gaafquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:51 schreef suikertaartje het volgende:
Ik wil trouwens dit:
[ afbeelding ]
Ik hoef dat niet hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:51 schreef suikertaartje het volgende:
Ik wil trouwens dit:
[ afbeelding ]
jij laat me nu toch verhongerenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja, want op mij kun je niet rekenen hoor
![]()
ik denk ook niet dat dat voor normale mensen kanquote:
Nehquote:
Ik durf dat nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:51 schreef suikertaartje het volgende:
Ik wil trouwens dit:
[ afbeelding ]
quote:
ik ook niet denk ik! Eb weet niet of men dat men mijn hart mag!quote:
quote:
dat durf ik alleen als ik er een hele lange stok bij krijg met een naald.. als het me te hoog wordt kan ik wat balonnen doorprikkenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:51 schreef suikertaartje het volgende:
Ik wil trouwens dit:
[ afbeelding ]
maar niet teveel tegelijkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:59 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dat durf ik alleen als ik er een hele lange stok bij krijg met een naald.. als het me te hoog wordt kan ik wat balonnen doorprikken
ik moet er nog aan beginnenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
blegh.. ik heb geen zin meer om die data in te voeren
Neenee, ik bedoel een dingie waarmee je de muziek van je MP3 op een radio kunt ontvangen en afspelen, voor in een auto ofzo. En dat dan dus draadloos, via de FM.quote:
ik ben er nog maar 2 dagen mee bezig... gister van 7 - 6quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik moet er nog aan beginnen
straks kebabquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:01 schreef Koen66 het volgende:
Hmmmm bijna lunchen
Vrijdag = visdag, kijken of er weer iets lekkers is
Haaaaaaaaaai mopquote:
U is katholiekquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:01 schreef Koen66 het volgende:
Hmmmm bijna lunchen
Vrijdag = visdag, kijken of er weer iets lekkers is
Die dingen verkopen ze voor een paar dollar in China, daar ga ik dan toch niet zelf moeilijk voor lopen doen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Neenee, ik bedoel een dingie waarmee je de muziek van je MP3 op een radio kunt ontvangen en afspelen, voor in een auto ofzo. En dat dan dus draadloos, via de FM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |