ja, of lekker kan rukken op kodiefiles.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:27 schreef ecktebaas het volgende:
Waarom naar een meet als ik Runescape kan spelen?
we kunnen ook in runescape of wow afspreken..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:27 schreef ecktebaas het volgende:
Waarom naar een meet als ik Runescape kan spelen?
Mijn lvl 85 Troll Priest is iig van de partij.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:28 schreef linpunt het volgende:
[..]
we kunnen ook in runescape of wow afspreken..
Mijn lvl 76 Mohawk Ward ook.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:29 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Mijn lvl 85 Troll Priest is iig van de partij.
Waarom Lamon?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:03 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik wil best komen als het maar niet in die rocknichten kroeg in Utrecht is.
En tjokolattjik en lamon moeten komen
De mensen van klb moeten het goedmaken met lamon vanwege de vorige keerquote:
joah toch? Maaarre, waarom niet gewoon een punt die ieder kan vinden? Van Vogelpoel (jij las ook poep) Bloemzaak Hoog Catherijn, Utrecht in het midden van het land!quote:
Omdat ze dan daar bij Utrecht Centraal de plaatselijke gekkenhuis opbellen, omdat ze denken dat er autisten zijn ontsnapt.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:17 schreef linpunt het volgende:
[..]
joah toch? Maaarre, waarom niet gewoon een punt die ieder kan vinden? Van Vogelpoel (jij las ook poep) Bloemzaak Hoog Catherijn, Utrecht in het midden van het land!
"oh nee, snel, haal ze op voordat er weer een voor een trein springt en Lin. vanuit Amsterdam laat omreizen via hilversum, via amersfoort, via deventer enzovoorts zoals vandaag! Want dan wordt ze weer pissig!"quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:27 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Omdat ze dan daar bij Utrecht Centraal de plaatselijke gekkenhuis opbellen, omdat ze denken dat er autisten zijn ontsnapt.
Gelukkig slaap jij binnenkort bij mijn ouders.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:34 schreef linpunt het volgende:
[..]
"oh nee, snel, haal ze op voordat er weer een voor een trein springt en Lin. vanuit Amsterdam laat omreizen via hilversum, via amersfoort, via deventer enzovoorts zoals vandaag! Want dan wordt ze weer pissig!"
Gast.. moet iedereen dit nou weten?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:35 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Gelukkig slaap jij binnenkort bij mijn ouders.
Jah.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:36 schreef linpunt het volgende:
[..]
Gast.. moet iedereen dit nou weten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |