het is ook meteen voor het warm waterquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker op tijd, de lente staat voor de deur
Ah. Je kookt bruine bonen, snert, etc?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik werk bij een olie en gas maatschapij en werkzo nu en dan op een productie platform.
mijn voornaamste werkzaamheden zijn productie ondersteuning:
zorgen dat we op een veilige manier zo veelmogelijk gas produceren
Dat is jammerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel, ik ga na werk eerst ff naar de fietsenmaker, dan eten, etc etc
maar als mijn vrouw meekijkt dan ben ik niet zo'n live-poster
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is toch geen alternatieve manier om te zeggen dat je in de kantine werkt en je het personeel chili con carne voorschotelt?.
Het gaat over eten, en MPG haalt de mosterd weer tevoorschijnquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah. Je kookt bruine bonen, snert, etc?
Echtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kally heeft hier ook een keer fors meegepost
GMTAquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het gaat over eten, en MPG haalt de mosterd weer tevoorschijn.
Daarom kijk ik er ook niet naarquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mensen die zich op tv voor paal zetten omdat ze ten onrechte denken dat ze kunnen zingen.
heheheh..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is toch geen alternatieve manier om te zeggen dat je in de kantine werkt en je het personeel chili con carne voorschotelt?.
Ik ook niet, ik kan mijn tijd wel beter besteden dan naar dat nagebootste kattengejank kijken en luisterenquote:
Kan je dan ook hier komen verzorgen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:33 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheheh..
"interieur verzorgster "
Suikerbeeeeeeebquote:
klopt, CRV heb ik ook hierheen gehaaldquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:33 schreef Stuart het volgende:
Ik heb wel meegemaakt dat crv hier een paar dagen heel actief was
Kally misschien een keer heel kort even gezien
nou..van het boodschappen doen...significant verschilquote:
Hey, ik heb dat patent nu eenmaal he!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het gaat over eten, en MPG haalt de mosterd weer tevoorschijn.
Ik ken jou vanuit GRTD en TAL SC in eerste instantiequote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, CRV heb ik ook hierheen gehaald
Hey STquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou..van het boodschappen doen...significant verschil![]()
![]()
Sugarquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou..van het boodschappen doen...significant verschil![]()
![]()
klopt, ik ben jou een keer gevolgdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ken jou vanuit GRTD en TAL SC in eerste instantie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |