in een auto ofzo. En dat dan dus draadloos, via de FM.quote:
ik ben er nog maar 2 dagen mee bezig... gister van 7 - 6quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik moet er nog aan beginnen
straks kebabquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:01 schreef Koen66 het volgende:
Hmmmm bijna lunchen
Vrijdag = visdag, kijken of er weer iets lekkers is
Haaaaaaaaaai mopquote:
U is katholiekquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:01 schreef Koen66 het volgende:
Hmmmm bijna lunchen
Vrijdag = visdag, kijken of er weer iets lekkers is
Die dingen verkopen ze voor een paar dollar in China, daar ga ik dan toch niet zelf moeilijk voor lopen doen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Neenee, ik bedoel een dingie waarmee je de muziek van je MP3 op een radio kunt ontvangen en afspelen, voor in een auto ofzo. En dat dan dus draadloos, via de FM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |