Ik vind het lullig om kanovinnie onze meet te laten organiseren, terwijl hij dan niet mee mag.quote:

quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:39 schreef Regnat_Populus het volgende:
klacht: zo'n meet is veel te veel gedoe
subklacht: en echte mensen ontmoeten is engkenker saai.

Fobo gecheckt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:39 schreef Regnat_Populus het volgende:
klacht: zo'n meet is veel te veel gedoe
subklacht: en echte mensen ontmoeten is eng
 Ik wil wel meeten met jou.
 Ik wil wel meeten met jou.  

ik date niet (meer) met mannen, sorryquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:41 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Fobo gecheckt.Ik wil wel meeten met jou.

ook niet als ik een kunstkut aantrek?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:42 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
ik date niet (meer) met mannen, sorry

In Zuid-Afrika weten ze wel hoe ze dat moeten genezen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:42 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
ik date niet (meer) met mannen, sorry

ik hou niet zo van negersquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:44 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
In Zuid-Afrika weten ze wel hoe ze dat moeten genezen.
Ik stijl trouwens mijn haar.

als ik maar eerst mag.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:44 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
In Zuid-Afrika weten ze wel hoe ze dat moeten genezen.
Ik stijl trouwens mijn haar.

quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ook niet als ik een kunstkut aantrek?

Laat maar zitten dan.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:45 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
ik hou niet zo van negers
oh, je bent homo?

Er moeten op elk moment 3 mannen tegelijk overheen anders werkt het niet.quote:

ja sorry, ik bedoel er niets kwaads mee verder, ik val op blanke vrouwen (tevens sorry voor de aziaten hier)quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:47 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Laat maar zitten dan.
Nee ik ben een pimp, die mogen hun haar stijlen.

dan pas ik even.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:47 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Er moeten op elk moment 3 mannen tegelijk overheen anders werkt het niet.

En maar klagen..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:19 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Gast ... tis een feest in Nederland, iedereen weet dat je dan voor jezelf moet betalen.
Geef je 1 rondje krijg je niks terug van die gierigaards

is rechtse hippie niet neger genoeg of zo?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:52 schreef Weissman het volgende:
Ik kom alleen als er een paint is uitgeprint.
Wil opa en sympho wel in het eggie zien. en die ene ex-mod ook. die ene neger ja. ow.usa, os.xa ofzo...

Nee nu is het te laat, ik ben diep gekwetst.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:49 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
ja sorry, ik bedoel er niets kwaads mee verder, ik val op blanke vrouwen (tevens sorry voor de aziaten hier)
ok, vandaar

o.us is toch een Marokkaan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:52 schreef Weissman het volgende:
Ik kom alleen als er een paint is uitgeprint.
Wil opa en sympho wel in het eggie zien. en die ene ex-mod ook. die ene neger ja. ow.usa, os.xa ofzo...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |