met z'n alles, met z'n alles, la la la, la la, la la...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:17 schreef Eenskijken het volgende:
alleen als michielos komt, kunnen we 'm met z'n alles in elkaar trappen. volgens mij zou die denken dat ie nog wint ook
Ik denk ook dat michielos wint en zou me daarom aan zijn kant voegen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:17 schreef Eenskijken het volgende:
alleen als michielos komt, kunnen we 'm met z'n allen een lesje in karate leren. volgens mij zou die denken dat ie nog wint ook
ik ook. maar ik neem wel een blaffer mee. want klb meetings zonder vuurwapens zijn gewoon ruk.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:20 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Ik denk ook dat michielos wint en zou me daarom aan zijn kant voegen.
Goed om te weten, bedankt voor de preventieve kennisgeving.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik ook. maar ik neem wel een blaffer mee. want klb meetings zonder vuurwapens zijn gewoon ruk.
huishouden?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:30 schreef Weissman het volgende:
Ik ben toch bulletproof, jewaitz.
Maar dat terzijde, is er nog belangstelling om via dit topic een KLB-veelposters-bijeenkomst te huishouden ?
Bijna, iemand vertelt zijn klacht. Iemand zegt terechte klacht, de andere vraagt om pics van zijn zusje, een andere sluit zich bij die ene aan (quoten dus), een andere reageert helemaal niet, een andere begint over een totaal ander onderwerp (offtopic) en ik maak een topicreportquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:31 schreef Triptamine2 het volgende:
KLB meet? Hoe gaat zoiets? Met zijn allen rond een tafel, iemand klaagt en vervolgens zeikt iedereen hem af?
Gezellig
sterkte.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Bijna, iemand vertelt zijn klacht. Iemand zegt terechte klacht, de andere vraagt om pics van zijn zusje, een andere sluit zich bij die ene aan (quoten dus), een andere reageert helemaal niet, een andere begint over een totaal ander onderwerp (offtopic) en ik maak een topicreport
neem je wel je geile zusje mee?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:37 schreef Wing het volgende:
Oh wat leuk. Ik zal er van de partij zijn.
Ik ben zelf een geile broertje, is dat ook goed?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
neem je wel je geile zusje mee?
Als je jonger dan 11 bent wel. anders ben je te oud.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:42 schreef Wing het volgende:
[..]
Ik ben zelf een geile broertje, is dat ook goed?
Dat is toch die latente homo die denkt dat ie model kan worden en maar 1 gezichtsuitdrukking heeft of verwar ik hem nu met iemand anders?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:31 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Totdat Lamon zich ermee ging bemoeieren.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is toch die latente homo die denkt dat ie model kan worden en maar 1 gezichtsuitdrukking heeft of verwar ik hem nu met iemand anders?
Priester detectedquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als je jonger dan 11 bent wel. anders ben je te oud.
kunnen we samen gaanquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:57 schreef Gary_Oak het volgende:
Als dit topic serieus potentie heeft, ben ik van de partij.
Elk topic heeft potentiequote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:57 schreef Gary_Oak het volgende:
Als dit topic serieus potentie heeft, ben ik van de partij.
oeh, jij ziet er wel uit of je kunt squirten.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:59 schreef linpunt het volgende:
[..]
kunnen we samen gaan
Maar dan zien we een groepje autisten staan en dan durven we er niet meer heen.. zodoende hebben we dan stiekem een impulsieve date![]()
Neen, grapje, waar en wanneer?
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:59 schreef linpunt het volgende:
[..]
kunnen we samen gaan
Maar dan zien we een groepje autisten staan en dan durven we er niet meer heen.. zodoende hebben we dan stiekem een impulsieve date![]()
Neen, grapje, waar en wanneer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |