ow, dat dacht ik...quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:41 schreef Panda72 het volgende:
[..]
uhuh. Maar straks komt er nog een collega ook op mijn kamer werken. En collega die nu even weg is en ik hebben afgesproken samen heel erg hyper te zijn. Lekker collega gek maken hihi.
Welke functie is dat?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:44 schreef suikertaartje het volgende:
Zohee, even een pi en jullie gaan snel![]()
Die functie is in Deventer, trouwens, bij de gemeente.
En als je heeeeeeeeeel goed bent, krijgt je 5400 bruto per maand![]()
Ben je gewoon goed, dan 5005.
Is helaas iets te hoog voor mijquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:44 schreef suikertaartje het volgende:
Deventer, hmh best eind weg.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:44 schreef suikertaartje het volgende:
welke is dat.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij werkt de slogan die bij mij op het werk wordt gebruikt ook wel bij jou
Mits ik een auto heb is het wel te doenquote:
Je hoeft niet gek te zijn om hier te werken maar het maakt het wel een stuk makkelijkerquote:
Dat zal best, zal eens kijken welke kwalificaties er gevraagd worden.quote:
Wil ikquote:
Hmmm zou een mooie upgrade zijn. Ben een paar jaar ICT manager geweest dus ervaring zat...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:44 schreef suikertaartje het volgende:
Met auto 110 minuten ongeveer zie ik netquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mits ik een auto heb is het wel te doen
Hai Liebchenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wil ik
Ik ga wel solliciteren op een IT functie die wok me had gestuurd denk ikZe zoeken een Linux fanaat en vragen HBO/HBO+ werk en denkniveau, verder geen relevante opleidingen
![]()
Dus dat durf ik denk ik wel
![]()
Nooit geschoten is altijd misquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wil ik
Ik ga wel solliciteren op een IT functie die wok me had gestuurd denk ikZe zoeken een Linux fanaat en vragen HBO/HBO+ werk en denkniveau, verder geen relevante opleidingen
![]()
![]()
Voor mij ongeveer een uurquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:50 schreef Solique het volgende:
[..]
Met auto 110 minuten ongeveer zie ik net
ghegheghe geweldigquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mits ik een auto heb is het wel te doen
[..]
Je hoeft niet gek te zijn om hier te werken maar het maakt het wel een stuk makkelijker
Kende die vacature opsturenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:44 schreef suikertaartje het volgende:
Hai Liebchenquote:
Preciesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nooit geschoten is altijd mis
[..]
Voor mij ongeveer een uur
Nee, want hij is in Zwolle en van mij!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Join the clubquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij hebt denk ik net als ik chronisch-te-laat-naar-bed-syndroom
Tegen die redenatie kan ik niet opquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
PreciesEn ik ben een meisje, dus ze moeten me wel uitnodigen
quote:[..]
Nee, want hij is in Zwolle en van mij!Hij bedoelt die van ManagerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat moet ie dan aan Nienke vragen, want ik heb die hele vacature niet gezienquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Tegen die redenatie kan ik niet op
[..]
Hij bedoelt die van Manager
Hij quote Nienke met haar post over die vacature dus zou niet weten waarom die over de linuxquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat moet ie dan aan Nienke vragen, want ik heb die hele vacature niet gezienmaar ik gok dat ie het toch echt tegen mij had over die Linux vacature
quote:D. zegt:
*Niemand mag mij
(Ik) zegt:
*da's wel
*zoveel mensen die jou moeten
*ik ga niet voor anderen praten, maar weet zeker dat er naast mij nog veel meer zijn die jou WEL moeten!
D. zegt:
*niet
(Ik) zegt:
*je doet nou net alsof je vriendloos bent
D. zegt:
*Ben k tog ook
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
PreciesEn ik ben een meisje, dus ze moeten me wel uitnodigen
[..]
Nee, want hij is in Zwolle en van mij!Ja, das die linux dinges... Ik bedoel die manager dinges in deventer. Of haal ik nou alles doormekaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Oh duhquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hij quote Nienke met haar post over die vacature dus zou niet weten waarom die over de linux
Nope, dat doe ikquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, das die linux dinges... Ik bedoel die manager dinges in deventer. Of haal ik nou alles doormekaar?
even met rust laten en morgen weer aanspreken...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:56 schreef RockNijntje het volgende:
Wat moet ik hiermee? Hij is een goede vriend van me...
[..]
Het is nog vroegquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh duh![]()
Ik had niet goed gelezen
Sorry MPG
![]()
Nee, dat kan ik hem op dit moment niet aan doenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
even met rust laten en morgen weer aanspreken...
Nee joh gekkie! Die linux baan is voor jou! Ik wil die manager dinges. Pak. Schlips. Leaseauto. Etc.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat moet ie dan aan Nienke vragen, want ik heb die hele vacature niet gezienmaar ik gok dat ie het toch echt tegen mij had over die Linux vacature
Het gaat z'n gangetje, vertrek nu uit Amsterdam richting Almerequote:
waar waar waar?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wil ik
![]()
![]()
Jij wil iedere dag op en neer rijden?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee joh gekkie! Die linux baan is voor jou! Ik wil die manager dinges. Pak. Schlips. Leaseauto. Etc.
Geeft niet hoor Liebchen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh duh![]()
Ik had niet goed gelezen
Sorry MPG
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Voor hem is dat laatste zeker geen probleemquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jij wil iedere dag op en neer rijden?. Knap hoor. Of is verhuizen geen probleem?
Ik wil juist verhuizen joh.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jij wil iedere dag op en neer rijden?. Knap hoor. Of is verhuizen geen probleem?
hihi jij zei op en neer rijden hihi.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |