quote:
Eerst plaatjes van jezelf posten.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:50 schreef Gelebadeend het volgende:
Ik ben 12, mag ik ook naar de meet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 februari 2011 01:00 schreef Nikmans het volgende:
Ik ben er je herkent me aan mijn FOK! tatoeage
Ik ga er van uit dat er definitief nooit meer een KLB-meet komt ?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:20 schreef Weissman het volgende:
Poll: Er is een KLB-meet; wat doe jij ?
• Ik ga er zeker naar toe !!
• Ik ga en help mee met het organiseren.
• Ik zeg dat ik ga; maar dat doe ik niet.
• Ik blijf liever thuis veilig Fok!ken...
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Dat is een correcte constateringquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat er definitief nooit meer een KLB-meet komt ?
jamm0rquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:27 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ook in Groning0n komt er nooit één. Dat bleek vorig jaar.
Ja ook, alleen andere catagorie. (quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:30 schreef RickoKun het volgende:
Gemist zaad in een 16 jarig meisjesoogje is jamm0r
quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:50 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Alleen als er jailbait sletjes komen
Als je wist dat ik naar de meet kwam kwam jij zeker weten wel !!!quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:33 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik zeg wel dat ik kom maar ik kom lekker toch niet!
ik zei komen hihihi
deze donderdag weer kokomoquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:06 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik heb Buffalo-Soldier een aantal x gemeet.
hahahahah maar dat kan helemaal niet !!! want als je bloos doet moet je : @ doen en dan kan je niet per ongeluk :$ krijgen hahahaha echt een goede !!quote:
Sukkelquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:05 schreef Weissman het volgende:
Trieste Fok!kers
Ik doe wel samen met Socios een gangbang hosselen...genoeg vrouwelijke Fok!kers die wel met ons willen meeten. jewaitz...
je vindt het wel lekkerquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:35 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Als je wist dat ik naar de meet kwam kwam jij zeker weten wel !!!
De hele tijd flirten en over mijn been aaien
Viespeuk !
quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:35 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Als je wist dat ik naar de meet kwam kwam jij zeker weten wel !!!
De hele tijd flirten en over mijn been aaien
Viespeuk !
Die komt er niet. Socios en ik organiseren een gangbang. je mag alleen meedoen als je keihard genomen wilt wordenquote:
\quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
Die komt er niet. Socios en ik organiseren een gangbang. je mag alleen meedoen als je keihard genomen wilt worden
wolvenshirtfaalhazen.quote:Op zondag 4 september 2011 12:11 schreef Michielos het volgende:
KLB meet.... waar wolvenshirt faalhazen elkaar ontmoeten
Je bent te laat:quote:Op zondag 4 september 2011 12:56 schreef ikjijallebei het volgende:
Een meet, wat geinig.
Mits niet te ver weg ben ik van de partij.
Inderdaad, niet te ver weg, ik klaag alvast over de afstand.
quote:
1 winkel, 1 hoogvlietquote:
En ik klaag nu over jou aambei, dat je mijn naam verkeerd geschreven hebt.quote:
Hi-hi, een internet-kusjequote:Op zondag 4 september 2011 13:08 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
En ik klaag nu over jou aambei, dat je mijn naam verkeerd geschreven hebt.
Dus niet zo hoog van de toren blazen,
Kusje
michiellosquote:Op zondag 4 september 2011 12:11 schreef Michielos het volgende:
KLB meet.... waar wolvenshirt faalhazen elkaar ontmoeten
Wat denk je zelf rif-aap ?quote:Op zondag 4 september 2011 13:01 schreef ikjijallebei het volgende:
Of bedoel je het plaatsje hoogvliet?
Heb jij toen ook bewezen dat die teek er niet meer zit zeker? We weten toch wel dat je die avond uit het flikkerbos kwam, dus zo gek is dat niet.quote:Op zondag 4 september 2011 18:43 schreef 9611Niels het volgende:
ha was lachen hoor toen ricko zijn broek uit dee ha gek avondje
quote:Op zondag 4 september 2011 18:43 schreef 9611Niels het volgende:
ha was lachen hoor toen ricko zijn broek uit dee ha gek avondje
HEEEEFFFFFFFquote:Op zondag 4 september 2011 13:01 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
1 winkel, 1 hoogvliet
1 winkel, 1 hoogvliet
1 winkel 1 hoogvliet!
Heil hoogvliet!
Of bedoel je het plaatsje hoogvliet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en onze één op één meets achter het station dan :S :Squote:
Daar kreeg ik voor betaald, dat is anders.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
en onze één op één meets achter het station dan :S :S
niet zeggen ibahesj leest meequote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Daar kreeg ik voor betaald, dat is anders.
Moest kotsen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:51 schreef Enfatruskiloin het volgende:
Ik kom enkel als Brummetje komt buurten, even hosselskills op die bitch gooien.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:51 schreef Enfatruskiloin het volgende:
Ik kom enkel als Brummetje komt buurten, even hosselskills op die bitch gooien.
quote:
Ze is lkkr bois, eerlijk. Haar vriend vond haar echt heet in haar kerstkleding.quote:
-supergirl-quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:52 schreef -supergirl- het volgende:
Hoi zal ik weet eentje organiseren? WAT EEN FEEST
Als ze lekker is, kun jij haar al helemaal niet hosselen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:53 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
[..]
Ze is lkkr bois, eerlijk. Haar vriend vond haar echt heet in haar kerstkleding.
Begin niet over tories.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als ze lekker is, kun jij haar al helemaal niet hosselen.
Je lengte?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:55 schreef Dimachaerus het volgende:
Mensen die mij niet willen meeten.
Je weet niet wat je mist.
1,68 ofzoquote:
Ja, lijkt me super!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:52 schreef -supergirl- het volgende:
Hoi zal ik weet eentje organiseren? WAT EEN FEEST
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |