Mijn ervaring was de laatste meet die niet doorging en iedereen op het laatste moment afzegde en kreeg Lamon. zijn gelijk ook nog eens door te posten dat hij geen enkele FOK!ker zag komen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:31 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Totdat Lamon zich ermee ging bemoeieren.
Ik begin met mij te meeten.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
Is het niet zo dat TS dient te beginnen?
@ neon Huis a/d Werf?quote:
Ik hoop dat dat wijf komt opdagen wat die jongen van zestien had ontmaagdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 02:13 schreef zoalshetis het volgende:
ik ben van de partij. maar alleen als die kleine snol, genaamd taartjeh, keihard komt.
iddquote:
veeg je het wel ff weg met een doekje?quote:
Nee klopt, dat staat er.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:37 schreef Chowi het volgende:
Ik las iets over een orgie in de OP? Of las ik dat verkeerd?
Ik kom iig niet heur, dus daar zal het niet aan liggen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:48 schreef Chai het volgende:
Ik mag niet komen van mijn moeder als Lamon ook komt. Of andere enge oude mannen.
In de noordzeequote:
zorg ik dat lamon 'verhinderd' is, dan heb ik jouw moeder eventjes voor mij alleen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:48 schreef Chai het volgende:
Ik mag niet komen van mijn moeder als Lamon ook komt. Of andere enge oude mannen.
Ben ooit een keer met Jordeeeh en Reetveter naar De_Ananas in Amsterdam geweest. Ook waren daar Noel Galagher, nog iemand waarvan ik de nickname ben vergeten en Gers. Dolle pret was dat mengquote:
is je kringspier eigenlijk nog hersteld?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:34 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ben ooit een keer met Jordeeeh en Reetveter naar De_Ananas in Amsterdam geweest. Ook waren daar Noel Galagher, nog iemand waarvan ik de nickname ben vergeten en Gers. Dolle pret was dat meng
Waar is Ananas gebleven?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:34 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ben ooit een keer met Jordeeeh en Reetveter naar De_Ananas in Amsterdam geweest. Ook waren daar Noel Galagher, nog iemand waarvan ik de nickname ben vergeten en Gers. Dolle pret was dat meng
Op je mobiel fokken over hoe gezellig het isquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:48 schreef Maikuuul het volgende:
Lijkt me wel eens grappig .
Ik wil jullie er wel op wijzen dat ik in het echt mijn mond niet durf open te trekken en de hele avond op mijn telefoon aant kijken ben ! Jeweets, smsjes sturen naar vrienden![]()
![]()
![]()
Gast ... tis een feest in Nederland, iedereen weet dat je dan voor jezelf moet betalen.quote:
Godverdomme, gierigaards, waar zijn mijn rondjesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:19 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Gast ... tis een feest in Nederland, iedereen weet dat je dan voor jezelf moet betalen.
Geef je 1 rondje krijg je niks terug van die gierigaards
Goed idee.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:24 schreef Maikuuul het volgende:
Ik zie ook echt Fok!nerds naar zo'n meet komen met 5 euro ....
En dan gewoon drinken aannemen van iedereen totdat hij "aan de beurt is"
De newbie mod inderdaad.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:29 schreef fullmetal het volgende:
Waarom niet? Sowieso moet een Mod de boel organiseren, wanneer zal wel richting maart gaan, denk ik zo.
Wel gezellig, penisbaard irl.
Ik ben lelijk wat ben jij ?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:35 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik begin met mij te meeten.
"Hoi"
"Hai"
"Ik ben Trannellius"
"Zulks een toeval, ik ook!"
Nu jullie
Weet je zeker dat je een noob meet wil laten organiseren?quote:
Owja, Skylark heb ik ook gemeet. En Breathtakingquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik heb een meet met Otis en Skylark gehad vorig jaar.
Inderdaadquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:48 schreef Maikuuul het volgende:
Ik wil jullie er wel op wijzen dat ik in het echt mijn mond niet durf open te trekken en de hele avond op mijn telefoon aant kijken ben ! Jeweets, smsjes sturen naar vrienden![]()
![]()
![]()
Leuke fok meisjesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:12 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Oh en dan wil ik ook dat alle leuke fok meisjes komen
En L.no dan, of Saaaaabquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:10 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Leuke fok meisjesdie bestaan niet.
Ik denk dat alle aanwezigen zo zullen zijn....internethelden en zo.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:48 schreef Maikuuul het volgende:
![]()
![]()
Dan houden we het op een zolder.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:49 schreef Yakolev het volgende:
Alsof jullie ooit van zolder afgaan. Ik ook niet hoor.
Ik vind het lullig om kanovinnie onze meet te laten organiseren, terwijl hij dan niet mee mag.quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:39 schreef Regnat_Populus het volgende:
klacht: zo'n meet is veel te veel gedoe
subklacht: en echte mensen ontmoeten is engkenker saai.
Fobo gecheckt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:39 schreef Regnat_Populus het volgende:
klacht: zo'n meet is veel te veel gedoe
subklacht: en echte mensen ontmoeten is eng
ik date niet (meer) met mannen, sorryquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:41 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Fobo gecheckt.Ik wil wel meeten met jou.
ook niet als ik een kunstkut aantrek?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:42 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
ik date niet (meer) met mannen, sorry
In Zuid-Afrika weten ze wel hoe ze dat moeten genezen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:42 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
ik date niet (meer) met mannen, sorry
ik hou niet zo van negersquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:44 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
In Zuid-Afrika weten ze wel hoe ze dat moeten genezen.![]()
Ik stijl trouwens mijn haar.
als ik maar eerst mag.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:44 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
In Zuid-Afrika weten ze wel hoe ze dat moeten genezen.![]()
Ik stijl trouwens mijn haar.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ook niet als ik een kunstkut aantrek?
Laat maar zitten dan.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:45 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
ik hou niet zo van negers
oh, je bent homo?
Er moeten op elk moment 3 mannen tegelijk overheen anders werkt het niet.quote:
ja sorry, ik bedoel er niets kwaads mee verder, ik val op blanke vrouwen (tevens sorry voor de aziaten hier)quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:47 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Laat maar zitten dan.
Nee ik ben een pimp, die mogen hun haar stijlen.
dan pas ik even.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:47 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Er moeten op elk moment 3 mannen tegelijk overheen anders werkt het niet.
En maar klagen..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:19 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Gast ... tis een feest in Nederland, iedereen weet dat je dan voor jezelf moet betalen.
Geef je 1 rondje krijg je niks terug van die gierigaards
is rechtse hippie niet neger genoeg of zo?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:52 schreef Weissman het volgende:
Ik kom alleen als er een paint is uitgeprint.
Wil opa en sympho wel in het eggie zien. en die ene ex-mod ook. die ene neger ja. ow.usa, os.xa ofzo...
Nee nu is het te laat, ik ben diep gekwetst.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:49 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
ja sorry, ik bedoel er niets kwaads mee verder, ik val op blanke vrouwen (tevens sorry voor de aziaten hier)
ok, vandaar
o.us is toch een Marokkaan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:52 schreef Weissman het volgende:
Ik kom alleen als er een paint is uitgeprint.
Wil opa en sympho wel in het eggie zien. en die ene ex-mod ook. die ene neger ja. ow.usa, os.xa ofzo...
met z'n alles, met z'n alles, la la la, la la, la la...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:17 schreef Eenskijken het volgende:
alleen als michielos komt, kunnen we 'm met z'n alles in elkaar trappen. volgens mij zou die denken dat ie nog wint ook
Ik denk ook dat michielos wint en zou me daarom aan zijn kant voegen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:17 schreef Eenskijken het volgende:
alleen als michielos komt, kunnen we 'm met z'n allen een lesje in karate leren. volgens mij zou die denken dat ie nog wint ook
ik ook. maar ik neem wel een blaffer mee. want klb meetings zonder vuurwapens zijn gewoon ruk.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:20 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Ik denk ook dat michielos wint en zou me daarom aan zijn kant voegen.
Goed om te weten, bedankt voor de preventieve kennisgeving.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik ook. maar ik neem wel een blaffer mee. want klb meetings zonder vuurwapens zijn gewoon ruk.
huishouden?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:30 schreef Weissman het volgende:
Ik ben toch bulletproof, jewaitz.
Maar dat terzijde, is er nog belangstelling om via dit topic een KLB-veelposters-bijeenkomst te huishouden ?
Bijna, iemand vertelt zijn klacht. Iemand zegt terechte klacht, de andere vraagt om pics van zijn zusje, een andere sluit zich bij die ene aan (quoten dus), een andere reageert helemaal niet, een andere begint over een totaal ander onderwerp (offtopic) en ik maak een topicreportquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:31 schreef Triptamine2 het volgende:
KLB meet? Hoe gaat zoiets? Met zijn allen rond een tafel, iemand klaagt en vervolgens zeikt iedereen hem af?
Gezellig
sterkte.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Bijna, iemand vertelt zijn klacht. Iemand zegt terechte klacht, de andere vraagt om pics van zijn zusje, een andere sluit zich bij die ene aan (quoten dus), een andere reageert helemaal niet, een andere begint over een totaal ander onderwerp (offtopic) en ik maak een topicreport
neem je wel je geile zusje mee?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:37 schreef Wing het volgende:
Oh wat leuk. Ik zal er van de partij zijn.
Ik ben zelf een geile broertje, is dat ook goed?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
neem je wel je geile zusje mee?
Als je jonger dan 11 bent wel. anders ben je te oud.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:42 schreef Wing het volgende:
[..]
Ik ben zelf een geile broertje, is dat ook goed?
Dat is toch die latente homo die denkt dat ie model kan worden en maar 1 gezichtsuitdrukking heeft of verwar ik hem nu met iemand anders?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:31 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Totdat Lamon zich ermee ging bemoeieren.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is toch die latente homo die denkt dat ie model kan worden en maar 1 gezichtsuitdrukking heeft of verwar ik hem nu met iemand anders?
Priester detectedquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als je jonger dan 11 bent wel. anders ben je te oud.
kunnen we samen gaanquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:57 schreef Gary_Oak het volgende:
Als dit topic serieus potentie heeft, ben ik van de partij.
Elk topic heeft potentiequote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:57 schreef Gary_Oak het volgende:
Als dit topic serieus potentie heeft, ben ik van de partij.
oeh, jij ziet er wel uit of je kunt squirten.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:59 schreef linpunt het volgende:
[..]
kunnen we samen gaan
Maar dan zien we een groepje autisten staan en dan durven we er niet meer heen.. zodoende hebben we dan stiekem een impulsieve date![]()
Neen, grapje, waar en wanneer?
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:59 schreef linpunt het volgende:
[..]
kunnen we samen gaan
Maar dan zien we een groepje autisten staan en dan durven we er niet meer heen.. zodoende hebben we dan stiekem een impulsieve date![]()
Neen, grapje, waar en wanneer?
ja, of lekker kan rukken op kodiefiles.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:27 schreef ecktebaas het volgende:
Waarom naar een meet als ik Runescape kan spelen?
we kunnen ook in runescape of wow afspreken..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:27 schreef ecktebaas het volgende:
Waarom naar een meet als ik Runescape kan spelen?
Mijn lvl 85 Troll Priest is iig van de partij.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:28 schreef linpunt het volgende:
[..]
we kunnen ook in runescape of wow afspreken..
Mijn lvl 76 Mohawk Ward ook.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:29 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Mijn lvl 85 Troll Priest is iig van de partij.
Waarom Lamon?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:03 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik wil best komen als het maar niet in die rocknichten kroeg in Utrecht is.
En tjokolattjik en lamon moeten komen
De mensen van klb moeten het goedmaken met lamon vanwege de vorige keerquote:
joah toch? Maaarre, waarom niet gewoon een punt die ieder kan vinden? Van Vogelpoel (jij las ook poep) Bloemzaak Hoog Catherijn, Utrecht in het midden van het land!quote:
Omdat ze dan daar bij Utrecht Centraal de plaatselijke gekkenhuis opbellen, omdat ze denken dat er autisten zijn ontsnapt.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:17 schreef linpunt het volgende:
[..]
joah toch? Maaarre, waarom niet gewoon een punt die ieder kan vinden? Van Vogelpoel (jij las ook poep) Bloemzaak Hoog Catherijn, Utrecht in het midden van het land!
"oh nee, snel, haal ze op voordat er weer een voor een trein springt en Lin. vanuit Amsterdam laat omreizen via hilversum, via amersfoort, via deventer enzovoorts zoals vandaag! Want dan wordt ze weer pissig!"quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:27 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Omdat ze dan daar bij Utrecht Centraal de plaatselijke gekkenhuis opbellen, omdat ze denken dat er autisten zijn ontsnapt.
Gelukkig slaap jij binnenkort bij mijn ouders.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:34 schreef linpunt het volgende:
[..]
"oh nee, snel, haal ze op voordat er weer een voor een trein springt en Lin. vanuit Amsterdam laat omreizen via hilversum, via amersfoort, via deventer enzovoorts zoals vandaag! Want dan wordt ze weer pissig!"
Gast.. moet iedereen dit nou weten?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:35 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Gelukkig slaap jij binnenkort bij mijn ouders.
Jah.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:36 schreef linpunt het volgende:
[..]
Gast.. moet iedereen dit nou weten?
geregistreerd op: vrijdag 21 januari 2011 @ 11:13quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:07 schreef Balotelli het volgende:
Ik ben natuurlijk in, zoals de echte bazen
vraag t aan TS.. Hij heeft vast een poll gehoudenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
aantal posts: 98 (gemiddeld 7 per dag)
Maar even OT: Is er vraag naar een KLB-meet ?
Wil het best wel organiseren.
trots zijn op je aantal posts/registratiedatumquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jazekur, maar liefst niet in de kroeg *te veel enge mensen jeweetz*.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:20 schreef fullmetal het volgende:
[..]
Jazekur, maar liefst niet in de kroeg *te veel enge mensen jeweetz*.
Nee, maar heb weinig zin om 2.50 per biertje te betalen.
Dit dus.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:10 schreef DrDentz het volgende:
Ik kom alleen als Fusionfreak ook komt.
ja idd =Dquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:03 schreef Beach het volgende:
Ik denk er nog even over na.
Dat staat er niet bij,
Maak je geen zorgen; er zal niemand aanwezig zijn met superieure rechten.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:20 schreef CernunnosCeltic het volgende:
Ik denk dat ik er binnen 5minuten word uitgeschopt.
tuurlijk. jij stemt net als ik de 3e van boven.quote:
dit :$quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:19 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
alleen als ie in de buurt is van gorningen en ricko komt ook![]()
: @: @:@
:@:@:@:@:@:@:@
Antwoord 3quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:20 schreef Weissman het volgende:
Poll: Er is een KLB-meet; wat doe jij ?
• Ik ga er zeker naar toe !!
• Ik ga en help mee met het organiseren.
• Ik zeg dat ik ga; maar dat doe ik niet.
• Ik blijf liever thuis veilig Fok!ken...
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
ligt eraan waar je heen moetquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Trein je dan voor of na de meet een stukje mee?
Beetje voorpret hoort bij het plannen van een meet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:56 schreef Weissman het volgende:
Hey, Socios !! voor je hosselpraktijken op je maar zelf een topic. Dit topic uitsluiten voor meet-suggesties. Je aanbod om te treinen met linpunt is verworpen.
Ah, ik zie hetquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:13 schreef Socios het volgende:
[..]
Beetje voorpret hoort bij het plannen van een meet.
Haha nee iedereen die meedoet krijgt een pipa ter zelfbescherming.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:28 schreef ukga het volgende:
KLB meet, ik ga zeker in elkaar geslagen worden dan
dan neem ik popcorn mee!quote:Op zondag 6 februari 2011 00:04 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Grappig, I'm there
Misschien heb ik geluk en komt magicklady ook
en sla-olie.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:21 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Hahah en alle mannen moeten dan emmers pudding meenemen
We moeten NIKS. Terug naar de keuken jij; vrouwmensch !!quote:Op zondag 6 februari 2011 00:21 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Hahah en alle mannen moeten dan emmers pudding meenemen
Mooi, zo pretenderen dat je de overhand hebt op vrouwen.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
We moeten NIKS. Terug naar de keuken jij; vrouwmensch !!
Pudding in mijn buks ja.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:25 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Mooi, zo pretenderen dat je de overhand hebt op vrouwen.
Nee lief ventje, jij komt gewoon met 3 emmers pudding op die meet.
Eerst neuken, daarna zien we wel.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:25 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Mooi, zo pretenderen dat je de overhand hebt op vrouwen.
Nee lief ventje, jij komt gewoon met 3 emmers pudding op die meet.
quote:
Eerst plaatjes van jezelf posten.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:50 schreef Gelebadeend het volgende:
Ik ben 12, mag ik ook naar de meet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 februari 2011 01:00 schreef Nikmans het volgende:
Ik ben er je herkent me aan mijn FOK! tatoeage
Ik ga er van uit dat er definitief nooit meer een KLB-meet komt ?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:20 schreef Weissman het volgende:
Poll: Er is een KLB-meet; wat doe jij ?
• Ik ga er zeker naar toe !!
• Ik ga en help mee met het organiseren.
• Ik zeg dat ik ga; maar dat doe ik niet.
• Ik blijf liever thuis veilig Fok!ken...
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Dat is een correcte constateringquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat er definitief nooit meer een KLB-meet komt ?
jamm0rquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:27 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ook in Groning0n komt er nooit één. Dat bleek vorig jaar.
Ja ook, alleen andere catagorie. (quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:30 schreef RickoKun het volgende:
Gemist zaad in een 16 jarig meisjesoogje is jamm0r
quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:50 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Alleen als er jailbait sletjes komen
Als je wist dat ik naar de meet kwam kwam jij zeker weten wel !!!quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:33 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik zeg wel dat ik kom maar ik kom lekker toch niet!
ik zei komen hihihi
deze donderdag weer kokomoquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:06 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik heb Buffalo-Soldier een aantal x gemeet.
hahahahah maar dat kan helemaal niet !!! want als je bloos doet moet je : @ doen en dan kan je niet per ongeluk :$ krijgen hahahaha echt een goede !!quote:
Sukkelquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:05 schreef Weissman het volgende:
Trieste Fok!kers
Ik doe wel samen met Socios een gangbang hosselen...genoeg vrouwelijke Fok!kers die wel met ons willen meeten. jewaitz...
je vindt het wel lekkerquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:35 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Als je wist dat ik naar de meet kwam kwam jij zeker weten wel !!!
De hele tijd flirten en over mijn been aaien
Viespeuk !
quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:35 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Als je wist dat ik naar de meet kwam kwam jij zeker weten wel !!!
De hele tijd flirten en over mijn been aaien
Viespeuk !
Die komt er niet. Socios en ik organiseren een gangbang. je mag alleen meedoen als je keihard genomen wilt wordenquote:
\quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
Die komt er niet. Socios en ik organiseren een gangbang. je mag alleen meedoen als je keihard genomen wilt worden
wolvenshirtfaalhazen.quote:Op zondag 4 september 2011 12:11 schreef Michielos het volgende:
KLB meet.... waar wolvenshirt faalhazen elkaar ontmoeten
Je bent te laat:quote:Op zondag 4 september 2011 12:56 schreef ikjijallebei het volgende:
Een meet, wat geinig.
Mits niet te ver weg ben ik van de partij.
Inderdaad, niet te ver weg, ik klaag alvast over de afstand.
quote:
1 winkel, 1 hoogvlietquote:
En ik klaag nu over jou aambei, dat je mijn naam verkeerd geschreven hebt.quote:
Hi-hi, een internet-kusjequote:Op zondag 4 september 2011 13:08 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
En ik klaag nu over jou aambei, dat je mijn naam verkeerd geschreven hebt.
Dus niet zo hoog van de toren blazen,
Kusje
michiellosquote:Op zondag 4 september 2011 12:11 schreef Michielos het volgende:
KLB meet.... waar wolvenshirt faalhazen elkaar ontmoeten
Wat denk je zelf rif-aap ?quote:Op zondag 4 september 2011 13:01 schreef ikjijallebei het volgende:
Of bedoel je het plaatsje hoogvliet?
Heb jij toen ook bewezen dat die teek er niet meer zit zeker? We weten toch wel dat je die avond uit het flikkerbos kwam, dus zo gek is dat niet.quote:Op zondag 4 september 2011 18:43 schreef 9611Niels het volgende:
ha was lachen hoor toen ricko zijn broek uit dee ha gek avondje
quote:Op zondag 4 september 2011 18:43 schreef 9611Niels het volgende:
ha was lachen hoor toen ricko zijn broek uit dee ha gek avondje
HEEEEFFFFFFFquote:Op zondag 4 september 2011 13:01 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
1 winkel, 1 hoogvliet
1 winkel, 1 hoogvliet
1 winkel 1 hoogvliet!
Heil hoogvliet!
Of bedoel je het plaatsje hoogvliet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en onze één op één meets achter het station dan :S :Squote:
Daar kreeg ik voor betaald, dat is anders.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
en onze één op één meets achter het station dan :S :S
niet zeggen ibahesj leest meequote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Daar kreeg ik voor betaald, dat is anders.
Moest kotsen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:51 schreef Enfatruskiloin het volgende:
Ik kom enkel als Brummetje komt buurten, even hosselskills op die bitch gooien.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:51 schreef Enfatruskiloin het volgende:
Ik kom enkel als Brummetje komt buurten, even hosselskills op die bitch gooien.
quote:
Ze is lkkr bois, eerlijk. Haar vriend vond haar echt heet in haar kerstkleding.quote:
-supergirl-quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:52 schreef -supergirl- het volgende:
Hoi zal ik weet eentje organiseren? WAT EEN FEEST
Als ze lekker is, kun jij haar al helemaal niet hosselen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:53 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
[..]
Ze is lkkr bois, eerlijk. Haar vriend vond haar echt heet in haar kerstkleding.
Begin niet over tories.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als ze lekker is, kun jij haar al helemaal niet hosselen.
Je lengte?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:55 schreef Dimachaerus het volgende:
Mensen die mij niet willen meeten.
Je weet niet wat je mist.
1,68 ofzoquote:
Ja, lijkt me super!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:52 schreef -supergirl- het volgende:
Hoi zal ik weet eentje organiseren? WAT EEN FEEST
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |