Inderdaadquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:48 schreef Maikuuul het volgende:
Lijkt me wel eens grappig .
Ik wil jullie er wel op wijzen dat ik in het echt mijn mond niet durf open te trekken en de hele avond op mijn telefoon aant kijken ben ! Jeweets, smsjes sturen naar vrienden![]()
![]()
![]()
Leuke fok meisjesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:12 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Oh en dan wil ik ook dat alle leuke fok meisjes komen
En L.no dan, of Saaaaabquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:10 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Leuke fok meisjesdie bestaan niet.
Ik denk dat alle aanwezigen zo zullen zijn....internethelden en zo.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:48 schreef Maikuuul het volgende:
Lijkt me wel eens grappig .
Ik wil jullie er wel op wijzen dat ik in het echt mijn mond niet durf open te trekken en de hele avond op mijn telefoon aant kijken ben ! Jeweets, smsjes sturen naar vrienden![]()
![]()
![]()
Dan houden we het op een zolder.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:49 schreef Yakolev het volgende:
Alsof jullie ooit van zolder afgaan. Ik ook niet hoor.
Ik vind het lullig om kanovinnie onze meet te laten organiseren, terwijl hij dan niet mee mag.quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:39 schreef Regnat_Populus het volgende:
klacht: zo'n meet is veel te veel gedoe
subklacht: en echte mensen ontmoeten is engkenker saai.
Fobo gecheckt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:39 schreef Regnat_Populus het volgende:
klacht: zo'n meet is veel te veel gedoe
subklacht: en echte mensen ontmoeten is eng
ik date niet (meer) met mannen, sorryquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:41 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Fobo gecheckt.Ik wil wel meeten met jou.
ook niet als ik een kunstkut aantrek?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:42 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
ik date niet (meer) met mannen, sorry
In Zuid-Afrika weten ze wel hoe ze dat moeten genezen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:42 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
ik date niet (meer) met mannen, sorry
ik hou niet zo van negersquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:44 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
In Zuid-Afrika weten ze wel hoe ze dat moeten genezen.![]()
Ik stijl trouwens mijn haar.
als ik maar eerst mag.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:44 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
In Zuid-Afrika weten ze wel hoe ze dat moeten genezen.![]()
Ik stijl trouwens mijn haar.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ook niet als ik een kunstkut aantrek?
Laat maar zitten dan.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:45 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
ik hou niet zo van negers
oh, je bent homo?
Er moeten op elk moment 3 mannen tegelijk overheen anders werkt het niet.quote:
ja sorry, ik bedoel er niets kwaads mee verder, ik val op blanke vrouwen (tevens sorry voor de aziaten hier)quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:47 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Laat maar zitten dan.
Nee ik ben een pimp, die mogen hun haar stijlen.
dan pas ik even.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:47 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Er moeten op elk moment 3 mannen tegelijk overheen anders werkt het niet.
En maar klagen..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:19 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Gast ... tis een feest in Nederland, iedereen weet dat je dan voor jezelf moet betalen.
Geef je 1 rondje krijg je niks terug van die gierigaards
is rechtse hippie niet neger genoeg of zo?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:52 schreef Weissman het volgende:
Ik kom alleen als er een paint is uitgeprint.
Wil opa en sympho wel in het eggie zien. en die ene ex-mod ook. die ene neger ja. ow.usa, os.xa ofzo...
Nee nu is het te laat, ik ben diep gekwetst.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:49 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
ja sorry, ik bedoel er niets kwaads mee verder, ik val op blanke vrouwen (tevens sorry voor de aziaten hier)
ok, vandaar
o.us is toch een Marokkaan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:52 schreef Weissman het volgende:
Ik kom alleen als er een paint is uitgeprint.
Wil opa en sympho wel in het eggie zien. en die ene ex-mod ook. die ene neger ja. ow.usa, os.xa ofzo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |