Dat is wel heel flauwquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:26 schreef Panda72 het volgende:
Tjonge jonge sommige collega's trappen ook overal in en niet 1 keer maar zelfs 2 keer.
Ik had een notitite bij mijn collega op het buro gelegd. Graag terugbellen Mevrouw Dol-Fijn met het telefoonnummer van het Dolfinarium erbij. En dan ook nog daaronder een telefoonnummer van Mneer de Leeuw met telefoonnummer van Artis erbij.
Ik maak vanmiddag wel cappuccinoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar van al die thee moet ik zo vaak plassendoe maar gewoon koffie
Dat zijn van die grappen die struikelen over hun eigen baardquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:26 schreef Panda72 het volgende:
Tjonge jonge sommige collega's trappen ook overal in en niet 1 keer maar zelfs 2 keer.
Ik had een notitite bij mijn collega op het buro gelegd. Graag terugbellen Mevrouw Dol-Fijn met het telefoonnummer van het Dolfinarium erbij. En dan ook nog daaronder een telefoonnummer van Mneer de Leeuw met telefoonnummer van Artis erbij.
Vinnik ook lekker...quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:35 schreef Kentekenplaat het volgende:
Mijn telefoon is weer klaar. In plaats van 3 tot 4 weken is hij nog geen twee weken weg geweest.
![]()
Zo maar even ophalen.
jij hebt niks te doenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:26 schreef Panda72 het volgende:
Dat is altijd fijnquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:35 schreef Kentekenplaat het volgende:
Mijn telefoon is weer klaar. In plaats van 3 tot 4 weken is hij nog geen twee weken weg geweest.
![]()
Zo maar even ophalen.
hij zal zolang wel een andere hebben gehadquote:
Het is inderdaad heel mooi, maar inderdaad erg frisjesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
het is koud buiten![]()
maar het zonnetje schijnt wel
Inderdaad ja ze zijn heel oud en dan nog erin trappen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zijn van die grappen die struikelen over hun eigen baard
Hee ik ben heel hard aan het werkquote:
whehehequote:
min 2 noem ik niet meer frisjesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Het is inderdaad heel mooi, maar inderdaad erg frisjes.
echt waarquote:
het is beter te doen dan gister lijkt welquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Het is inderdaad heel mooi, maar inderdaad erg frisjes.
Het voelt hier anders een stukkie kouder aanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het is beter te doen dan gister lijkt wel![]()
oeh glad geschoren bekkie?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Het voelt hier anders een stukkie kouder aan...
Al kan dat ook komen doordat ik vandaag een stuk minder behaard ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |