Rawrquote:
Morge RNquote:
Niveau 4 toevallig?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:32 schreef suikertaartje het volgende:
Wil er hier iemand nog manager ICT worden hier in de buurt, trouwens?
gister waren er wel wat mensen die zich wilden aanmelden toch??quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:32 schreef suikertaartje het volgende:
En waar is hier in de buurt?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:32 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:33 schreef RockNijntje het volgende:
Heikneuters?Ik voel me aangesproken
![]()
wat heb jij gedaan??quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:33 schreef Panda72 het volgende:
Collega zou vandaag op mijn kamer gaan werken. Maar vind mij nu heel heel heel vervelend en gaat naar zijn eigen werkplek. *wrijft in haar handjes zooooooo dat heb ik ook weer voor elkaar gekregen*
Komt door waar ik woon, van vroeger uit worden mensen van hier heikneuters genoemdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
jij voelt je elke keer aangesproken door tt's die ik verzonnen heb...
hihi jij zie Gigoloquote:
kan ik dat ook remote doen vanuit Blijdorp?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:32 schreef suikertaartje het volgende:
Waarom zou hij dan bij jou op de kamer gaan werken?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:33 schreef Panda72 het volgende:
Collega zou vandaag op mijn kamer gaan werken. Maar vind mij nu heel heel heel vervelend en gaat naar zijn eigen werkplek. *wrijft in haar handjes zooooooo dat heb ik ook weer voor elkaar gekregen*
hoe gingen je proefwerken??quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:33 schreef RockNijntje het volgende:
Heikneuters?Ik voel me aangesproken
![]()
voor de gezelligheid. Maar ik ben vandaag heel hyper en druk. Riep de hele tijd whieeeeeee. en wapperde ondertussen met mijn handjes. Maar hij meent niet wat hij zegt hoor. Wij pesten elkaar graag. Hij zal zo wel weer terugkomen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom zou hij dan bij jou op de kamer gaan werken?
Dus zeker voor de gezelligheid dusquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:38 schreef Panda72 het volgende:
[..]
voor de gezelligheid. Maar ik ben vandaag heel hyper en druk. Riep de hele tijd whieeeeeee. en wapperde ondertussen met mijn handjes. Maar hij meent niet wat hij zegt hoor. Wij pesten elkaar graag. Hij zal zo wel weer terugkomen.
Hmmmm. 'T is dat ik de family niet meekrijg die kant opquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:32 schreef suikertaartje het volgende:
Posten wij weer te weinigquote:
Ik ben weer moe aan het worden door vervelingquote:
uhuh. Maar straks komt er nog een collega ook op mijn kamer werken. En collega die nu even weg is en ik hebben afgesproken samen heel erg hyper te zijn. Lekker collega gek maken hihi.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus zeker voor de gezelligheid dus
Ah, op die fiets...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Komt door waar ik woon, van vroeger uit worden mensen van hier heikneuters genoemd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |