Maak je geen zorgen; er zal niemand aanwezig zijn met superieure rechten.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:20 schreef CernunnosCeltic het volgende:
Ik denk dat ik er binnen 5minuten word uitgeschopt.
tuurlijk. jij stemt net als ik de 3e van boven.quote:
dit :$quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:19 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
alleen als ie in de buurt is van gorningen en ricko komt ook![]()
: @: @:@
:@:@:@:@:@:@:@
Antwoord 3quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:20 schreef Weissman het volgende:
Poll: Er is een KLB-meet; wat doe jij ?
• Ik ga er zeker naar toe !!
• Ik ga en help mee met het organiseren.
• Ik zeg dat ik ga; maar dat doe ik niet.
• Ik blijf liever thuis veilig Fok!ken...
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
ligt eraan waar je heen moetquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Trein je dan voor of na de meet een stukje mee?
Beetje voorpret hoort bij het plannen van een meet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:56 schreef Weissman het volgende:
Hey, Socios !! voor je hosselpraktijken op je maar zelf een topic. Dit topic uitsluiten voor meet-suggesties. Je aanbod om te treinen met linpunt is verworpen.
Ah, ik zie hetquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:13 schreef Socios het volgende:
[..]
Beetje voorpret hoort bij het plannen van een meet.
Haha nee iedereen die meedoet krijgt een pipa ter zelfbescherming.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:28 schreef ukga het volgende:
KLB meet, ik ga zeker in elkaar geslagen worden dan
dan neem ik popcorn mee!quote:Op zondag 6 februari 2011 00:04 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Grappig, I'm there
Misschien heb ik geluk en komt magicklady ook
en sla-olie.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:21 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Hahah en alle mannen moeten dan emmers pudding meenemen
We moeten NIKS. Terug naar de keuken jij; vrouwmensch !!quote:Op zondag 6 februari 2011 00:21 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Hahah en alle mannen moeten dan emmers pudding meenemen
Mooi, zo pretenderen dat je de overhand hebt op vrouwen.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
We moeten NIKS. Terug naar de keuken jij; vrouwmensch !!
Pudding in mijn buks ja.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:25 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Mooi, zo pretenderen dat je de overhand hebt op vrouwen.
Nee lief ventje, jij komt gewoon met 3 emmers pudding op die meet.
Eerst neuken, daarna zien we wel.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:25 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Mooi, zo pretenderen dat je de overhand hebt op vrouwen.
Nee lief ventje, jij komt gewoon met 3 emmers pudding op die meet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |