ik denk dat ik maar niet kom, volgende weekquote:
Ik wil weer eens hoorquote:
een hok voor MPGquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil weer eens hoorZou alleen niet weten wat ik moet solderen
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:30 schreef Toekito het volgende:
Marijke ben je al bijna in Rotterdam, ik krijg trek
Haiquote:
Nee, een cd rekquote:
dan ben ik blij dat ik vanmorgen iets eerder opgestaan ben om brood te smerenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Lieve schat, de muffins staan nu net in de oven en ik neem om kwart over 1 de trein
Dus nee
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
dan ben ik blij dat ik vanmorgen iets eerder opgestaan ben om brood te smerenthnx anyway
volgende week ben ik heul beter.. doe niet zo gemeenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik denk dat ik maar niet kom, volgende week
Nee.. maar muffinsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HaiVoel jij je wel fit genoeg voor vandaag?
Maar maar maar, ik kan ze volgende ook nog een keer bakken hoor als je het vandaag niet trekt?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
volgende week ben ik heul beter.. doe niet zo gemeen![]()
[..]
Nee.. maar muffins
maar maar maar... ik wil jou zo graag knuffelen.. (ook eigen belang enzo he?)quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar maar maar, ik kan ze volgende ook nog een keer bakken hoor als je het vandaag niet trekt?
ik bedoel dat niet gemeen!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:38 schreef LovelyLady het volgende:
volgende week ben ik heul beter.. doe niet zo gemeen![]()
Ja, ik wil jou ook zo graag knuffelenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
maar maar maar... ik wil jou zo graag knuffelen.. (ook eigen belang enzo he?)
Geen gemaar, ze bedoelde het niet gemeen, end of discussion, point!quote:
ja maar... ze moet wel komen hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geen gemaar, ze bedoelde het niet gemeen, end of discussion, point!
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Geen gemaar, ze bedoelde het niet gemeen, end of discussion, point!
ik kom ook wel, denk je dat ik dat wil missen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar... ze moet wel komen hoorwant ik zou haar ook nog knuffuhluh
volgende week ben ik beterquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik kom ook wel, denk je dat ik dat wil missen?![]()
hihi das liefquote:
toffffquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Morgen is het nog maar een weekje![]()
Oeh en naar IKEA zondag
![]()
Een radiozender voor je mp3 speler?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil weer eens hoorZou alleen niet weten wat ik moet solderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |